Ja zes weken de laatste twee rondes, maar ik ben allang blij dat ik nu een cyclus heb. Voor april had ik geen eigen cyclus. Maar omdat het nu twee keer op dag 31 was dacht ik iets van houvast te hebben, niet dusquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:21 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Wauw, dan heb jij ook een lange cyclus, als je pas op dag 31 positief testVervelend ook dat de regelmaat die je dacht te hebben gevonden, misschien gewoon op toeval berust. Ik hoop dat je er niet achter komt en over 10-14 dagen een andere test positief hebt
![]()
Ik zit nu op dag 19, ik ben op dag 12 begonnen, dus waarschijnlijk is mijn eisprong nog niet geweest. Ik gebruik ook de normale dipsticks van sensitest.
Met een vast contract loop je niet echt risico, dus kun je ook wel eerlijk zijn, maar nogmaals: ze mogen je niet vragen waarom je naar het ziekenhuis gaatquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:41 schreef Fazzoletti het volgende:
@Chanty, ik heb nu 50mg geslikt. Snap wel dat ze daar mee beginnen, over stimulatie lijkt me ook niet wenselijk...
Contract is trouwens vast, werk al een aantal jaar bij dit (grote) bedrijf. Wel meerdere functies gehad in verschillende takken van het bedrijf, op m'n huidige plek ben ik in juni begonnen.
Ik zie weer een aantal nieuwe namen, welkom dames
Laatste drie rondes 41 - 34 - 35 dagen. Ik ga dus inderdaad stug door met testen!quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja zes weken de laatste twee rondes, maar ik ben allang blij dat ik nu een cyclus heb. Voor april had ik geen eigen cyclus. Maar omdat het nu twee keer op dag 31 was dacht ik iets van houvast te hebben, niet dus
Gewoon maar door blijven testen dan, hoe lang waren je vorige cyclussen ongeveer?
Daar word je ook niet wijs uit danquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:13 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Laatste drie rondes 41 - 34 - 35 dagen. Ik ga dus inderdaad stug door met testen!
Ik moet bekennen dat die vraag eerder door mijn hoofd is geschoten en vast ook door die van mijn huisarts gezien haar vraag of ik 'klaar' ben voor kinderen in het geval de Nuvaring dit keer zijn werk weer niet doet (ik heb hem altijd correct gebruikt trouwens, was geen 'oeps' van mijn kant).quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Nee, dat had ik niet. Maar als ik dit lees, in combinatie met het feit dat je al eens zwanger bent geraakt met nuvaring, vraag ik me wel af of die ring uberhaupt effect heeft bij jou? Hoe lang heb je hem eerder gebruikt?
Verstandig trouwens, ik weet nog niet hoe dat bij mij gaat uitpakken na mijn afstuderen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nadat ik mijn laatste verlenging heb gekregen heb ik wel gezegd waarvoor.
Zo erg? Vervelend zeg!quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik hoop niet dat ik nu elke cyclus zo misselijk ben zo ongeveer een week voor nod. Hopelijk is het ontpillen want menstruatie alleen al zonder pil is eigenlijk al bijna niet te doen bij mij.
Hmmm, lastig zeg! Zit niet veel anders op dan testen dan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:13 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Laatste drie rondes 41 - 34 - 35 dagen. Ik ga dus inderdaad stug door met testen!
Bijna een week lang in foetushouding in bed liggen. Met heel veel bloedverlies. Toen ging ik aan de pil.quote:
Wow, dat klinkt als een bijna onhoudbare situatie zeg! Hopen dat je het niet al te vaak hoeft mee te maken voor het raak is!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Bijna een week lang in foetushouding in bed liggen. Met heel veel bloedverlies. Toen ging ik aan de pil.
Hoe oud was je toen en is dit je eerste cyclus zonder pil?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Bijna een week lang in foetushouding in bed liggen. Met heel veel bloedverlies. Toen ging ik aan de pil.
Erg jong idd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen en is dit je eerste cyclus zonder pil?
Ik had er ook heel veel last van toen ik 16 was ofzo, maar toen ik (jaren later) met de pil stopte, was het gelukkig een heel ander verhaal.
He, balen Fazz! Sterkte met inlichten. Weet je al hoe je het je werk gaat vertellen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:41 schreef Fazzoletti het volgende:
Helaas, nog niet genoeg groei te ziengrootste was 12 mm, en het moet 20 mm worden voor een eisprong.
Woensdag weer kijken. Weer onder werktijdga werk toch maar inlichten...
Balen maar niet de moed opgeven. Mij hebben ze vertelt dat vanaf 13 mm het eitje op een point of no return komt, dan groeit hij dus in principe door. Dus hopelijk is bij de volgende meting het eitje minimaal 14 mm. En anders in de volgende ronde 100mg proberen. Probeer je vast te houden aan de dingen die wel goed gaan, dat is belangrijk anders hou je dit soort trajecten niet vol. Er lijkt toch iets te gebeuren dus hopelijk over een aantal dagen beter nieuws of anders de volgende rondequote:Op maandag 12 augustus 2013 09:41 schreef Fazzoletti het volgende:
Helaas, nog niet genoeg groei te ziengrootste was 12 mm, en het moet 20 mm worden voor een eisprong.
Woensdag weer kijken. Weer onder werktijdga werk toch maar inlichten...
Jeetje wie is er dood?quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:29 schreef LuDann het volgende:
[..]
He, balen Fazz! Sterkte met inlichten. Weet je al hoe je het je werk gaat vertellen?
Sorry, kwam iets te serieus over.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Balen maar niet de moed opgeven. Mij hebben ze vertelt dat vanaf 13 mm het eitje op een point of no return komt, dan groeit hij dus in principe door. Dus hopelijk is bij de volgende meting het eitje minimaal 14 mm. En anders in de volgende ronde 100mg proberen. Probeer je vast te houden aan de dingen die wel goed gaan, dat is belangrijk anders hou je dit soort trajecten niet vol. Er lijkt toch iets te gebeuren dus hopelijk over een aantal dagen beter nieuws of anders de volgende ronde
[..]
Jeetje wie is er dood?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik voel tijdens seks niks, ja een piem0l.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:55 schreef Risu het volgende:
[..]![]()
Ik dacht al even, dan doen je iets verkeerd.
Ik heb het ook vaak hoor.. Misselijk, n week voor NOD.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat gek TAP
Fazzoletti, succes!
Die misselijkheid die ik heb schijnt vaker voor te komen. Zo ongeveer 1.5 week voor menstruatie tot de menstruatie aanbreekt. Niet raar dus.
Ja dat klopt!quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:50 schreef Fee-nix het volgende:
Gek TAP, hoop op twee strepen over twee dagen!! En ben je nu dan dus 3 dagen overtijd als je uitgaat van een cyclus van 28 dagen?
Kan je de OP nog aanpassen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:24 schreef marel88 het volgende:
Hier verder over cyclussen na anticonceptie en zere tetten!
Als er nog iets aangepast moet worden, wil je me dan quoten?
Hier nog misselijk!
Done!quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:12 schreef Kursor het volgende:
[..]
Kan je de OP nog aanpassen?
Nieuwe NOD: 5 september.
Dankquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:29 schreef Fee-nix het volgende:
Marelvind jouw zelfbeheersing elke keer zo knap! Ik ga deze maand een voorbeeld aan je nemen
. (Hoop ik
)
Zeker spannend, ik duim voor je!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:56 schreef marel88 het volgende:
[..]
Dank. Het was moeilijk vanmorgen! Had al een bekertje klaar staan maar niet gedaan... Spannende dag!
+1 (beetje lui...)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:50 schreef LuDann het volgende:
[..]
Zeker spannend, ik duim voor je!
Hopen dat het met DanseMacabre goed gaat allemaal. Wie weet is je ongesteldheid zo beleefd even een dag te wachten.![]()
Hoe gaat het met Ggirl eigenlijk?
quote:
Ik doe gewoon alles totdat ik een positieve test heb anders had ik mezelf nu al bijna twee jaar vanalles moeten ontzeggenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:25 schreef LuDann het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat eigenlijk met foliumzuur slikken, kattenbak verschonen en bepaalde etenswaren vermijden?
O noooooquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:10 schreef Kwisted het volgende:
Ik doe hetzelfde als Chanty en Fee-nix.
Al vind ik het toch niet heel fijn om vanalles te eten/drinken/etc als ik op het wachtbankje zit. Dan voel ik me er toch wat opgelaten door.
Ik verwacht mijn eisprong morgen, dus vanavond gaan we vuilakken![]()
Gisteren stonden er ineens vrienden aan de deur vlak voor de climax![]()
Alle babytjes die nu gemaakt worden, worden geboren in mei. Dat is toch zo'n mooie maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |