Ik woon al meer dan een jaar in Frieslandquote:
Haha wat had je dan verwachtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik woon al meer dan een jaar in Friesland
Godverdomme, het thuisbezorgstekkie hier is ook met vakantie. Wat een kutdorp
4 dagen in het jaar dicht, midden in de bouwvak aangezien dat de rustigste periode isquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Gewoon open, jij bent toch ook open in de vakantie?
Thuisbezorgd.nl geeft twee tenten die bij jou bezorgen en wel open zijn. Allebei pizza/döner-toko'squote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik woon al meer dan een jaar in Friesland
Godverdomme, het thuisbezorgstekkie hier is ook met vakantie. Wat een kutdorp
We gaan voor Oasequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.nl geeft twee tenten die bij jou bezorgen en wel open zijn. Allebei pizza/döner-toko's
Gaan jullie voor de kilo döner?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We gaan voor Oasebestelling is net gedaan
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We gaan voor Oasebestelling is net gedaan
Neequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaan jullie voor de kilo döner?
Ik was daar al niet serieus meerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is al een tijdje niet meer het geval
Vraag ik me ook af. Zijn er al huilietopics?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op Sziget zijn al vele Nederlanders bestolen, ondermeer van iPads. Waarom zou je in hemelsnaam zo'n ding meenemen naar een festival?
Kijk, in Stadskanaal had je dat probleem niet gehad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:33 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lamsvlees is op.
DIt avondeten begint verdorie een uitdaging te worden zo.
Weet Nem al dat ook jij in een ander huisje zit?quote:
Denk het welquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
Weet Nem al dat ook jij in een ander huisje zit?
Wtfquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:59 schreef Nico_S. het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ft-in-torenflat.html
Ik bedoel dat ik ook verhuisd ben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:04 schreef iamredleader het volgende:
Alleen ben je nog niet komen kijken
Dat weten we niet. Maar het kitten was heel zielig aan het mauwen vanmorgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik ook verhuisd ben.
Lotusss, hoe weten jullie eigenlijk dat het katje niet gewoon vrij buiten gelaten werd en helemaal niet vermist is? Misschien zit er nu een eigenaar nu verdrietig thuis omdat haar kat door iemand is meegenomen.
Kan nooit erger zijn dan de ontplofte zolderbom hier.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:24 schreef wyccie het volgende:
Doe maar niet, het is nogal een rotzooi hier.
Ik denk dat ik in de toekomst een werkster neem.
Ik heb al een paar weken geen was meer gedraaid of de stofzuiger gebruikt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:59 schreef Soempie het volgende:
Kan nooit erger zijn dan de ontplofte zolderbom hier.
We zullen het niet wetenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, in Stadskanaal had je dat probleem niet gehad.
Er gaan in elk geval een paar stripboeken wegquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kan nooit erger zijn dan de ontplofte zolderbom hier.
Shoarmaschotelquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:01 schreef wyccie het volgende:
Benieuwd wat Etcie als avondeten heeft gehad.
Ik vrijwillig wel een dagjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:24 schreef wyccie het volgende:
Doe maar niet, het is nogal een rotzooi hier.
Ik denk dat ik in de toekomst een werkster neem.
Very Irritating Parking?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:56 schreef MadMaster het volgende:
Ruim 2 uur in de file gestaan om van een festivalterrein weg te komen.
Met VIP-kaarten...
Whehehe.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die waren voor het festival, niet daarna
Veel succesquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:04 schreef iamredleader het volgende:
Vandaag het pad in de voortuin opnieuw leggen. Tegels schoonmaken, worteldoek eronder, mooi egaal en sluitbanden plaatsen. Klusje van een dag, lijkt me
Ook voor parkeren, vlakbij ingang parkeren en snel weer weg.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die waren voor het festival, niet daarna
Thanks - tussenstand 11:30 is alle tegels eruit, de helft schoongespoten, na deze bakquote:
Knock knockquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:51 schreef MadMaster het volgende:
Wat er nu nog meer klopt, is mijn hoofd...
Lekker op dreefquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Thanks - tussenstand 11:30 is alle tegels eruit, de helft schoongespoten, na deze bakverder met spuiten en dan zand - worteldoek - beetje zand en dan tegels erin
Dan heb jij voor straks wel een heerlijke koude bier verdiendquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Thanks - tussenstand 11:30 is alle tegels eruit, de helft schoongespoten, na deze bakverder met spuiten en dan zand - worteldoek - beetje zand en dan tegels erin
Heeft M. een pot stroop omgegooid om er daarna in te gaan rollen en vervolgens een van de katten te aaien?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:30 schreef Soempie het volgende:
Ik begrijp dat ook niet en dat met kind.![]()
Hier wordt alleen maar meer chaos gecreëerd op het moment.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heeft M. een pot stroop omgegooid om er daarna in te gaan rollen en vervolgens een van de katten te aaien?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Kan dus altijd erger: 'ja, het is hier een teringzooi, maar M. heeft zich in elk geval niet in de stroop gedompeld om vervolgens de kat te gaan aaien!'.
Probeer die van de Anwb eens: je kan zelfs kiezen tussen Visa of Mastercard. Je kan zelf kiezen wanneer je kan vereffenen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Red (of iemand anders met verstand van cc's), als ik een redelijk goedkope cc zou willen nemen, is Mastercard dan goed genoeg?
Dat is het goede antwoordquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:52 schreef Tinuviel het volgende:
Red heft dan ook een vrouw, die vaak in die klustijd voor de kinderen zorgt. Behalve op zijn vrije papadagen, dan doethijdat tussendoor of alsde kinderen slapen.
Hangt ook een beetje af van waar je de kaart wil gebruiken. Internet? Maakt niks uit. Europa? Mastercard, daarna Visa. Da's eigen ervaring, maar er zijn vast ook andere meningen/ervaringenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:16 schreef Etcetera het volgende:
Red (of iemand anders met verstand van cc's), als ik een redelijk goedkope cc zou willen nemen, is Mastercard dan goed genoeg?
Ik ben geen ANWB lidquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Probeer die van de Anwb eens: je kan zelfs kiezen tussen Visa of Mastercard. Je kan zelf kiezen wanneer je kan vereffenen.
Heb de Visa al jaren, bevalt goed.
Internetquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hangt ook een beetje af van waar je de kaart wil gebruiken. Internet? Maakt niks uit. Europa? Mastercard, daarna Visa. Da's eigen ervaring, maar er zijn vast ook andere meningen/ervaringen
Als je ANWB lid bent.. die erg goedkoop en staat goed aangeschreven. Als je er speciaal lid voor moet worden is het meteen een stuk duurder.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb 'm het liefst los van een bank
Ik heb een van de Rabo nu, maar kan niet zelf bepalen wanneer ik rekeningen vereffen en dat begin ik vervelend te vinden, vandaar dat ik op zoek ben naar een nieuwe
Oh, nevermindquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben geen ANWB lid
[..]
InternetEuropa
de rest van de wereld (uiteindelijk
)
ANWB lidmaatschap kost 17,25 per jaar (zonder wegenwacht) de creditcard kost ook zoiets.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben geen ANWB lid
[..]
InternetEuropa
de rest van de wereld (uiteindelijk
)
Jou kennende: weltruste.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:23 schreef iamredleader het volgende:
Pad ligt er prima in, laatste vierkantje is niet helemaal naar wens vanwege een ondergrondse betonplaat-iets bij het trottoir. Kan daardoor net niet netjes naar beneden hellen op het einde. Dat gaan we (ooit) nog eens opnieuw leggen, dat stukkie.
Voor nu: bekaf, even uitpuffen en misschien een film kijken met een biertje en wat chips. Of op tijd naar bed...
Ah, de heren zijn dus een dagje aan het logeren. Rust voor Red en Tinuquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:18 schreef iamredleader het volgende:
Pfoe, Jair en Lior liggen allebei voor pampus in bed![]()
Dat.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:30 schreef Soempie het volgende:
Ik begrijp dat ook niet en dat met kind.![]()
Hier wordt alleen maar meer chaos gecreëerd op het moment.
Als het al met al goedkoper is, waarom niet?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:17 schreef Etcetera het volgende:
Als ik lid was van de wegenwacht had ik gedaanmaar dat ben ik niet, dus om eerst 17 euro te betalen voor een lidmaatschap en daarbovenop een cc te nemen bij ze, gaat mij iets te ver
Ik heb niks aan een ANWB lidmaatschap op dit moment, dus het zal me meer geld kosten dan nodigquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als het al met al goedkoper is, waarom niet?
Ik geloof ook dat die best goed is, ooit wel eens vergelijkingen gedaan. Helaas werd ik niet geaccepteerd.
Nee, gewoon in bedquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, de heren zijn dus een dagje aan het logeren. Rust voor Red en Tinu
Ik heb net de Thundercat op eBay gezet, voor het geval je interesse hebtquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:04 schreef wyccie het volgende:
Ik ben wel lid, maar heb niet eens een auto.![]()
Die moet er binnenkort wel komen.
Weer eens wat anders dan de hond in de pot...quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, net wezen eten bij vrienden met katten, wel allergisch maar normaal maar weinig last. Vanavond weer eens wat anders, heerlijk snotteren en traanogen
Je zoekt dus eigenlijk een soort van doorlopend krediet?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb 'm het liefst los van een bank
Ik heb een van de Rabo nu, maar kan niet zelf bepalen wanneer ik rekeningen vereffen en dat begin ik vervelend te vinden, vandaar dat ik op zoek ben naar een nieuwe
Als je hem met slaan van je af moet krijgenquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh. Mijn soort van ex was in Gburg dit weekend (niet de PB). Ik zat in het apartementje van een vriendin en hij mocht bij mij blijven slapen van mij. Van de week toen ik in Chicago was bij hem blijven slapen en dat was geen probleem, hij maakt al maanden duidelijk dat hij wat van me wil weer en ik maak duidelijk dat zijn kans al lang en breed verkeken is en dat dat gewoon over is, we zijn imo nu gewoon vrienden. maar vannochtend wilde hij die boodschap maar niet krijgen totdat ik hem, en ik ben bloedserieus, hem meerdere klappen heb verkocht met mijn boek. En hij maar denken dat ik een grapje maken en hij blééf het maar proberen. Ik ben nog kwaad. Nee is nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |