Ik geloof dat ik niet meer serieus genomen wordquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, als je Sandra en One Direction leuk vindt verwacht ik ook niet zoveel
Ik wilde eerst iets schrijven met ergeren/irriteren en toen wist ik niet meer welke op welke manier moestquote:
Ga het ook niet proberen, sorry.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik niet meer serieus genomen word
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wilde eerst iets schrijven met ergeren/irriteren en toen wist ik niet meer welke op welke manier moestToen was ik de zin al begonnen
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga maar lekker op jezelf fappen.
Over het algemeen is mijn beheersing van de taal niet zo beroerd hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ken het. Ninja-edits zijn mij niet vreemd
Daar kan ik weinig tot niets mee. Vage shitquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:13 schreef Norrage het volgende:
Ik ben Bran Van 3000 aan het luisteren
Tof! Hoe was Camden? Hoor daar veel leuke verhalen over. Ik verberg mijn antwoord wel even in een spoiler, want het is nog een heel verhaal, haha.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje journalistiek gestudeerd. Ik woonde in West-Hampstead, een superbuurt in de buurt van Camden
Wat ga jij er precies doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die nieuwe Mayer wel heeeeeel erg commercieel klinkend nu. Wel lekker, zeker. Maar dan geef ik de edge toch aan Jamie die nog tenminste iets spannends probeert.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:17 schreef Bol_Wan het volgende:
De nieuwe Mayer Hawthorne is toch ook wel heel erg fijn. Wint het denk ik wel van die andere funk-knakker Jamie Lidell
Denk ik niet aangezin deze plaat best oud isquote:
deze misschien beetje vaag inderdaadquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Daar kan ik weinig tot niets mee. Vage shit
Kan ik inkomen. Kan ook zijn omdat ik die plaat van Lidell ook wel genoeg gehoord heb inmiddels, maar op het moment pakt deze me gewoon meer. Commercieel is voor mij ook geen scheldwoord, zolang het niet te duidelijk via een formule gaat allemaalquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe Mayer wel heeeeeel erg commercieel klinkend nu. Wel lekker, zeker. Maar dan geef ik de edge toch aan Jamie die nog tenminste iets spannends probeert.
Beter iddquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
deze misschien beetje vaag inderdaad
Dit is wat toegankelijker?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:17 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Tof! Hoe was Camden? Hoor daar veel leuke verhalen over. Ik verberg mijn antwoord wel even in een spoiler, want het is nog een heel verhaal, haha.Camden is super! Lekker alternatief buurtje met leuke barretjes. En je kan er redelijk goedkoop en goed shoppen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die master klinkt tofIk heb na mijn studie journalistiek de master Politieke Theorie en Gedrag gedaan, dat is wel een beetje vergelijkbaar
Zou zo graag weer teruggaan naar Londen, echt een toptijd gehad daar!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Engelandquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Camden is super! Lekker alternatief buurtje met leuke barretjes. En je kan er redelijk goedkoop en goed shoppen!
En die master klinkt tofIk heb na mijn studie journalistiek de master Politieke Theorie en Gedrag gedaan, dat is wel een beetje vergelijkbaar
Zou zo graag weer teruggaan naar Londen, echt een toptijd gehad daar!
Utrecht is ook niets mis meequote:Op maandag 12 augustus 2013 14:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Engeland
Ik wil zo graag daar wonen. Had daar nog gesolliciteerd, maar ik ben niet aangenomen. Nu zit ik lekker in Utrecht. Maar mijn hoofddoel als ik daar klaar ben (ik ben aan het promoveren) is naar Engeland te gaan
Ik zou wel eens echt naar het buitenland willen als ik hier klaar ben. Amerika (Boulder?) of Japan of zo. Of Australië.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Engeland
Ik wil zo graag daar wonen. Had daar nog gesolliciteerd, maar ik ben niet aangenomen. Nu zit ik lekker in Utrecht. Maar mijn hoofddoel als ik daar klaar ben (ik ben aan het promoveren) is naar Engeland te gaan
Ja ik ook zo graag. Liefst nog tijdens studiequote:Op maandag 12 augustus 2013 14:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou wel eens echt naar het buitenland willen als ik hier klaar ben. Amerika (Boulder?) of Japan of zo. Of Australië.
Heartless Bastards en London Grammer zou ik wel meepikken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:34 schreef MaJo het volgende:
Iemand nog gouden Lowlands tips? Van die pareltjes die nu nog bijna niemand kent maar over een paar jaar de Alpha headlinen bandjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |