Whiskyquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:15 schreef Jahr00n het volgende:
wat kan ik beter drinken
vodka redbull of whiskie?
ga jij niet zuipenquote:
Ik heb straks een verjaardag. Maar drink niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga jij niet zuipen
je bent 19 zeg je net
je moet ervan genieten niet op zaterdagavond op je zolder blijven
dit is de tijd om te genieten
wattanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb straks een verjaardag. Maar drink niet.
Drink sowieso niet en slik nu pijnstillers, ben bang dat ik straks lekker in gootje lig.quote:
pics van je zus dan hahahquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Drink sowieso niet en slik nu pijnstillers, ben bang dat ik straks lekker in gootje lig.
En verjaardag is van mijn 31 jarige zus, nuff said.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:51 schreef Ethanolic het volgende:
Welke sukkel drinkt nou geen alcohol lol tijdens mijn var orale kuur hier in Spanje drink k gewoon kapot veel cocktails krijg wel beetje gele huid en ogen ma goed k ben wel kkbuff en lusu
Jij pijpt jezelf vaker dan dat JB het doet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:17 schreef Ethanolic het volgende:
Wel mooi wéér een TT in het kader van Gym-Playboy Etha
JB pijpt zichzelf vaak?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij pijpt jezelf vaker dan dat JB het doet.
Niets mis met zelferkenning. Dat kan als je een 9.7/10 bent.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij pijpt jezelf vaker dan dat JB het doet.
Ach, wie zal het zeggen. Misschien is ze travestiet/halve transgender.quote:
FYI, je fobo zit vol met hommos.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niets mis met zelferkenning. Dat kan als je een 9.7/10 bent.
Er is maar 1 echte. Ik was al JB voor justin bieberquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:22 schreef Curlbrah het volgende:
Ik verwar de JB afkorting telkons met justin biebs
uh watte?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:26 schreef Curlbrah het volgende:
gebruik je ook een zaklamp om toffe boys aan te wijzen?
Bieber verlicht mooie meisjesquote:
Jij kan je nu ook bij dit illustere rijtje voegen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
FYI, je fobo zit vol met hommos.
Laatste voyeur(s) Jahr00n
VMSDKR
Mithras82
jemappellefrikandelle
McNulty
Beach
Beach
Beach
Beach
Beach
jackie brown kwam in 97 uit, bieber werd in 94 geborenquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Er is maar 1 echte. Ik was al JB voor justin bieber
Dit vergeet ik niet setoquote:Op zondag 11 augustus 2013 04:01 schreef seto het volgende:
[..]
jackie brown kwam in 97 uit, bieber werd in 94 geboren
busted [ afbeelding ]
Denken dat je drank moet hebben om te genieten:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga jij niet zuipen
je bent 19 zeg je net
je moet ervan genieten niet op zaterdagavond op je zolder blijven
dit is de tijd om te genieten
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
zonder drank kan je geen leuke tijd heben ervaar ik
Dit uiteraard.quote:
Ze is een turk toch? Laat dan maar zittenquote:
Hallo Weis.... welkom terug eikelquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:57 schreef Cake-Man het volgende:
hahah manageranger jij denk zeker ik ben zoon hosselboi volges mij ben je gew sukkeltje hahah net als die carbon die denk ook ik ben stoere jonge
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:35 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Ze is een turk toch? Laat dan maar zitten
Liever Fatma met snor dan Ingrid met pittig kapsel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:35 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Ze is een turk toch? Laat dan maar zitten
Is het bloed niet gwn van je ontmaagding?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Alles onder het bloed vanmorgen, kussen en alles.
Nu weer naar de tandarts.... Denk dat het weer opnieuw gehecht moet worden.
Gat waar mijn kies in zat is gister zomaar spontaan opengegaan
Ik zag bij de bank een keer een meid, en die zat wat moeilijk te doen met haar blouchequote:Op zondag 11 augustus 2013 12:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Liever Fatma met snor dan Ingrid met pittig kapsel.
Tering..ze hebben wel goed gehecht toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Alles onder het bloed vanmorgen, kussen en alles.
Nu weer naar de tandarts.... Denk dat het weer opnieuw gehecht moet worden.
Gat waar mijn kies in zat is gister zomaar spontaan opengegaan
Jongens wie leest dit nog meer met een Valley Girl accent?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zag bij de bank een keer een meid, en die zat wat moeilijk te doen met haar blouche
Dus ik keek, en wat denk je dan hea?
FACKING ONGEVEER 5 LANGE HAREN VAN WEL 10 CENTIMETER NET BOVEN DE SPLIT VAN HAAR BORSTEN...
Hoe.. fucking... ranzig...
en ja, dat was een fatima.
Precies dit en niet iedere turk is zo behaard,,iig niet in mijn familie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:17 schreef Levolution het volgende:
Die had ze natuurlijk makkelijk kunnen verwijderen, onverzorgde mensen zijn sws ranzig.
niet schelden met kanker mijn oma is ooit van de trap afgekankerdquote:
Laten we het leuk houden door geen ziektes te gebruiken, turk.quote:
Waarom ben jij hier dan nog terwijl je een kankerjoch bent?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:26 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Laten we het leuk houden door geen ziektes te gebruiken, turk.
Do you even read?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom ben jij hier dan nog terwijl je een kankerjoch bent?
Ik was op zoek naar nude pics van JB.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij kan je nu ook bij dit illustere rijtje voegen.
Je vraagt iets maar geeft vervolgens zelff het antwoord. Rare kwast ben je ook.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:25 schreef McNulty het volgende:
Serieus, wat doet Beach elke keer als hij fobo bezoekt? Tien keer achter elkaar F5 indrukken.
Hahah niet schelden met kanker maar wel discrimineren hahaha..quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:26 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Laten we het leuk houden door geen ziektes te gebruiken, turk.
hey setoquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar nude pics van JB.
Je bevestigt de vooroordelen maar weer eens. Btw hoe weet je dat mijn vader Henk heet?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah niet schelden met kanker maar wel discrimineren hahaha..
Wat een moraalridder deze, wat een moraalridder.
Zeker een keer goed op je achterhoofd geslagen door je vader Henk?
hey yuri jij lijk mij wel toffe gozer mang boksquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:42 schreef Beach het volgende:
Zo te lezen kom ik op het verkeerde moment binnen. Ik kom wel weer als het gezellig is.
Je had je dag al goed kunnen beginnen door vanochtend naar de kerk te kunnen gaan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:47 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens ik ga me vervelen vandaag.
boks op je neus jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:44 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hey yuri jij lijk mij wel toffe gozer mang boks
hahah je kan toch wel tege grapje doe normaal manquote:
nee ben autistischquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:00 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hahah je kan toch wel tege grapje doe normaal man
Dat komt omdat het mogelijke antwoord die ik zelf had bedacht te debiel voor woorden was. Daardoor kon ik het niet volledig omarmen. Maar dit blijft Fok en stupide gedrag vind je terug bij veel Fokkers. Ik schatte je te hoog in. Sorry Beach, ik zal dat niet meer doen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Je vraagt iets maar geeft vervolgens zelff het antwoord. Rare kwast ben je ook.
Huur een gigolo ga buckwild in je slaapkamer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:47 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens ik ga me vervelen vandaag.
praat niet zo tegen beach vriendquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat komt omdat het mogelijke antwoord die ik zelf had bedacht te debiel voor woorden was. Daardoor kon ik het niet volledig omarmen. Maar dit blijft Fok en stupide gedrag vind je terug bij veel Fokkers. Ik schatte je te hoog in. Sorry Beach, ik zal dat niet meer doen.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Je had je dag al goed kunnen beginnen door vanochtend naar de kerk te kunnen gaan.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:26 schreef seto het volgende:
[..]
praat niet zo tegen beach vriend
[ afbeelding ]
2 minuten kijken, 41 euro lichter.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tering..ze hebben wel goed gehecht toch?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
2 minuten kijken, 41 euro lichter.
Was goed gehecht, geen tekenen van actieve bloeding (dafuq) en hij kon er niet meer aan doen dan er aan gedaan was.
Ik mag niet sporten, en geen films kijken wat mijn bloeddruk verhoogt of andere zaken doen die daarvoor zorgen (waaronder jou lak aan multi quotes)
On a sidenote, vrijdag Wolverine 3D gezien.
Ik heb vroeger in Amerika eens een 3d film gezien van de muppets... waar ze echt op je afkwamen en iedereen wegdook.
Dit leek er in de verste verte niet op.
Vond het 3D gehalte niet echt iets toevoegen... herkenbaar?
Onz gym, waar straattaal de norm isquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom ben jij hier dan nog terwijl je een kankerjoch bent?
Echt, zo grappig om te zien dat vrijwel alle jongens die dan de zaal uitlopen zich opeens Wolverine voelen..quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
(waaronder jou lak aan multi quotes)
he opgezwolle en fakkelteit waren leuk hoor toen we 12 waren maar wordt het niet eens tijd voor wat andersquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:41 schreef Jahr00n het volgende:
toen ik daar was in de bios vroege ze of ik niet de hoofdrol voor de voglende film zou neme
ik liep daar gwn zonder truitje voelde me god
had wel noxipro genomen voordat ik die film ging zien
Ik perforeer je darmen met mijn krukken boy.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga is traien met die dikke kont van u
en buikquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
huh is egt fucking groot in die fim hequote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik had net borst getrimd toen k na wolverine ging ma scheer me nu nooit meer G
Heb je superman gezien zo beef die man hy s mijn streefquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
huh is egt fucking groot in die fim he
hij is mij nieuwe streef
Wat een köning.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:29 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Bieber verlicht mooie meisjes
je moet bieber nieuws wel een beetje bijhouden hoor mcnulty
nieuwe zyzz, ik zeg het je
hey jij ben toch ook turkquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:00 schreef Levolution het volgende:
hijs te breed ik ben liever beetje toned net als josh hartnett van the notebook
Cock33 voorbijgestreefd, hij was 5,- EUR kwijt voor een hele avond stappen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Was gisteren 4,50 kwijt voor een hele avond stappen..record!
Jippie!!!!!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Cock33 voorbijgestreefd, hij was 5,- EUR kwijt voor een hele avond stappen.
Sterker nog alleen garderobe voor mijn schoonzus en mij betaald a 2 euro en een spa blauw wat denk ik nog geen 2,50 was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |