SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is te kort.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC weg ermee.
Lekker simpel, en het bekt ook lekker.
Wij zijn niet bang want Bruma is erbij.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:06 schreef Knalerwtje het volgende:
Godverdomme Maher. Hoe lang gaat Cocu hem nog laten lijden?
4 inmiddels. En het kan helemaal geen kwaad om hem even te wisselen na 4 wedstrijden falen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof hij hem slechts 2 wedstrijden geeft om aan het team te wennen.
Nee, jij?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:08 schreef Mars_Rotterdam het volgende:
[..]
Moet je niet naar het stadion?
Gelukkig voor jullie heeft Cocu meer geduld. Dit zou nergens op slaan namelijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:07 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
4 inmiddels. En het kan helemaal geen kwaad om hem even te wisselen na 4 wedstrijden falen.
Dat kunnen ze al een paar jaar niet meerquote:
Uh, oke.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze opmerking, zal het ook gelijk noteren.
[ afbeelding ]
3/10quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ban dat joch eens, hij gaat te ver.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben bij dat m'n catchphrase je zo veel plezier bezorgt.
Gramulanion of Stjin?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ban dat joch eens, hij gaat te ver.
Dat vond Vleminks niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
Higdon begint boos te worden. Lijkt me een verschrikking, spits zijn bij NEC.
Nostradamus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:13 schreef Knalerwtje het volgende:
Toivonen voor Maher. Nou ja, zo bedoelde ik het natuurlijk ook weer niet.
quote:
NEC? Geen probleem de afgelopen seizoenen johquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:15 schreef Smoofie het volgende:
Waarom spelen ze tegen Ajax nooit zo slecht?
Vorig jaar 1-6 ofzo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:15 schreef Smoofie het volgende:
Waarom spelen ze tegen Ajax nooit zo slecht?
Joh was wissel bij de nummer 7 ofzo van Portugal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Arias begin ik ook steeds meer over te twijfelen. Loopt nu gewoon als een kip zonder kop bij z'n mannetje vandaan
Het is zeker geen Manolev nee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Arias begin ik ook steeds meer over te twijfelen. Loopt nu gewoon als een kip zonder kop bij z'n mannetje vandaan
4-0quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die 5-0 komt denk ik niet meer.
GGMM lacht mij uit.
Nou ...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM lacht mij uit.
Ik zou jou nooit uitlachen omdat je geld verliest.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM lacht mij uit.
Zou verdomme eens tijd worden, die gast had vorig jaar met Messi om de gouden bal moeten strijdenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:17 schreef hafcfan het volgende:
Wijnaldum begint een killer te worden.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:17 schreef hafcfan het volgende:
Wijnaldum begint een killer te worden.
Eens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou verdomme eens tijd worden, die gast had vorig jaar met Messi om de gouden bal moeten strijden
Verkocht met Lens aan één of andere obscure Oosterse kutclub.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:17 schreef Kopsterk het volgende:
Waar is de Wijnaldum gebleven die dit soort kansen gewoon netjes miste?
Je bedoelt de Wijnaldum zonder vertrouwen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:17 schreef Kopsterk het volgende:
Zo kennen we hem niet inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:17 schreef Kopsterk het volgende:
Geen dank.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedoeltquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bedoeld de Wijnaldum zonder vertrouwen?
Twente?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:18 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Verkocht met Lens aan één of andere obscure Oosterse kutclub.
Dat mag.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:19 schreef Knalerwtje het volgende:
Mag ik stellen dat ik Willems al meer bazenacties heb zien maken dit jaar dan vorig jaar het hele seizoen?
Jij mag dat niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:19 schreef Knalerwtje het volgende:
Mag ik stellen dat ik Willems al meer bazenacties heb zien maken dit jaar dan vorig jaar het hele seizoen?
Frappant ja, en niet eens per ongeluk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:19 schreef Knalerwtje het volgende:
Bij Eredivisie Live kon dat altijd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Is er een website waar ik kan zien wie de assists heeft gegeven?
Fox Sports doet er niet aan. Faalhazen!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij Eredivisie Live kon dat altijd.
Ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Is er een website waar ik kan zien wie de assists heeft gegeven?
Pfff, prutser.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:20 schreef Kopsterk het volgende:
Wacht maar tot je tegen Bojan komt te staan, Willems.
Dan is het wissel Bojan omdat hij zijn verdedigende taken niet uitvoert oidquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:20 schreef Kopsterk het volgende:
Wacht maar tot je tegen Bojan komt te staan, Willems.
Exact. Willems heeft vrij spel dan aanvallend. En Bojan loopt dan steeds tegen Rekik op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan is het wissel Bojan omdat hij zijn verdedigende taken niet uitvoert oid
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan is het wissel Bojan omdat hij zijn verdedigende taken niet uitvoert oid
Hoeveel teletekst supporters zullen er nu op FOK zijn?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoeveel uitsupporters zullen aanwezig zijn?
100?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoeveel uitsupporters zullen aanwezig zijn?
Dries.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:24 schreef Knalerwtje het volgende:
Wie was die vorige belg ook alweer die bij PSV buitenspeler was?
Chadli?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:24 schreef Knalerwtje het volgende:
Wie was die vorige belg ook alweer die bij PSV buitenspeler was?
Hattrickassist van de Loc.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Gevonden:
6’ Zakaria Bakkali
Assist: Jürgen Locadia
47’ Zakaria Bakkali
61’ Georginio Wijnaldum
Assist: Adam Maher
75’ Georginio Wijnaldum
Assist: Jetro Willems
82’ Zakaria Bakkali
3x Locadiaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Gevonden:
6’ Zakaria Bakkali
47’ Zakaria Bakkali
61’ Georginio Wijnaldum
Assist: Adam Maher
75’ Georginio Wijnaldum
Assist: Jetro Willems
82’ Zakaria Bakkali
En eigen jeugd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:26 schreef Toto69 het volgende:
Bakkali en Locadia zijn dus een bazen duo.
quote:
quote:
Inderdaad. En het mooiste is dat de centrumspits niet scoort en de buitenspeler wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:26 schreef Toto69 het volgende:
Bakkali en Locadia zijn dus een bazen duo.
#feiten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:28 schreef Knalerwtje het volgende:
Wat ben je trouwens een lafbekkenteam als je tegen een nieuw elftal (met 1 speler die vorig jaar ook meedeed) van gemiddeld net 20 jaar, zo ingegraven gaat spelen als NEC.
Tja, als je vorige week thuis met 1-3 van Groningen verliest is dat niet meer danlogisch.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:28 schreef Knalerwtje het volgende:
Wat ben je trouwens een lafbekkenteam als je tegen een nieuw elftal (met 1 speler die vorig jaar ook meedeed) van gemiddeld net 20 jaar, zo ingegraven gaat spelen als NEC.
*1-4quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, als je vorige week thuis met 1-3 van Groningen verliest is dat niet meer danlogisch.
1-4 toch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, als je vorige week thuis met 1-3 van Groningen verliest is dat niet meer danlogisch.
Als ze ADO-PSV hadden gekeken, dan hadden ze in kunnen schatten dat er een betere manier is om tegen PSV te voetballen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veldverwarming beetje slecht verdeeld?quote:
BREAKING: OLIE AAN MATHILDELAAN STRAKS MEER OP ED.NLquote:
Dat gaat Brands zeker goed verkopen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:31 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
BREAKING: OLIE AAN MATHILDELAAN STRAKS MEER OP ED.NL
GR. Rik
Verder eens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Drie conclusies na het half zien van deze wedstrijd (was in slaap gevallen)
1) Jammer dat Bakkali een Belg is
2) Die Bovenberg verdedigt als een homo (niet discriminerend bedoeld)
3) Dat een piepjong PSV zo makkelijk wint, geeft aan hoe bedroevend laag het niveau van de eredivisie NEC is geworden..
Ah.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:32 schreef zeebeschuit het volgende:
Hattrick Bakkali in de leeftijd van 17 jaar, 6 maanden en 15 dagen. Ronaldo was 17 jaar en 11 maanden bij zijn hattrick tegen Leverkusen
Wat een onzin, punt 3. PSV zou dit Feyenoord ook gewoon wegtikken thuis. Uit is dan een ander verhaal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:32 schreef Pleun2011 het volgende:
3) Dat een piepjong PSV zo makkelijk wint, geeft aan hoe bedroevend laag het niveau van de eredivisie is geworden..
Pleun is een heldin. Je hebt wel een vrouwennaam, dat weet je hè?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:32 schreef Pleun2011 het volgende:
3) Dat een piepjong PSV zo makkelijk wint, geeft aan hoe bedroevend laag het niveau van de eredivisie is geworden..
Word ik niet bang van.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
Bakalli een Hatrick.
Ajacied422 Littlerabbit
Volgens mij kan het beiden.. maakt ook niet uit verder, is maar een nickquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:33 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Pleun is een heldin. Je hebt wel een vrouwennaam, dat weet je hè?
Hattrickquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
Bakalli een Hatrick.
Ajacied422 Littlerabbit
1) homo's dekken wel wat korter dan Bovenbergquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ken een Pleun, mooie vrouw, voor mij is het een vrouwennaam.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens mij kan het beiden.. maakt ook niet uit verder, is maar een nick
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord 3-0 Twente
AZ 1-5 Ajax
FC Groningen 3-1 FC Utrecht
RKC Waalwijk 2-1 Vitesse
Zet je TV maar aan om 19:00 morgen.
Dat laatste ben ik wel benieuwd naar, denk dat ze nog wel een terugslag krijgen. Maar als je eerlijk bent.. niveau van de eredivisie wordt toch steeds lager?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een onzin, punt 3. PSV zou dit Feyenoord ook gewoon wegtikken thuis. Uit is dan een ander verhaal.
dit is NECquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:32 schreef zeebeschuit het volgende:
Hattrick Bakkali in de leeftijd van 17 jaar, 6 maanden en 15 dagen. Ronaldo was 17 jaar en 11 maanden bij zijn hattrick tegen Leverkusen
Vitesse heeft de nieuwe Kaka.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord 3-0 Twente
AZ 1-5 Ajax
RKC Waalwijk 2-1 Vitesse
Feyenoord 1-0 Twentequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord 3-0 Twente
AZ 1-5 Ajax
RKC Waalwijk 2-1 Vitesse
PSV de nieuwe Robben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vitesse heeft de nieuwe Kaka.
Spannend.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vitesse heeft de nieuwe Kaka.
Zal wel ergens buiten de Randstad zijn dan.. heb die naam nog nooit gehoord, laat staan bij een vrouwquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:35 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik ken een Pleun, mooie vrouw, voor mij is het een vrouwennaam.
Apart.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij het zien van jouw naam moet ik altijd aan kopkaas denken.
Komt nog wel.. herinner je je Affelay nog toen hij net was doorgebroken? Die kan nog steeds niet praten..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
Bakkali kan wel voetballen, maar niet praten
Franstalig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
Feyenoord in de Kuip wint wel van FC Twente.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:31 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Feyenoord - Twente weet ik niet, kan alle kanten op gaan.
Who cares, voor een voetballer is dat eerste wel belangrijker, als ze kunnen praten komt er 99 van de 100 keer onzin uit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
Inderdaad, met gemak overigens.quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord in de Kuip wint wel van FC Twente.
Ik denk eerder dat het het optreden van Feyenoord van vorige week is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad, met gemak overigens.
Snap niet wat er zo goed gevonden wordt aan Twente.
Dat ben ik wel met je eens over PEC. Ik heb serieus (meld ik voor de miljoenste keer) een overwinning voorspeld met een gol van Fernandez in de blessuretijd. Gaan gewoon meedoen voor de play offs.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het het optreden van Feyenoord van vorige week is.
IMO wordt PEC continu zwaar onderschat
Ik acht een overwinning wel mogelijk, maar 3-0 klinkt imo te makkelijk. Ligt er vooral aan hoe de spelers reageren op het enorm slechte spel van vorige weekquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens over PEC. Ik heb serieus (meld ik voor de miljoenste keer) een overwinning voorspeld met een gol van Fernandez in de blessuretijd. Gaan gewoon meedoen voor de play offs.
Maar Feyenoord speelt nu thuis in de Kuip, de fans willen een overwinning, de spelers zijn sowieso gemotiveerd. FC Twente ben ik nou ook niet weg van. Het wordt een afgetekende 3-0.
Meedoen voor de play offs als in meestrijden voor een plek in de play offsquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klich en Mokhtar zijn leuke spelers hoor, maar PEC is echt niet sterk genoeg om playoffs te halen. 10-12 moet wel kunnen.
We zullen zien. Vorig jaar verwachtte ook niemand dat PEC PSV op eigen grond zou vernederen...quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klich en Mokhtar zijn leuke spelers hoor, maar PEC is echt niet sterk genoeg om playoffs te halen. 10-12 moet wel kunnen.
Kwam soms wel het nodige geluk bij kijken dat PSV niet meer gols maakte.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We zullen zien. Vorig jaar verwachtte ook niemand dat PEC PSV op eigen grond zou vernederen...
Ik zie dit Twente daar ook geen einde aan makenquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord kan overigens voor de 29e keer ongeslagen blijven achter elkaar in De Kuip.
En als Ajax niet hetzelfde soort geluk had in een aantal wedstrijden waren ze geen kampioen geworden. Geluk is een factor waar elke ploeg mee te maken krijgt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwam soms wel het nodige geluk bij kijken dat PSV niet meer gols maakte.
Nja, je voelde het aankomen dat er een keer zoiets bij PSV zou gebeuren. dat het PEC uiteindelijk was natuurlijk niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We zullen zien. Vorig jaar verwachtte ook niemand dat PEC PSV op eigen grond zou vernederen...
Na 2 wedstrijden op kunstgras wel een wat te vroege conclusie, sowieso is die hele subtop middenmoot nog wat ondoorzichtig, alleen Heracles en NEC zijn ronduit slecht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En als Ajax niet hetzelfde soort geluk had in een aantal wedstrijden waren ze geen kampioen geworden. Geluk is een factor waar elke ploeg mee te maken krijgt.
Mijn punt is meer dat PEC onderschat wordt (en dat Feyenoord vorige week erbarmelijk speelde)quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Na 2 wedstrijden op kunstgras wel een wat te vroege conclusie, sowieso is die hele subtop middenmoot nog wat ondoorzichtig, alleen Heracles en NEC zijn ronduit slecht.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mijn punt is meer dat PEC onderschat wordt (en dat Feyenoord vorige week erbarmelijk speelde)
Feyenoord speelt altijd erbarmelijk als Pellé niet thuis geeft of eens goed gedekt wordt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mijn punt is meer dat PEC onderschat wordt (en dat Feyenoord vorige week erbarmelijk speelde)
Pelle was niet eens het grootste probleem vorige week imo. Was "gewoon" collectief falenquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt altijd erbarmelijk als Pellé niet thuis geeft of eens goed gedekt wordt.
Bij de 1-0 werd Klich door niemand gedekt, die dacht ''laat ik eens het strafschopgebied binnen wandelen'', springt op, hoofd tegen de bal, gol.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Pelle was niet eens het grootste probleem vorige week imo. Was "gewoon" collectief falen
Zie, en daar heeft Pelle niets mee van doenquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de 1-0 werd Klich door niemand gedekt, die dacht ''laat ik eens het strafschopgebied binnen wandelen'', springt op, hoofd tegen de bal, gol.
Die 2-1 verdedigde BMI als een wijf, als een wijf.
De verschillen zijn gewoon niet groot genoeg om op 70-80% even zo'n wedstrijd te komen winnenquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zie, en daar heeft Pelle niets mee van doen
Het was gewoon drama, maar dat neemt niet weg dat PEC "gewoon" beter speelde dan Feyenoord
Plus dat Feyenoord al gewaarschuwd was door het verlies van vorig jaar. Compleet onbegrijpelijk dat het zo is gelopen vanaf het Feyenoord perspectiefquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
De verschillen zijn gewoon niet groot genoeg om op 70-80% even zo'n wedstrijd te komen winnen
Laat ze het eerst eens 10 tot 15 wedstrijden vol houden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:51 schreef portie het volgende:
PEC gaat wel meedoen voor een plek in de playoffs. Ze zijn als een van de weinige ploegen in de eredivisie sterker/beter dan vorig seizoen. Plus het voordeel van een kunstgrasveld in eigen huis.
Ik heb er ook wel vertrouwen in. Vilhena erbij. Komt goedquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente gaat toch niet winnen, mocht dat wel gebeuren, dan gaat het dak eraf.
Ook op Fox te zien?quote:
D'r ligt al zo lang kunstgras bij clubs in de eredivisie dat enkel nog jankballen en losers daar over lopen te zeuren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:51 schreef portie het volgende:
PEC gaat wel meedoen voor een plek in de playoffs. Ze zijn als een van de weinige ploegen in de eredivisie sterker/beter dan vorig seizoen. Plus het voordeel van een kunstgrasveld in eigen huis.
quote:
Bij FOX overdrijven ze graagquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Super Sunday
Alsof Feyenoord - FC Twente een pot is waar je voor thuis blijft
Altijd zeer vermakelijke wedstrijden, ondanks de kwaliteiten van AZ.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alsof AZ-Ajax een "topper" mag heten
Ze hebben het dan ook over Groningen-Utrechtquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alsof AZ-Ajax een "topper" mag heten
Mark van Rijswijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:28 schreef Cavaliers het volgende:
Krijgen we waarschijnlijk Reitsma bij Ajax.
Vermakelijk != topper. PEC was gisteren ook erg vermakelijk, maar om dat nou een topper te noemenquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd zeer vermakelijke wedstrijden, ondanks de kwaliteiten van AZ.
Tering wat was hij goed gisterenquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:29 schreef Knalerwtje het volgende:
Jammer dat we vandaag niet zo'n topvoetballer te zien krijgen als gisteren. Bakkali![]()
![]()
Godver nou.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tering wat was hij goed gisteren
Die is nog op zoek naar zijn gebruikelijke stream die begint in de prehistorie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand Drizzt al gespot? Die moet dit toch kijken als über-Twentefan.
Ghehehehehe. Om half 2 ziet hij de aftrap alquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is nog op zoek naar zijn gebruikelijke stream die begint in de prehistorie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |