SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
heb mijn nichtje van 18 net een hartberoerte veroorzaakt door haar te vertellen dat ik met een hele groep Fok!kers uit eten moet....
[..]
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik heb besloten toch te gaan lopen zo
Met roeien kan ik toch nooit rustig aan doen en ik ben nog aardig verzuurd. Dus gewoon héél rustig lopen naar de roeivereniging, en daar een bordje eten!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
dan kan je ook naar Medemblik lopen en met ons mee eten!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb besloten toch te gaan lopen zo
Met roeien kan ik toch nooit rustig aan doen en ik ben nog aardig verzuurd. Dus gewoon héél rustig lopen naar de roeivereniging, en daar een bordje eten!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
begin oktober begint ze een opleiding bij de politie en ik denk dat haar mensenkennis goed van pas gaat komenquote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Haha, slechts 2 marathons en een beetje!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan kan je ook naar Medemblik lopen en met ons mee eten!
Nadat ik terug ben uit Amerika doe ik wel een keer aan een wedstrijdje mee met meerdere lopers uit dit topic, ben wel benieuwd naar jullie randdebielen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ik ook, vraag me af of mijn hart de "Fok!kers overload" aan kanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha, slechts 2 marathons en een beetje!
Nadat ik terug ben uit Amerika doe ik wel een keer aan een wedstrijdje mee met meerdere lopers uit dit topic, ben wel benieuwd naar jullie randdebielen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Joh, ik leef ook nog, na de Ekidenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook, vraag me af of mijn hart de "Fok!kers overload" aan kan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het voordeel is dat we allemaal getraind zijn op hard wegrennen, mocht het niks zijn
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als jij gaat, ga ik ook zeker mee!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha, slechts 2 marathons en een beetje!
Nadat ik terug ben uit Amerika doe ik wel een keer aan een wedstrijdje mee met meerdere lopers uit dit topic, ben wel benieuwd naar jullie randdebielen!![]()
![]()
Dan kun je wegrennen wat je wil je, je lost die zolderkamer autisten nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Het voordeel is dat we allemaal getraind zijn op hard wegrennen, mocht het niks zijn
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die 10-kamper Sinterklaas heeft trouwens ook genoeg schoenen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Net voor het eerst dit jaar weer onverhard gelopen... loop ik een PR op de 5k)
Op de een of andere manier kon ik geen tempo houden en liep mij dus dood...![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Het voordeel is dat we allemaal getraind zijn op hard wegrennen, mocht het niks zijn![]()
![]()
net terug van een 11 kilometer trailrondje. dju die was pittig.
veel keien omzeilen en veel vals plat en heuvels omhoog.
maar oh wat is het toch heerlijk om te lopen samen met mijn maatje!
KILOMETER TIME CHANGE AVG PACE AVERAGE HR
1
6:45 -- 6'45"/km 152bpm
2
*Fastest
13:01 - 0:29 (7%) 6'16"/km 156bpm
3
20:10 + 0:53 (-15%) 7'09"/km 183bpm
4
26:54 - 0:25 (5%) 6'44"/km 185bpm
5
33:32 - 0:06 (1%) 6'38"/km 176bpm
6
40:14 + 0:04 (-2%) 6'42"/km 151bpm
7
47:19 + 0:23 (-6%) 7'05"/km 161bpm
8
54:22 - 0:02 (0%) 7'03"/km 172bpm
9
1:00:55 - 0:30 (7%) 6'33"/km 178bpm
10
1:07:24 - 0:04 (1%) 6'29"/km 167bpm
http://nikeplus.nike.com/(...)6/detail/42496492348
en na gedane arbeid is het lekker uitrusten in de achterbak van de auto met mijn lieve maatje.
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, bij mn h&m bestelling maar een prachtig roze sportjack in mn mandje gemikt vanmorgen. Was nu 15 euro, prima voor de komende weken denk ik zo.
En nu even de sportzooi uit de wasmachine halen, morgen weer lopen![]()
![]()
ja deze keer had ik ze maar aangetrokken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:41 schreef Quoi het volgende:
Wat een braverd! Met je mooie roze sokjes...home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik heb vandaag mijn training geschrapt. Ondanks dat de scholspier zich kranig houdt wil ik 'm toch nog een tweetal dagen rust geven. Bovendien ben ik enigszins geradbraakt na een korte nacht (wekker ging om 5 uur, er moest gewerkt worden vandaag). Rust is even beter, al knaagt het wel.
Iedereen morgen veel plezier bij de Vooroeverloop!![]()
wat een geweldige sokken/schoenen combinatiequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:27 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]![]()
![]()
net terug van een 11 kilometer trailrondje. dju die was pittig.
veel keien omzeilen en veel vals plat en heuvels omhoog.
maar oh wat is het toch heerlijk om te lopen samen met mijn maatje!
KILOMETER TIME CHANGE AVG PACE AVERAGE HR
1
6:45 -- 6'45"/km 152bpm
2
*Fastest
13:01 - 0:29 (7%) 6'16"/km 156bpm
3
20:10 + 0:53 (-15%) 7'09"/km 183bpm
4
26:54 - 0:25 (5%) 6'44"/km 185bpm
5
33:32 - 0:06 (1%) 6'38"/km 176bpm
6
40:14 + 0:04 (-2%) 6'42"/km 151bpm
7
47:19 + 0:23 (-6%) 7'05"/km 161bpm
8
54:22 - 0:02 (0%) 7'03"/km 172bpm
9
1:00:55 - 0:30 (7%) 6'33"/km 178bpm
10
1:07:24 - 0:04 (1%) 6'29"/km 167bpm
http://nikeplus.nike.com/(...)6/detail/42496492348
en na gedane arbeid is het lekker uitrusten in de achterbak van de auto met mijn lieve maatje.
[ link | afbeelding ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben net terug van een rondje om naar de roeivereniging, daar avondgegeten en weer terug. Misschien in totaal een beetje lang als herstelrondje (11 km), maar was wel blij dat ik op zo'n lage hartslag voor mij een aardig tempo kon lopen..
1.
http://www.endomondo.com/workouts/228679470/11367364
2.
http://www.endomondo.com/workouts/228679470/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je maatjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:27 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]Lijkt me heerlijk voor allebei om zo elkaar uit te dagen.
Ik ben ook terug van een rondje lopen. Wilde eigenlijk gewoon de standaard 5km ronde doen. Ik was het na 2km al helemaal beu maar op een gegeven moment ging de knop om, maakte ik de 5km vol en besloot toen maar op het zelfde tempo door te gaan en te kijken hoe ver ik kwam. Toen m'n huis in zicht was klokte ik 8km en vond ik het wel genoeg. Maar een nieuwe langste afstand heb ik gehaald, en er zat nog meer in zelfs. Maar ik kreeg honger.
Ergens weet ik eigenlijk niet of het zo verstandig is om op deze manier steeds langere afstanden te lopen, ik heb de 5km netjes met Start to Run gedaan en ben nu een beetje aan het freewheelen.![]()
thankxs en ik ben normaal helemaal niet van het roze. maar als ik hysterische schoenen heb moeten er ook maar hysterische sokken bij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
wat een geweldige sokken/schoenen combinatie
@ cee ja het is geweldig. je krijgt er zo`n hechte band door.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Je kent je lichaam steeds beter, dus ook zonder schema kun je beter aanvoelen wat je kunt. Gewoon dezelfde principes aanhouden; rustdagen, verschillende trainingen afwisselen, max. 1 lange loop per week.. dan kun je het prima zelf!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Je maatjeLijkt me heerlijk voor allebei om zo elkaar uit te dagen.
Ik ben ook terug van een rondje lopen. Wilde eigenlijk gewoon de standaard 5km ronde doen. Ik was het na 2km al helemaal beu maar op een gegeven moment ging de knop om, maakte ik de 5km vol en besloot toen maar op het zelfde tempo door te gaan en te kijken hoe ver ik kwam. Toen m'n huis in zicht was klokte ik 8km en vond ik het wel genoeg. Maar een nieuwe langste afstand heb ik gehaald, en er zat nog meer in zelfs. Maar ik kreeg honger.
Ergens weet ik eigenlijk niet of het zo verstandig is om op deze manier steeds langere afstanden te lopen, ik heb de 5km netjes met Start to Run gedaan en ben nu een beetje aan het freewheelen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: