Elliott Smith was een behoorlijk flinke naam door de soundtrack van Good Will Hunting.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:01 schreef Norrage het volgende:
De iets minder populaire (bij 3fm publiek) singer-songwriters zijn gewoon wel vrij goed. Het probleem is dat er zoveel verschrikkelijke artiesten écht populair worden en daar horen we dan het meest overIs het bij Elliott Smith en zo niet zo dat ze destijds vrijwel onbekend waren? Zoals Peter Adams nu?
Ik denk dat we die meer als kind van de '70 zien. Al doet-ie het nu ook nog heel leukquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:04 schreef debeterebob het volgende:
En Tom Waits is nog niet genoemd?
Tom Waits is er al sinds begin jaren '70, dus die is niet rullevant in deze discussie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:04 schreef debeterebob het volgende:
En Tom Waits is nog niet genoemd?
Die jaquote:
Ik naar De Snorkels.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Die ja
Al keek ik liever naar de Freggles
Ik ook. En natuurlijk de Troetelbeertjesquote:
Sowieso heersen de jaren 70 singer-songwriters weer keihard over die van daarna. Eigenlijk worden ze elke 10 jaar slechter en slechter.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:05 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Tom Waits is er al sinds begin jaren '70, dus die is niet rullevant in deze discussie.
Dit doet me denken aan koekeloerequote:Op maandag 12 augustus 2013 18:13 schreef Moody het volgende:
Doet me denken aan deze geniale film van Jim Henson: Labyrinth
[ afbeelding ]
Labyrinth (1986) - IMDb
Met David Bowie
Even kijken als je 'm niet kent. Was vrij revolutionair in die tijd
* Maxerazzi strekt zijn handenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ook. En natuurlijk de Troetelbeertjes
Alleen jammer dat ze op een gegeven moment niet meer zo goed bij stem zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sowieso heersen de jaren 70 singer-songwriters weer keihard over die van daarna. Eigenlijk worden ze elke 10 jaar slechter en slechter.
Leuke film hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan koekeloere
Lijst....checkquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:16 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
* Maxerazzi strekt zijn handen
En natuurlijk Ovide, Boes Boes, Dommel, Ducktales, Dinobabies, Spongebob, Pokémon, Dragonball Z, Dexter's Laboratory, Johnny Bravo, Cow & Chicken, Courage het bange hondje, I Am Weasel enzovoort.
En wat te denken van de échte classics: Scooby Doo, Top Cat, Wacky Racers, Flinstones, The Jetsons en Stop the Pigeon.
Bedoel je Professor Poopsnagle?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Lijst....check
Doctor Poopsnikkel ook bekend?
Die ja!quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:19 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Bedoel je Professor Poopsnagle?
Ik keek altijd gewoon Alfred Joducus Kwak en zo. Of is dat commercieel? Wij konden alleen Ned 1 t/m 3 krijgen en de Duitse zenders (volgens mij keek ik ook Sendung mit der Maus en zo).quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Lijst....check
Doctor Poopsnikkel ook bekend?
Met zijn avonturen met die kinderen in een vliegende bus?
Keek je ook de Moomins? En Robbedoes?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik keek altijd gewoon Alfred Joducus Kwak en zo. Of is dat commercieel? Wij konden alleen Ned 1 t/m 3 krijgen en de Duitse zenders (volgens mij keek ik ook Sendung mit der Maus en zo).
met Jennifer Connellyquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:13 schreef Moody het volgende:
Doet me denken aan deze geniale film van Jim Henson: Labyrinth
[ afbeelding ]
Met David Bowie
Even kijken als je 'm niet kent. Was vrij revolutionair in die tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |