Ik heb geen idee wat je gaat doen dus ik probeer maar watquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is hetzelfdemaar dan Engels
[..]
Troll je nu?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:11 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Oldham nam dit nummer op terwijl er een onweersbui bezig was, dat hoor je ook op de achtergrond. Dus ja, indie verantwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Wat ik ga doen?? Ik begrijp ondertussen wel waarom je One Direction leuk vindquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je gaat doen dus ik probeer maar wat
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:12 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Nee, precies. Ik las opeens iets over onweersbuien en ik werd onzeker.
Ik snapte niet gelijk wat je met polair bedoeldequote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat ik ga doen?? Ik begrijp ondertussen wel waarom je One Direction leuk vind
Ik doe welk onderzoek naar onweer/convectief weer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik heb geen idee wat ik er bij moet voorstellen in die context? Bestudeer je onweersbuien? Want dat gaan over lading natuurlijk. Zo'n wolk is aardig polair.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En ik heb aardig wat concertmaatjes uit hetzelfde vakgebied
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:28 schreef Norrage het volgende:
we hebben er nog een paar hier op fok
Die telt voor twee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En ik heb aardig wat concertmaatjes uit hetzelfde vakgebied
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Geweldige plaat inderdaad. Jammer dat ze daarna veel gladdere muziek zijn gaan maken. Discosis ging nog een beetje, maar daarna was de koek wel op.quote:
Waarom hoor ik dat toch zo vaak hier? Stelletje kettersquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:37 schreef Moody het volgende:
Ik moet Frank Turner eigenlijk heel goed vinden, maar ik vind er eigenlijk geen zak aan
Ik was blij dat ik zijn optreden op TV bij de openingsceremonie van de Olympische Spelen kon uitzitten, want dat is me inderdaad saai zeg.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:37 schreef Moody het volgende:
Ik moet Frank Turner eigenlijk heel goed vinden, maar ik vind er eigenlijk geen zak aan
Al eens live gezien? Iedereen die zoiets zegt en hem daarna live ziet, is plots fan van The Kanequote:Op maandag 12 augustus 2013 16:53 schreef MaJo het volgende:
Ik heb niet zoveel met Miles KaneDat schijnt ook blasfemie te zijn?
The Kanequote:Op maandag 12 augustus 2013 16:57 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Al eens live gezien? Iedereen die zoiets zegt en hem daarna live ziet, is plots fan van The Kane
Vind het zelf ook niet zo bijzonder op plaat. Voelt alsof ie heel wat bombast en studiotruukjes nodig heeft om een 'vol' geluid te creëren, terwijl de liedjes zelf niet zo veel om het lijf hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:53 schreef MaJo het volgende:
Ik heb er ook niet veel/niets mee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:53 schreef MaJo het volgende:
Nopequote:Op maandag 12 augustus 2013 16:57 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Al eens live gezien? Iedereen die zoiets zegt en hem daarna live ziet, is plots fan van The Kane
Gelukkig hebben de Damien Ricequote:Op maandag 12 augustus 2013 17:01 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zit de laatste dagen weer even flink aan de lo-fi en bands uit de jaren '90, en ik vind het toch wel pijnlijk duidelijk hoe veel beter de songwriters uit die generatie zijn dan die van nu. Elliott Smith, Mark Linkous, Bill Callahan, Will Oldham, Jason Molina, Stephen Malkus, Jeff Tweedy en ga zo maar door. Heerst toch aardige armoede momenteel op dit gebied naar mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |