Nee, wel bijnaquote:
Waardeloos, dat zeg ik net.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:51 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ach, hoe hij als gast is weet ik niet.
Met yoloswag kledingquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:51 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ach, hoe hij als gast is weet ik niet.
Nee, ik ben gewoon goed in het inschatten van mensen hun persoonlijkheid op basis van hun voetbalkwaliteiten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:51 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Je hebt hem ooit op bezoek gehad?
True. Geldig argument.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee hoe het bij jou zit maar ik kijk toch liever naar mijn eigen club.
Daar kun je geld mee verdienen, denk ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon goed in het inschatten van mensen hun persoonlijkheid op basis van hun voetbalkwaliteiten.
Hoe is je mening over Guyon Fernandez?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon goed in het inschatten van mensen hun persoonlijkheid op basis van hun voetbalkwaliteiten.
Er is opvallend weinig vraag naar helaas.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:52 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Daar kun je geld mee verdienen, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |