quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik voel tijdens seks niks, ja een piem0l.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:55 schreef Risu het volgende:
[..]![]()
Ik dacht al even, dan doen je iets verkeerd.
Ik heb het ook vaak hoor.. Misselijk, n week voor NOD.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat gek TAP
Fazzoletti, succes!
Die misselijkheid die ik heb schijnt vaker voor te komen. Zo ongeveer 1.5 week voor menstruatie tot de menstruatie aanbreekt. Niet raar dus.
Ja dat klopt!quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:50 schreef Fee-nix het volgende:
Gek TAP, hoop op twee strepen over twee dagen!! En ben je nu dan dus 3 dagen overtijd als je uitgaat van een cyclus van 28 dagen?
Kan je de OP nog aanpassen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:24 schreef marel88 het volgende:
Hier verder over cyclussen na anticonceptie en zere tetten!
Als er nog iets aangepast moet worden, wil je me dan quoten?
Hier nog misselijk!
Done!quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:12 schreef Kursor het volgende:
[..]
Kan je de OP nog aanpassen?
Nieuwe NOD: 5 september.
Dankquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:29 schreef Fee-nix het volgende:
Marelvind jouw zelfbeheersing elke keer zo knap! Ik ga deze maand een voorbeeld aan je nemen
. (Hoop ik
)
Zeker spannend, ik duim voor je!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:56 schreef marel88 het volgende:
[..]
Dank. Het was moeilijk vanmorgen! Had al een bekertje klaar staan maar niet gedaan... Spannende dag!
+1 (beetje lui...)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:50 schreef LuDann het volgende:
[..]
Zeker spannend, ik duim voor je!
Hopen dat het met DanseMacabre goed gaat allemaal. Wie weet is je ongesteldheid zo beleefd even een dag te wachten.![]()
Hoe gaat het met Ggirl eigenlijk?
quote:
Ik doe gewoon alles totdat ik een positieve test heb anders had ik mezelf nu al bijna twee jaar vanalles moeten ontzeggenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:25 schreef LuDann het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat eigenlijk met foliumzuur slikken, kattenbak verschonen en bepaalde etenswaren vermijden?
O noooooquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:10 schreef Kwisted het volgende:
Ik doe hetzelfde als Chanty en Fee-nix.
Al vind ik het toch niet heel fijn om vanalles te eten/drinken/etc als ik op het wachtbankje zit. Dan voel ik me er toch wat opgelaten door.
Ik verwacht mijn eisprong morgen, dus vanavond gaan we vuilakken![]()
Gisteren stonden er ineens vrienden aan de deur vlak voor de climax![]()
Alle babytjes die nu gemaakt worden, worden geboren in mei. Dat is toch zo'n mooie maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |