quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja, heb ik ook. Of als ik betaal in de supermarkt, vragen ze man of ie de bon wil.
Daarnaast schijnen ook heel veel mensen te denken dat een lui oog altijd samenhangt met een verstandelijke beperking.
Bij ons wonen ook wat jongeren met een verstandelijke beperking zelfstandig begeleid. Een keer belde er iemand aan maar zei meteen sorry omdat hij voor hij aanbelde niet wist dat ik ook bij die stichting hoorde, want ja. Ik keek zó scheel.
Met colporteurs is 't wel handig, die vragen of mijn ouders thuis zijn en dan zeg ik nee en gaan ze weer weg.![]()
Ik heb die compleet mama met visolie capsules, heb ik alles maar meteen in één.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Over een paar maandjes mag ik mij hier ook melden dus over niet al te lang wil ik beginnen met het nemen van foliumzuur. Wat kiezen jullie? Tabletjes met alleen foliumzuur of een speciale multivitamine? En is er nog verschil tussen Kruidvat eigen merk en Dagravit, bijvoorbeeld?
Stinken die niet ontzettend?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:42 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik heb die compleet mama met visolie capsules, heb ik alles maar meteen in één.
Ik zie nergens foto's van mooie krullen!
Het zijn niet alleen mama's die het zeggenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:43 schreef Sleehakschoen het volgende:
Wat een frummeltjes!
Ik hoor ook al jaren dat het me goed staat, maar ik ben er altijd van overtuigd geweest (nu nog steeds) dat andere moeders dat alleen maar zeggen om je zo snel mogelijk naar de overkant te sleuren
Ja, bij jou geloof ik het ook meteen hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen mama's die het zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euh.. Nee? In welke zin?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Stinken die niet ontzettend?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |