Duidelijke booschap op de bordjes bij de ingang en binnen - "guest who don't comply with the rules will be removed from the show") - de mededeling op de schermen, de drumster kwam het vooraf op het podium uitleggen... Nou, eigen schuld dan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:16 schreef ranja het volgende:
Ach, er bestaat zoiets als huisregels.
Als er bij de kaartverkoop staat dat er geen fotos of opnames mogen worden gemaakt dan is dat toch duidelijk. En het lijkt me dat het nog wel een keer extra is aangegeven dat er nu ook op zou worden toegezien.
Aah leuk, laten we in dit topic ook deze discussie houden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mooi. Mensen de zaal uitzetten omdat ze een foto willen maken kan echt niet, zeker niet als ze meer dan 100 euro voor een kaartje hebben betaald
Er is geen hoop.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Aah leuk, laten we in dit topic ook deze discussie houden.Ik vind het achterlijk dat mensen foto's en filmpjes maken. Zeker als het tot 3 keer toe, 1x op de borden, 1x voor het concert door de drummer zelfen uberhaupt als standaard huisregel in Paradiso is gezegd! Lekker dan voor deze mensen, hun eigen domme dikke schuld. Muwhaha. Als iedereen er nou eens mee zou stoppen is er nog hoop...
Het is natuurlijk een grote zelffap om een filmpje van Prince op je facebook te zettenquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:27 schreef Moody het volgende:
Ik begrijp het ook niet goed. Je komt toch voor de muziek? Zeker als je naar Prince gaat.
Ik maak echt nooit filmpjes tijdens concerten. Als ik iets wil nakijken later, kijk ik wel een van de honderden filmpjes op YouTube
Ondanks dat zelffap een pleonasme is, ben ik het met je eensquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een grote zelffap om een filmpje van Prince op je facebook te zetten
Jij fapt altijd op jezelf?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Ondanks dat zelffap een pleonasme is, ben ik het met je eens
Geregeld. Mijn huis hangt ook vol spiegelsquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij fapt altijd op jezelf?[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat snap ik ook nog welquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:34 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind een of twee fotootjes wel leuk, maar als ze vragen om het niet te doen heb ik daar geen moeite mee. Om dan heel stoer toch een fotootje te maken... Vrij terecht als je er dan uit wordt gegooid.
Zeker eens. Ben het ook nergens met je oneens volgens mijquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nog wel
Maar een crappy filmpje maken, terwijl er vaak ook fatsoenlijke opnames te vinden zijn
Er is wel een foto van Lurling die met zijn rug tegen de muur staat voor woorden in Kees Kroketquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:35 schreef Moody het volgende:
Ben benieuwd of er filmpjes zijn van de mensen die er zijn uitgegooid
Lulringquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Er is wel een foto van Lurling die met zijn rug tegen de muur staat voor woorden in Kees Kroket
Geen grap
Meer talent in zijn linkerteen dan Kastanje of Pletquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:39 schreef Moody het volgende:
[..]
LulringDat is me een toppertje zeg
Plet wel. Kastanje was gisteren heel behoorlijk.....was ff schrikken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Meer talent in zijn linkerteen dan Kastanje of Plet
Dat is meer omdat het een ex-Feijnoorder wasquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Plet wel. Kastanje was gisteren heel behoorlijk.....was ff schrikken.
In dat geval wel jammer dat we maar 2x per seizoen tegen Feyenoord spelen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is meer omdat het een ex-Feijnoorder wasDie hebben allemaal wat extra tegen hun oude club
_
Mag toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:43 schreef debeterebob het volgende:
Even ontopic
Ik vind het nieuwe liedje van Sandra van Nieuwland best goed_
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Mag toch?
Ken het liedje niet denk ik, maar haar vorige uitbraaksels waren middelmatig.
Heeft dat iets met indiemuziek te maken?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:43 schreef debeterebob het volgende:
Even ontopic
Ik vind het nieuwe liedje van Sandra van Nieuwland best goed_
Denk van nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heeft dat iets met indiemuziek te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |