abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129951513
@Chanty, ik heb nu 50mg geslikt. Snap wel dat ze daar mee beginnen, over stimulatie lijkt me ook niet wenselijk... :X

Contract is trouwens vast, werk al een aantal jaar bij dit (grote) bedrijf. Wel meerdere functies gehad in verschillende takken van het bedrijf, op m'n huidige plek ben ik in juni begonnen.

Ik zie weer een aantal nieuwe namen, welkom dames :+
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:57:32 #52
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_129952352
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:21 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Wauw, dan heb jij ook een lange cyclus, als je pas op dag 31 positief test :o Vervelend ook dat de regelmaat die je dacht te hebben gevonden, misschien gewoon op toeval berust. Ik hoop dat je er niet achter komt en over 10-14 dagen een andere test positief hebt ;)

Ik zit nu op dag 19, ik ben op dag 12 begonnen, dus waarschijnlijk is mijn eisprong nog niet geweest. Ik gebruik ook de normale dipsticks van sensitest.
Ja zes weken de laatste twee rondes, maar ik ben allang blij dat ik nu een cyclus heb. Voor april had ik geen eigen cyclus. Maar omdat het nu twee keer op dag 31 was dacht ik iets van houvast te hebben, niet dus :+

Gewoon maar door blijven testen dan, hoe lang waren je vorige cyclussen ongeveer?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:59:19 #53
52229 Chanty
pi_129952446
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:41 schreef Fazzoletti het volgende:
@Chanty, ik heb nu 50mg geslikt. Snap wel dat ze daar mee beginnen, over stimulatie lijkt me ook niet wenselijk... :X

Contract is trouwens vast, werk al een aantal jaar bij dit (grote) bedrijf. Wel meerdere functies gehad in verschillende takken van het bedrijf, op m'n huidige plek ben ik in juni begonnen.

Ik zie weer een aantal nieuwe namen, welkom dames :+
Met een vast contract loop je niet echt risico, dus kun je ook wel eerlijk zijn, maar nogmaals: ze mogen je niet vragen waarom je naar het ziekenhuis gaat :) Ik hoop dat het alsnog iets voor je gaat doen, of anders een hogere dosis. Helaas komt het ook voor dat mensen resistent zijn (zoals ik ;) ). Maar goed, de artsen weten hopelijk wel wat ze doen (mits je niet in het ziekenhuis van Zoetermeer zit :X).
pi_129952585
Ik hoop niet dat ik nu elke cyclus zo misselijk ben zo ongeveer een week voor nod. Hopelijk is het ontpillen want menstruatie alleen al zonder pil is eigenlijk al bijna niet te doen bij mij.
pi_129956322
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:57 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ja zes weken de laatste twee rondes, maar ik ben allang blij dat ik nu een cyclus heb. Voor april had ik geen eigen cyclus. Maar omdat het nu twee keer op dag 31 was dacht ik iets van houvast te hebben, niet dus :+

Gewoon maar door blijven testen dan, hoe lang waren je vorige cyclussen ongeveer?
Laatste drie rondes 41 - 34 - 35 dagen. Ik ga dus inderdaad stug door met testen!
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:18:35 #56
52229 Chanty
pi_129956593
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:13 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Laatste drie rondes 41 - 34 - 35 dagen. Ik ga dus inderdaad stug door met testen!
Daar word je ook niet wijs uit dan :')
Ik vind een lange cyclus prima als er maar regelmaat in zit.
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:43:21 #57
409579 LuDann
All the way
pi_129958201
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Nee, dat had ik niet. Maar als ik dit lees, in combinatie met het feit dat je al eens zwanger bent geraakt met nuvaring, vraag ik me wel af of die ring uberhaupt effect heeft bij jou? Hoe lang heb je hem eerder gebruikt?
Ik moet bekennen dat die vraag eerder door mijn hoofd is geschoten en vast ook door die van mijn huisarts gezien haar vraag of ik 'klaar' ben voor kinderen in het geval de Nuvaring dit keer zijn werk weer niet doet (ik heb hem altijd correct gebruikt trouwens, was geen 'oeps' van mijn kant).

Ik heb hem eerder ongeveer 4 jaar gebruikt, waarvan iets meer dan 2 jaar met mijn huidige vriend. De 1e twee jaar had ik nog typische PCOS, dus menstrueerde maar een paar keer in het jaar. Het jaar voor ik zwanger werd, werd ik netjes elke maand ongesteld. Met de Mirena ben ik vervolgens ongeveer 1,5 jaar niet ongesteld geweest.

Bij mijn zwangerschap in mei vorig jaar is wel geadviseerd dat wanneer we écht geen kinderen wilden, we niet de Nuvaring zouden moeten gebruiken. Maarja, als ik kijk naar wanneer we wel écht kinderen willen (over een paar maanden al) en ik de Nuvaring vergelijk met alle andere bijwerkingen en allergieën die ik gehad heb met andere AC, ga ik nu toch weer voor de Nuvaring.

Maar zou dat echt kunnen, dat hij helemaal niet zou werken? Ik ga er wel vanuit dat hij enig beschermend effect heeft en dat ik er een zwangerschap wel mee kan uitstellen.

Aan de andere kant post ik wel vrolijk mee in dit topic :@
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:47:30 #58
409579 LuDann
All the way
pi_129958457
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 15:01 schreef Chanty het volgende:

[..]
Nadat ik mijn laatste verlenging heb gekregen heb ik wel gezegd waarvoor.
Verstandig trouwens, ik weet nog niet hoe dat bij mij gaat uitpakken na mijn afstuderen.
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:48:24 #59
409579 LuDann
All the way
pi_129958513
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik hoop niet dat ik nu elke cyclus zo misselijk ben zo ongeveer een week voor nod. Hopelijk is het ontpillen want menstruatie alleen al zonder pil is eigenlijk al bijna niet te doen bij mij.
Zo erg? Vervelend zeg!
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:50:36 #60
409579 LuDann
All the way
pi_129958634
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:13 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Hmmm, lastig zeg! Zit niet veel anders op dan testen dan. :P

Mijn cyclus hier gaat met de Nuvaring netjes elke keer 21 dagen worden, soms iets langer. :')
pi_129958713
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:48 schreef LuDann het volgende:

[..]

Zo erg? Vervelend zeg!
Bijna een week lang in foetushouding in bed liggen. Met heel veel bloedverlies. Toen ging ik aan de pil.
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:57:45 #62
409579 LuDann
All the way
pi_129959010
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:51 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Bijna een week lang in foetushouding in bed liggen. Met heel veel bloedverlies. Toen ging ik aan de pil.
Wow, dat klinkt als een bijna onhoudbare situatie zeg! Hopen dat je het niet al te vaak hoeft mee te maken voor het raak is!
  zondag 11 augustus 2013 @ 23:06:55 #63
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_129959453
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:51 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Hoe oud was je toen en is dit je eerste cyclus zonder pil?
Ik had er ook heel veel last van toen ik 16 was ofzo, maar toen ik (jaren later) met de pil stopte, was het gelukkig een heel ander verhaal :).
KuikenGuppy
pi_129960188
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:06 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hoe oud was je toen en is dit je eerste cyclus zonder pil?
Ik had er ook heel veel last van toen ik 16 was ofzo, maar toen ik (jaren later) met de pil stopte, was het gelukkig een heel ander verhaal :).
Erg jong idd.
Ik hoop dat het nu wat normaler gaat. ;)
pi_129968847
Helaas, nog niet genoeg groei te zien -O- grootste was 12 mm, en het moet 20 mm worden voor een eisprong.

Woensdag weer kijken. Weer onder werktijd :{ ga werk toch maar inlichten...
pi_129969873
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:41 schreef Fazzoletti het volgende:
Helaas, nog niet genoeg groei te zien -O- grootste was 12 mm, en het moet 20 mm worden voor een eisprong.

He, balen Fazz! Sterkte met inlichten. Weet je al hoe je het je werk gaat vertellen?
pi_129970248
Balen Fazz... en succes met het inlichten van je werk! :*
Tralalalaaa
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:38:46 #68
52229 Chanty
pi_129972035
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:41 schreef Fazzoletti het volgende:

Balen maar niet de moed opgeven. Mij hebben ze vertelt dat vanaf 13 mm het eitje op een point of no return komt, dan groeit hij dus in principe door. Dus hopelijk is bij de volgende meting het eitje minimaal 14 mm. En anders in de volgende ronde 100mg proberen. Probeer je vast te houden aan de dingen die wel goed gaan, dat is belangrijk anders hou je dit soort trajecten niet vol. Er lijkt toch iets te gebeuren dus hopelijk over een aantal dagen beter nieuws of anders de volgende ronde :*
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:29 schreef LuDann het volgende:

[..]

He, balen Fazz! Sterkte met inlichten. Weet je al hoe je het je werk gaat vertellen?
Jeetje wie is er dood? :D
pi_129972138
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:38 schreef Chanty het volgende:

[..]

Balen maar niet de moed opgeven. Mij hebben ze vertelt dat vanaf 13 mm het eitje op een point of no return komt, dan groeit hij dus in principe door. Dus hopelijk is bij de volgende meting het eitje minimaal 14 mm. En anders in de volgende ronde 100mg proberen. Probeer je vast te houden aan de dingen die wel goed gaan, dat is belangrijk anders hou je dit soort trajecten niet vol. Er lijkt toch iets te gebeuren dus hopelijk over een aantal dagen beter nieuws of anders de volgende ronde :*

[..]

Jeetje wie is er dood? :D
Sorry, kwam iets te serieus over. :P Ben alsnog wel benieuwd wat je gaat zeggen. :)
pi_129972141
Chanty :* Ik zie het inderdaad ook nog positief in hoor. Mijn argument om het traject te starten was ook omdat ik op dit moment nog niet de wanhoop nabij ben :')

Ik ga vanmiddag maar even het kantoor van de baas binnen stappen :+ ergens maak ik me dan zorgen omdat er een reorganisatie aankomt die kansen biedt om door te stromen en dat ik hierdoor wellicht op een zijspoor gezet wordt..
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:57:15 #71
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_129972649
Als ik het zo lees, zijn die ovutesten ook nog best lastig af te lezen... Maar wel ^O^ dat erg lichte strepen dus niet uitmaken.

LuDann met de nuvaring hier niet veel ervaring. Erg kort gebruikt, werd er meteen heel somber van :( .

TAP: en? al getest? Of ga je toch nog wachten?

Wat naar dat je zo'n last hebt van misselijkheid, DanseMacabre... Hoop ook dat t ontpillen is en dat je nu minder last van je cyclus zal hebben dan vroeger!

Fazzoletti -O- jammer van de groei. Succes met op t werk vertellen! Hoop dat je baas er gewoon begrip voor heeft.

Hier was het gisteren de dag dat ik vier jaar geleden een positieve test had :D (jaja, doordenkertje deze zin :P ). En nu dus hopelijk de dag van mijn eisprong. We klussen nog even door (want wie weet springt dat ei wel vandaag of morgen nog) en daarna weer op t wachtbankje.
pi_129972804
Vanmorgen inderdaad getest en weer negatief. Deze 2 testen waren testen van de Dirx, manlief gaat kruidvat 2v5 testen halen. En misschien dat ik het dan, als ik dan nog niet ongesteld ben tenminste, over 2 dagen weer probeer :)
Maar vind het wel vreemd hoor. Je voelt je raar in je eigen lijf omdat je lijf normaal gesproken vrij stipt is (ok, vorige cyclus was 26 dagen ipv de gewoonlijke 28). Maar ben nu al 3 dagen overtijd en het voelt niet alsof er een menstruatie om de hoek staat te kijken ofzo.
Tralalalaaa
pi_129973035
Succes Fazzoletti! En als jij gewoon je werk prima doet en een waardevolle kracht bent, dan is er niets om bang voor te zijn!

T_A_P, heb je wel andere "signalen"? Of helemaal niets?
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:50:36 #74
250838 Fee-nix
pi_129974243
Gek TAP, hoop op twee strepen over twee dagen!! En ben je nu dan dus 3 dagen overtijd als je uitgaat van een cyclus van 28 dagen?
pi_129980396
Fazz wat jammer dat het ei nog niet voldoende gegroeid is. Mocht het woensdag nog steeds niet groot genoeg zijn, gaan ze dan de dosis verhogen?

DanseMacabre: hopelijk krijg je nu niet zoveel last van de menstruatie.

TAP: ik hoop dat de streepjes nog gaan komen!

Hier is de afspraak van de gyn. verzet. Ik kreeg de dienst niet opgelost, dus nu dinsdag 20 augustus richting het ziekenhuis.
Laatste tijd wel veel last van pijntjes in de zij en onderbuik. En misselijkheid, steken in de borsten (maar geen echte zeurende pijn of gevoeligheid), overgevoeligheid voor geuren. Ik zat te hopen op een eisprong/menstruatie, maar er komt niks. De test blijft ook negatief, dus mijn lichaam speelt een stom spelletje. }:|
pi_129981553
Wat gek TAP
Fazzoletti, succes!

Die misselijkheid die ik heb schijnt vaker voor te komen. Zo ongeveer 1.5 week voor menstruatie tot de menstruatie aanbreekt. Niet raar dus. :)
pi_129983316
Jeej wat is er weer veel gepost tijdens het weekend zeg.

Welkom LuDan! :W

Balen Fazz, maar wel goed dat ze je blijven checken. Dan kunnen ze het iig niet missen. Wel jammer dat het dan weer onder werktijd moet.

ook een hoop negatieve testen zie ik, en typische 'klachten' die overal door zouden kunnen komen maar in dit topic vooral voor hypochonderen zorgt.

Ik was trouwens voor ik aan de pil begon ook heftiger ongesteld dan dat ik nu ben. Nu is het 3 daagjes waarvan maar 1 echte lijkt wel en dan kan de rest af met een inlegkruisje. Vroeger was het 5 dagen lang en met krampen ook nog.

Volgens mij voel ik ook iets in mijn eierstokken, maar alleen als we seks hebben, kan dat eigenlijk wel? Ik bedoel dat ik een bepaald steekje voel aan de rechterkant. Vorige maand zat precies hetzelfde steekje links en dacht ik er niks bijzonders over. Rest van de dag nergens last van dus en op andere dagen tijdens seks ook niks. Vreemd hoor. Maar ja, vandaag als het goed is de eisprong. Vanmorgen toch nog even temperatuur gekeken, was nog 36,2. Dus ik verwacht morgen een stijging te zien. Net als de vorige 2 maanden. (als ik het niet weer vergeet tenminste)
pi_129983657
Ik voel tijdens seks niks, ja een piem0l.

Inderdaad lastig die rare klachten. Vooralsnog komt het gewoon overeen met ontpillen of pmsachtigiets.
pi_129986062
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik voel tijdens seks niks, ja een piem0l.

_O-
Ik dacht al even, dan doen je iets verkeerd.
pi_129986160
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:55 schreef Risu het volgende:

[..]

_O-
Ik dacht al even, dan doen je iets verkeerd.
:7
pi_129986170
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat gek TAP
Fazzoletti, succes!

Die misselijkheid die ik heb schijnt vaker voor te komen. Zo ongeveer 1.5 week voor menstruatie tot de menstruatie aanbreekt. Niet raar dus. :)
Ik heb het ook vaak hoor.. Misselijk, n week voor NOD.

En tandjes, ik heb mn eigen cyclus terug hoor, incl bloedbad en krampen ;(
S. 2014
J. 2016
pi_129986215
Tis vrij normaal dus. Ik hoop alleen dat ik na zaterdag pas ongesteld wordt. Vrijdag een bruiloft en we blijven daar slapen. Geen zin in kramp en bloedbad dan.
pi_129987860
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:50 schreef Fee-nix het volgende:
Gek TAP, hoop op twee strepen over twee dagen!! En ben je nu dan dus 3 dagen overtijd als je uitgaat van een cyclus van 28 dagen?
Ja dat klopt!

@sleehakschoen: ik heb net als toen ik zwanger was van Eva last van jeukende tepels, sinds een paar dagen nu.
In al m'n tijd dat ik nu netelroos heb (na bevalling van E) heb ik daar geen last meer van gehad. Maarja. We gaan het wel zien :)
Verder geen klachten, ja soms vage klachten.
Tralalalaaa
pi_129989697
En poef, weg is de hoop: hoofdpijn, dat duidt vaak op een naderende menstruatie :) denk morgen.
Tralalalaaa
  maandag 12 augustus 2013 @ 19:54:24 #85
250838 Fee-nix
pi_129990124
Skittles, 20 aug duurt gelukkig niet heel lang meer... Wel stom spelletje van je lichaam }:| .

DanseMacabre, ah dan heb ik dat ook, denk ik. Die misselijkheid vanaf 1,5 week voor de menstruatie. Het is bij mij heeeeel licht en nauwelijks merkbaar. Maar omdat ik nu zo gespitst ben op zwangerschapssignalen, merk ik het wel!

Risu grappig, toevallig voelde ik gisteren tijdens de sex ook steekjes in mijn eierstokken! Geen idee wat dat te betekenen heeft verder. Lijkt me nogal 'toevallig' als dat dan net de eisprong is.

Ah TAP, stomme hoofdpijn... Hoop dat als er dan toch een menstruatie aan zit te komen, dat het nu snel doorbreekt!
pi_129990709
Spannend Fazz, ik hoop dat je ei goed doorgroeit de komende dagen. Nog bij je baas geweest?
TAP, jammer als het idd door gaat breken. Die negatieve testen zeggen natuurlijk wel wat, maar dat beetje hoop was nog wel leuk.
Hier nog steeds misselijk, maar nog niet van m'n geloof gevallen ;) , dus nog niet getest. Morgen NOD, ik ga het weer lekker afwachten, die tactiek vind ik nog steeds het beste voor mij. Maar hier ook hoofdpijn, moe, pukkels, dus wrsch gewoon morgen ongesteld!
pi_129990983
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:24 schreef marel88 het volgende:
Hier verder over cyclussen na anticonceptie en zere tetten!
Als er nog iets aangepast moet worden, wil je me dan quoten?

Hier nog misselijk!
Kan je de OP nog aanpassen?

Vandaag ongesteld geworden. Keurig nette cyclus voor mijn doen, 24 dagen. Kon het nog aardig behappen. Helaas daarvoor een blijde mededeling van een collega te horen gekregen (ontzettend leuk voor haar, oprecht gemeend) en dat was wel too much. Toch echt niet goed. Overdenksels ben ik nog mee bezig.

Nieuwe NOD: 5 september.
pi_129991101
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:12 schreef Kursor het volgende:

[..]

Kan je de OP nog aanpassen?

Nieuwe NOD: 5 september.
Done!
Moeilijk lijkt me dat, van dat blije nieuws van anderen als je zelf zo graag wilt. Ik hoop dat je er snel weer wat relaxter bij kunt zijn.
  maandag 12 augustus 2013 @ 22:29:15 #89
250838 Fee-nix
pi_129997826
Kursor, wat Marel zegt idd :Y . Maar wel fijn dat je weer zo'n keurig cyclus hebt nu. Is tenminste iets :* .
Marel _O_ vind jouw zelfbeheersing elke keer zo knap! Ik ga deze maand een voorbeeld aan je nemen :D. (Hoop ik :P )
pi_130006880
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 22:29 schreef Fee-nix het volgende:

Marel _O_ vind jouw zelfbeheersing elke keer zo knap! Ik ga deze maand een voorbeeld aan je nemen :D. (Hoop ik :P )
Dank :@. Het was moeilijk vanmorgen! Had al een bekertje klaar staan maar niet gedaan... Spannende dag!
pi_130010187
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 07:56 schreef marel88 het volgende:

[..]

Dank :@. Het was moeilijk vanmorgen! Had al een bekertje klaar staan maar niet gedaan... Spannende dag!
Zeker spannend, ik duim voor je!

Hopen dat het met DanseMacabre goed gaat allemaal. Wie weet is je ongesteldheid zo beleefd even een dag te wachten. :P

Hoe gaat het met Ggirl eigenlijk?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:11:57 #92
250838 Fee-nix
pi_130010854
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 10:50 schreef LuDann het volgende:

[..]

Zeker spannend, ik duim voor je!

Hopen dat het met DanseMacabre goed gaat allemaal. Wie weet is je ongesteldheid zo beleefd even een dag te wachten. :P

Hoe gaat het met Ggirl eigenlijk?
+1 (beetje lui...)
pi_130011298
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:11 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

+1 (beetje lui...)
:D

Hoe doen jullie dat eigenlijk met foliumzuur slikken, kattenbak verschonen en bepaalde etenswaren vermijden?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:36:51 #94
250838 Fee-nix
pi_130011723
Ik slik een complete zwangerschaps-multivitamine (van Kruidvat). Kattenbak hebben we niet en etenswaren vermijd ik pas als ik een positieve test in m'n handen heb :). (Sowieso eet ik nooit rauwmelkse kazen en drink ik ook geen alcohol, dus dat is geen probleem. Maar m'n gerookte zalm wil ik nog niet laten staan, hoor! De bloedsomloop is in het hele prille begin ook nog helemaal gescheiden, had ik begrepen)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:47:21 #95
52229 Chanty
pi_130012040
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:25 schreef LuDann het volgende:

[..]

:D

Hoe doen jullie dat eigenlijk met foliumzuur slikken, kattenbak verschonen en bepaalde etenswaren vermijden?
Ik doe gewoon alles totdat ik een positieve test heb anders had ik mezelf nu al bijna twee jaar vanalles moeten ontzeggen :') drink ook vrijwel nooit en wat al gezegd is; het duurt wel even voor er een bloedband is. Verder slik ik wel foliumzuur maar dat kost geen drol :P

Ik denk maar zo: vroeger deden ze ook niet zo spastisch over al dat soort zaken en toch ben ik er gezond en best normaal uit gekomen :')
pi_130012338
Ik bedacht me pas dat foliumzuur best handig was toen we al bezig waren. Ik ben dus pas op de dag voor ik positief testte begonnen daarmee. En verder helemaal niks gelaten, vooral qua drank niet. In my defense: ik had er ècht niet op gerekend dat het meteen raak zou zijn :@
pi_130012554
Foliumzuur wel, alcohol niet teveel, eten alles ;-)
pi_130012772
Ik doe hetzelfde als Chanty en Fee-nix.
Al vind ik het toch niet heel fijn om vanalles te eten/drinken/etc als ik op het wachtbankje zit. Dan voel ik me er toch wat opgelaten door.

Ik verwacht mijn eisprong morgen, dus vanavond gaan we vuilakken ~O>
Gisteren stonden er ineens vrienden aan de deur vlak voor de climax }:|

Alle babytjes die nu gemaakt worden, worden geboren in mei. Dat is toch zo'n mooie maand O+
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:13:18 #99
250838 Fee-nix
pi_130012850
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:10 schreef Kwisted het volgende:
Ik doe hetzelfde als Chanty en Fee-nix.
Al vind ik het toch niet heel fijn om vanalles te eten/drinken/etc als ik op het wachtbankje zit. Dan voel ik me er toch wat opgelaten door.

Ik verwacht mijn eisprong morgen, dus vanavond gaan we vuilakken ~O>
Gisteren stonden er ineens vrienden aan de deur vlak voor de climax }:|

Alle babytjes die nu gemaakt worden, worden geboren in mei. Dat is toch zo'n mooie maand O+
O nooooo :X :D :'( . Hoe durven ze! Succes vanavond ;). En gewoon net doen of je niet thuis bent als de bel gaat o|O .
pi_130012899
Ja écht he. Maar ik ben dit keer zóóó relaxed dat ik er niks om gaf!
Wel dus, ik doe gewoon alsof :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')