SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
Eigen goal.
Ik hoop dat Stijn die speler in z'n team heeft.
Doe maar niet gewoonquote:
move zelfquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:31 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik herstel me toch, move beetje man.
Goos, er kwam helemaal geen 2-2 aan. Ik typ een cijfer verkeerd in, ik edit mijn post nog. Maak je drukquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou je muil gewoon. Volgende keer lig je er af.
Nee ik typ ipv een 2 een 1 in, maar mensen beginnen hier gelijk te huilen. Zelfs nadat ik mijn post ge-edit heb.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:34 schreef Grifte het volgende:
Was het een afgekeurde kool dan, of wat? Op Futbol24 stond ook even 2-2
#AgainstModernFOK!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:35 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee ik typ ipv een 2 een 1 in, maar mensen beginnen hier gelijk te huilen. Zelfs nadat ik mijn post ge-edit heb.
Ok leuk, hou er maar over op, het is wel goed zoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:35 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee ik typ ipv een 2 een 1 in, maar mensen beginnen hier gelijk te huilen. Zelfs nadat ik mijn post ge-edit heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |