Whiskyquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:15 schreef Jahr00n het volgende:
wat kan ik beter drinken
vodka redbull of whiskie?
ga jij niet zuipenquote:
Ik heb straks een verjaardag. Maar drink niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga jij niet zuipen
je bent 19 zeg je net
je moet ervan genieten niet op zaterdagavond op je zolder blijven
dit is de tijd om te genieten
wattanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb straks een verjaardag. Maar drink niet.
Drink sowieso niet en slik nu pijnstillers, ben bang dat ik straks lekker in gootje lig.quote:
pics van je zus dan hahahquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Drink sowieso niet en slik nu pijnstillers, ben bang dat ik straks lekker in gootje lig.
En verjaardag is van mijn 31 jarige zus, nuff said.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:51 schreef Ethanolic het volgende:
Welke sukkel drinkt nou geen alcohol lol tijdens mijn var orale kuur hier in Spanje drink k gewoon kapot veel cocktails krijg wel beetje gele huid en ogen ma goed k ben wel kkbuff en lusu
Jij pijpt jezelf vaker dan dat JB het doet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:17 schreef Ethanolic het volgende:
Wel mooi wéér een TT in het kader van Gym-Playboy Etha
JB pijpt zichzelf vaak?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij pijpt jezelf vaker dan dat JB het doet.
Niets mis met zelferkenning. Dat kan als je een 9.7/10 bent.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij pijpt jezelf vaker dan dat JB het doet.
Ach, wie zal het zeggen. Misschien is ze travestiet/halve transgender.quote:
FYI, je fobo zit vol met hommos.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niets mis met zelferkenning. Dat kan als je een 9.7/10 bent.
Er is maar 1 echte. Ik was al JB voor justin bieberquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:22 schreef Curlbrah het volgende:
Ik verwar de JB afkorting telkons met justin biebs
uh watte?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:26 schreef Curlbrah het volgende:
gebruik je ook een zaklamp om toffe boys aan te wijzen?
Bieber verlicht mooie meisjesquote:
Jij kan je nu ook bij dit illustere rijtje voegen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
FYI, je fobo zit vol met hommos.
Laatste voyeur(s) Jahr00n
VMSDKR
Mithras82
jemappellefrikandelle
McNulty
Beach
Beach
Beach
Beach
Beach
jackie brown kwam in 97 uit, bieber werd in 94 geborenquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Er is maar 1 echte. Ik was al JB voor justin bieber
Dit vergeet ik niet setoquote:Op zondag 11 augustus 2013 04:01 schreef seto het volgende:
[..]
jackie brown kwam in 97 uit, bieber werd in 94 geboren
busted [ afbeelding ]
Denken dat je drank moet hebben om te genieten:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga jij niet zuipen
je bent 19 zeg je net
je moet ervan genieten niet op zaterdagavond op je zolder blijven
dit is de tijd om te genieten
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
zonder drank kan je geen leuke tijd heben ervaar ik
Dit uiteraard.quote:
Ze is een turk toch? Laat dan maar zittenquote:
Hallo Weis.... welkom terug eikelquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:57 schreef Cake-Man het volgende:
hahah manageranger jij denk zeker ik ben zoon hosselboi volges mij ben je gew sukkeltje hahah net als die carbon die denk ook ik ben stoere jonge
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:35 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Ze is een turk toch? Laat dan maar zitten
Liever Fatma met snor dan Ingrid met pittig kapsel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:35 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Ze is een turk toch? Laat dan maar zitten
Is het bloed niet gwn van je ontmaagding?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Alles onder het bloed vanmorgen, kussen en alles.
Nu weer naar de tandarts.... Denk dat het weer opnieuw gehecht moet worden.
Gat waar mijn kies in zat is gister zomaar spontaan opengegaan
Ik zag bij de bank een keer een meid, en die zat wat moeilijk te doen met haar blouchequote:Op zondag 11 augustus 2013 12:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Liever Fatma met snor dan Ingrid met pittig kapsel.
Tering..ze hebben wel goed gehecht toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Alles onder het bloed vanmorgen, kussen en alles.
Nu weer naar de tandarts.... Denk dat het weer opnieuw gehecht moet worden.
Gat waar mijn kies in zat is gister zomaar spontaan opengegaan
Jongens wie leest dit nog meer met een Valley Girl accent?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zag bij de bank een keer een meid, en die zat wat moeilijk te doen met haar blouche
Dus ik keek, en wat denk je dan hea?
FACKING ONGEVEER 5 LANGE HAREN VAN WEL 10 CENTIMETER NET BOVEN DE SPLIT VAN HAAR BORSTEN...
Hoe.. fucking... ranzig...
en ja, dat was een fatima.
Precies dit en niet iedere turk is zo behaard,,iig niet in mijn familie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:17 schreef Levolution het volgende:
Die had ze natuurlijk makkelijk kunnen verwijderen, onverzorgde mensen zijn sws ranzig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |