SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Poll: Wie valt er te pletter?
• Nuran
• Mike
• Lorena
• Aysen
• Maxime
• Rikki
• Noud
• Nina
• Wiet
Tussenstand:
Handig om te weten (tenzij je het pas wilt weten op 2 September):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
vet!! Bedanktjammer dat ik niet zo on speaking terms ben anders had ik haar er even op gewezen. Maar dat is ook zo gek, zo uit het niks
Edit: ze is er zelf al achter dat het een foto uit 2007 is![]()
![]()
post de link eens danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:01 schreef Hilzillah het volgende:
vet!! Bedanktjammer dat ik niet zo on speaking terms ben anders had ik haar er even op gewezen. Maar dat is ook zo gek, zo uit het niks
![]()
![]()
Ik was hier niet naar op zoek, maar kwam bij toeval op de onderstaande foto's: het afscheid van Elly de Graaf bij GTST
Op de website van Elly staan alle foto's![]()
![]()
Geen linkje, no? Nederland is kleiner dan je denkt, misschien is een FOK!'er alhier al bevriend met h'r.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:01 schreef Hilzillah het volgende:
Oh trouwens ik ga van de week even een photoshopje maken van een gastje die tv zit te kijken en dus de dode nina op z'n scherm ziet. Door het donkere kamertje en de lichte TV klopt de verhouding van de hele lichte Nina dan ineens wel en dán wordt kiddiekijkend Nederland he-le-maal gek.
Het enige wat het kan tegenhouden is als Nina morgen de overlevende blijkt te zijn.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Pfffquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:05 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen linkjes posten.Zwak hoor
pussyquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:05 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen linkjes posten.![]()
![]()
Ook weer een mooie van de fansiteGeniaal. Waarom heb ik dat niet bedacht.quote:Mijn voorgevoel gaat naar mike. En ik denk dat ludo er iets mee te maken heeft of lorena masr dat zou wel heel snel zijn die wraakactie. Maar ik vond het erg verdacht dat telefoontje van ludo dus vandaar.![]()
![]()
Ben ook wel bang dat Nina morgen levend te zien is.Ze zullen haar wel geen kind hebben geven als zij ging sterven. Eerst laten ze de minst spannendste en mogelijke slachtoffers tot leven zien.
Het zal straks wel draaiden om Wiet, Mike en Aysen.![]()
de makers van gtst hadden gezegd dat iemand valt van wie je niet verwacht. voor aysen en mike is geen verrassing als ze vallen.![]()
En Wiet zou weer te snel zijn na haar comeback. Ik denk nog steeds dat Nina het slachtoffer is, dat komt het meest onverwacht van de karakters die nu nog over zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:06 schreef flanken het volgende:
de makers van gtst hadden gezegd dat iemand valt van wie je niet verwacht. voor aysen en mike is geen verrassing als ze vallen.![]()
Maar met die hints om Mike heen om je op het verkeerde spoor te brengen...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:06 schreef flanken het volgende:
de makers van gtst hadden gezegd dat iemand valt van wie je niet verwacht. voor aysen en mike is geen verrassing als ze vallen.Helemaal super.![]()
Dit is veel beter dan GTST. Vaarwel topic, ik schakel over.quote:Helemaal super.![]()
Doe het niet! Het is een val!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dit is veel beter dan GTST. Vaarwel topic, ik schakel over.
Dan bedoelen ze juist Mike omdat hij al een eens heeft gesprongen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:06 schreef flanken het volgende:
de makers van gtst hadden gezegd dat iemand valt van wie je niet verwacht. voor aysen en mike is geen verrassing als ze vallen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bron?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:06 schreef flanken het volgende:
de makers van gtst hadden gezegd dat iemand valt van wie je niet verwacht. voor aysen en mike is geen verrassing als ze vallen.Die dokter Simon kwam 10 jaar geleden toch ook weer terug na een lange tijd om vervolgens een half jaar later dood te gaan? Misschien hetzelfde voor Wietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En Wiet zou weer te snel zijn na haar comeback. Ik denk nog steeds dat Nina het slachtoffer is, dat komt het meest onverwacht van de karakters die nu nog over zijn.![]()
![]()
Ja, maar Simon kwam destijds terug als gastrol, Wiet is teruggekomen als lid van de vaste cast. Het kan natuurlijk zo zijn, maar dan is die comeback eigenlijk voor niets geweest.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:09 schreef PG18 het volgende:
[..]
Die dokter Simon kwam 10 jaar geleden toch ook weer terug na een lange tijd om vervolgens een half jaar later dood te gaan? Misschien hetzelfde voor Wiet![]()
Ah okquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, maar Simon kwam destijds terug als gastrol, Wiet is teruggekomen als lid van de vaste cast. Het kan natuurlijk zo zijn, maar dan is die comeback eigenlijk voor niets geweest.![]()
Weet iemand trouwens nog wat er met die Amy gebeurd is nadat zo'n schuurtje ontploft is in de tuin van de familie Sanders?![]()
![]()
Opgepakt, maar daarna...? Geen flauw idee, zal wel in jeugddetentie of een inrichting zittenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:22 schreef PG18 het volgende:
[..]
Ah ok![]()
Weet iemand trouwens nog wat er met die Amy gebeurd is nadat zo'n schuurtje ontploft is in de tuin van de familie Sanders?![]()
![]()
Als ze maar gerecast wordt. Die Julia Batelaan was een regelrechte ramp als Amyquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Nina dood en Amy terug laten komen... ik zeg: doen![]()
![]()
Hoezo ? Julia was juist wel leuk eigenlijk.
Beter als die andere Amy die we ook een tijdje hebben gehad.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik had al het vermoeden dat je dat zou zeggen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als ze maar gerecast wordt. Die Julia Batelaan was een regelrechte ramp als Amy
Dat was wel heel slecht ja!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:43 schreef PG18 het volgende:
En dat komt dat andere jochie ook zeker weer terug?
Die zich zo makkelijk liet commanderen door Amy![]()
![]()
Maar als Nina het slachtoffer is en Amy komt terug. Zullen de schrijvers, wel bedenken dat ze jaloers zal worden op Nola. Die dan teveel aandacht zal krijgen van Ludo en Maxime.![]()
Haha, zeker omdat we het er laatst ook al over hadden natuurlijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:54 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik had al het vermoeden dat je dat zou zeggen.Alsjeblieft niet zegquote:[..]
Dat was wel heel slecht ja!![]()
![]()
Maar als Nina het slachtoffer is en Amy komt terug. Zullen de schrijvers, wel bedenken dat ze jaloers zal worden op Nola. Die dan teveel aandacht zal krijgen van Ludo en Maxime.Straks wordt de 5000ste aflevering een herhalingsoefening van de 4500ste
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |