Leuk foutje ook: aan het begin vertrekt Robert met zijn auto: de oprijlaan is dus leeg. Als Kim later aan komt fietsen, staat er ineens weer een auto op de oprijlaanquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:17 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Toen reden ze in meerdijk allemaal Deawoo
Ja, die zaten er toen meer in als nu lijkt wel. Lijkt me met de scene opname te maken te hebben, dat die planning nu anders isquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Leuk foutje ook: aan het begin vertrekt Robert met zijn auto: de oprijlaan is dus leeg. Als Kim later aan komt fietsen, staat er ineens weer een auto op de oprijlaan
Doet me denken aan de begrafenis van Rosa, waar je eerst Nick al ziet lopen en in het volgende shot komt hij de hoek om.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Leuk foutje ook: aan het begin vertrekt Robert met zijn auto: de oprijlaan is dus leeg. Als Kim later aan komt fietsen, staat er ineens weer een auto op de oprijlaan
Volgens mij worden de buitenopnames altijd op een vaste dag gedraaid, en ook per locatie (tenzij er een scène overdag en een scène 's avonds is natuurlijk). Deze scènes spelen zich beiden overdag af en worden dus achter elkaar opgenomen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja, die zaten er toen meer in als nu lijkt wel. Lijkt me met de scene opname te maken te hebben, dat die planning nu anders is
Zag ook weinig activiteit in die scenes altijd.
Van die heerlijke continuïteitsfoutjesquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Doet me denken aan de begrafenis van Rosa, waar je eerst Nick al ziet lopen en in het volgende shot komt hij de hoek om.
Sowieso kijk ik uit naar seizoen 14quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:40 schreef LetsGame het volgende:
PeterKelder en ik kijken erg uit naar de nieuwe lange versie van de leader van seizoen 14, versie 1.
Met een beetje geluk heb je 'm aan het einde van deze week alquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:43 schreef Frey het volgende:
Ik kijk uit naar seizoen 9 en dat komt steeds dichterbij.![]()
Ben ook benieuwd in welk seizoen de verlengde Ludo tune voor het eerst te horen was.
Hij wel, ik ben vanaf woensdag t/m 1 september niet in Nederland en zal daarom de release missen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heb je 'm aan het einde van deze week al
Ben je al klaar met seizoen 8?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:47 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hij wel, ik ben vanaf woensdag t/m 1 september niet in Nederland en zal daarom de release missen.![]()
Maar je bent wel net op tijd terug voor de eerste aflevering van seizoen 24quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:47 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hij wel, ik ben vanaf woensdag t/m 1 september niet in Nederland en zal daarom de release missen.![]()
Dat is waarquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar je bent wel net op tijd terug voor de eerste aflevering van seizoen 24
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:50 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat is waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:50 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat is waarEen beetje voorbarige conclusie, maar laten we er maar van uit gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, graag hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:54 schreef Frey het volgende:
Maar als LetsGame dan op vakantie is, dan moet ik dus PeterKelder nog meer bestoken met seizoen 9 stuff.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:54 schreef LetsGame het volgende:
*LetsGame luistert naar een heerlijk liedje uit de jaren negentig*
Mooie HQ leaderquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, graag hoor
Mooie screenshots, audio-rip van de Ludo Tune, audio-rip van andere tunes...
Dat ik dat moet missen..quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:54 schreef Frey het volgende:
Maar als LetsGame dan op vakantie is, dan moet ik dus PeterKelder nog meer bestoken met seizoen 9 stuff.
Ze zullen toch wel internet hebben op de plek waar jij vakantie gaat houden? Ja, tenzij je in de rimboe of op een onbewoond eiland gaat zittenquote:
Kende ik nog niet, maar klinkt erg goed.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:57 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Naar deze luister ik ook graag:
Pip![]()
![]()
![]()
Liedje zou ook zo over Wiet kunnen gaan.
Ik hoop dat 't hotel inderdaad internet zal hebben, 't liefste draadloos natuurlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel internet hebben op de plek waar jij vakantie gaat houden? Ja, tenzij je in de rimboe of op een onbewoond eiland gaat zitten
Ah, je gaat op vakantie naar Meerdijk?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:02 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik hoop dat 't hotel inderdaad internet zal hebben, 't liefste draadloos natuurlijk.![]()
En nee, ik blijf nog in Europa hoor
Hoe wist je dat?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, je gaat op vakantie naar Meerdijk?Dat is zo ongeveer het metropool van Europa namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:36 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
We sluiten het weekend af met een toost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Nutteloze spoiler, geen verdere cliffontwikkelingen)
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |