Maar het was dus al eens voorspeld?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, niet die, al is dat dus ook een screenshot uit die afleveringDit is het bewuste screenshot:
[ afbeelding ]
Je bedoelt door de fans? In het begin volgens mij niet, toen ging bijna iedereen er van uit dat Nuran het slachtoffer zou zijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar het was dus al eens voorspeld?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef amaranta het volgende:
En waarom zou die uitgelekte foto niet echt kunnen zijn??
nee, door Amy (zei iemand net)quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je bedoelt door de fans? In het begin volgens mij niet, toen ging bijna iedereen er van uit dat Nuran het slachtoffer zou zijnMaar zeker nadat dat screenshot op Twitter is gezet en vervolgens over het hele internet is gegaan zijn er veel meer mensen die nu denken dat Nina het slachtoffer zal zijn
Oh, dat. Nee, dat komt uit een (werkelijk bizarre) aflevering uit 2007: Ludo zit in de cel en krijgt daar bezoek van de geest van Amy, waarvan iedereen toen dacht dat ze dood was. Amy stelt dat Ludo moet veranderen, want als dat niet gebeurt, kan het weleens heel vervelend aflopen. Ze neemt Ludo mee naar de toekomst: eerst naar de toekomst waar Ludo zijn leven heet gebeterd en met iedereen goed kan opschieten (geniale scènes), vervolgens naar de toekomst waar Ludo nog steeds de snoodaard is. In díé toekomst heeft Nina zelfmoord gepleegd en ligt ze opgebaard in Huize Sanders. Uit die scène komt ook dat screenshot van een opgebaarde Ninaquote:
Dat is allemaal nog niets vergeleken bij deze "fantastische" thema-aflevering:quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:46 schreef Frey het volgende:
Ik vond die thema afleveringen wel leuk.
In seizoen 15 had je ook een aflevering die helemaal over de gijzeling ging in de Rozenboom door ene Anton.
En in seizoen 16 de aflevering met Janine op de brandstapel en er was ook een aflevering die helemaal over de amulet verhaallijn ging.
Toen waren er van die lange reclameblokken en maar een klein stukje GTST.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is allemaal nog niets vergeleken bij deze "fantastische" thema-aflevering:_____________
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Toen waren er van die lange reclameblokken en maar een klein stukje GTST.
Was dat überhaupt een aflevering van GTST? Ik dacht dat ik naar een infomercial zat te kijken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is allemaal nog niets vergeleken bij deze "fantastische" thema-aflevering:_____________
Kun je nagaan, deze wanvertoning is niet eens een special à la "De Reünie", maar wordt gewoon meegeteld in de episodelistquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Was dat überhaupt een aflevering van GTST? Ik dacht dat ik naar een infomercial zat te kijken.
Nee maar even serieus, dat was toch de grootste wanvertoning die GTST ooit gekend heeft? Schandelijk. Is een flinke stap hoor, van een random flesje Yakult in Baantjer, via een Wäsa knäckebröd in GTST naar een FULL COMMERCIAL EPISODE van GTST.
Dat was ook hetgene wat me het meest tegen de borst stuitte. Dat dit als een aflevering van GTST moest doorgaan, serieus... Had dan één keer GTST gecanned of zo ingeroosterd dat er een half uur ruimte was voor zoiets in plaats van LuDwin nog een keer terughalen en dat inlinken met Wicked.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kun je nagaan, deze wanvertoning is niet eens een special à la "De Reünie", maar wordt gewoon meegeteld in de episodelist
Allemaal door die dikke achterlijke homo van een Kennard Bos. Verder niets tegen dikkerds of homo's.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Was dat überhaupt een aflevering van GTST? Ik dacht dat ik naar een infomercial zat te kijken.
Nee maar even serieus, dat was toch de grootste wanvertoning die GTST ooit gekend heeft? Schandelijk. Is een flinke stap hoor, van een random flesje Yakult in Baantjer, via een Wäsa knäckebröd in GTST naar een FULL COMMERCIAL EPISODE van GTST.
Was het afscheidscadeautje van Kengerdquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:10 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Allemaal door die dikke achterlijke homo van een Kennard Bos. Verder niets tegen dikkerds of homo's.
Maar Kennard, vriendje van Ferry wist dit er wel even tussen te lassen. Vreselijke vent, ben blij dat die het stokje heeft doorgegeven.
Of Maximequote:Had familie van Nina kunnen zijnKan zo in Wicked, alleen nog even groen schminken [ link | afbeelding ]
Ik wou het net zeggen, wat een soap-paradox was dat dan: tante heks die zit te kijken naar tante heksquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of MaximeHad Valentijn toch gelijk met zijn "Tante Heks"
Of Maxime wordt midden in de nacht wakker en realiseert zich ineens dat zij haar parachute met Nina heeft gewisseld (*) en dat de "aanslag" voor haar bedoeld was?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, okéIk dacht eerst dat het om 3 filmpjes zou gaan
De titel doet weer vermoeden dat het om Nina gaat: Maxime die droomt dat Nina een ongeluk krijgt tijdens de sprong. Maar dat hoop ik niet
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was het afscheidscadeautje van KengerdOver zijn opvolger ga ik trouwens niet beginnen, dan blijven we bezig
[..]
En de dader blijkt de heks uit Wicked te zijn die niet gediend is van concurrentie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:21 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Of Maxime wordt midden in de nacht wakker en realiseert zich ineens dat zij haar parachute met Nina heeft gewisseld (*) en dat de "aanslag" voor haar bedoeld was?
* geen idee verder waarom ze haar parachute omgewisseld zou hebben hoor;)
rohan is misschien een warhoofd, maar vond dit seizoen stukken beter dan het vorige. laten we eerlijk zijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was het afscheidscadeautje van KengerdOver zijn opvolger ga ik trouwens niet beginnen, dan blijven we bezig
[..]
quote:YVON JASPERS SCHELDT KINDEREN UIT
Ranking the Stars levert soms zomaar belangwekkend nieuws op. Zo weten we dankzij dit programma dat Patty Brard het bed heeft gedeeld met Tygo Gernandt en dat ze tijdens deze daad nauwelijks geluid maakte. Dit nieuws hebben we toen bewust niet opgeschreven, omdat we wisten dat er nog mooiere scoops uit Ranking the Stars voort zouden komen. Et voila! Hier is het dan. Vanavond in aflevering 7 alweer komt het gesprek op Yvon Jaspers. Ferry Doedens heeft hier namelijk een 'leuke anekdote' over zo kondigt hij aan, om vervolgens te melden dat Yvon hem ooit heeft uitgescholden voor 'kutkind'. Let wel: dit incident vond plaats eind jaren '90, tijdens de opnames van het KRO kinderprogramma ZigZag. Ferry was toen dus een jaar of 8. Nu horen wij u denken: wat heeft die akelige Ferry uitgevreten om moeke Yvon zo over de zeik te krijgen? Nou, hij vroeg om een handtekening. Mensen, ZIE HIER DE WARE AARD VAN DE ZOGENAAMD LIEVE YVON JASPERS. Waarvan akte. Wij nemen het mee als bagage. (Sommige dingen vergeet je niet.)
Bron: http://glamora.ma/2013/08/yvon_jasper_scheldt_kinderen_u.html
ze had een vooruitziende blik!quote:
Hoeft ze natuurlijk de kutkinderen nog niet te beledigen.quote:
Ik moet zeggen dat ik Yvon een k*twijf vind, maar in deze ben ik het 100 procent met haar eensquote:
Ze had ook eerst even moeten vragen of Ferry nou op natuurlijke wijze of met hulp van artsen naar buiten is gekomenquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Hoeft ze natuurlijk de kutkinderen nog niet te beledigen.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:03 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Ferry Doedens vertelt over de traumatische ervaring met Yvon Jaspers.
Just Meijerquote:
Toen reden ze in meerdijk allemaal Deawooquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Just Meijer![]()
![]()
![]()
Onder andere de stem van Patrick Ster in SpongeBob.
Die cliff bij 11:30.![]()
![]()
![]()
Met dat opbouwende cliff muziekje erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |