Het zijn hele simpele spellen hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:26 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nou ik zie mijn moeder echt geen spellen spelen, zij is net als haar vader, geen interesse in spelletjes te spelen...dus dan speel ik maar wat spellen om het spelniveau in de familie hoog te houden xD
ja snap ik, patience en dat soort spellen doet mijn vader wel met regelmaat, en sudoku puzzelsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zijn hele simpele spellen hoorBeetje de Tetrisvarianten en zo. Geen echte 'games'.
Maar bedoelde ook spellen meer in het algemeen eigenlijk, want soms speel ik geavanceerde spellen, maar heel soms vind ik flash spelletjes ook wel komisch om te doen, soort retro gevoel...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zijn hele simpele spellen hoorBeetje de Tetrisvarianten en zo. Geen echte 'games'.
Simpele spellen doe ik ook nog wel, maar dan niet op de PC, die doe ik wel op de NESquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:43 schreef F1978 het volgende:
[..]
Maar bedoelde ook spellen meer in het algemeen eigenlijk, want soms speel ik geavanceerde spellen, maar heel soms vind ik flash spelletjes ook wel komisch om te doen, soort retro gevoel...
ken je deze nog ----->>>> https://atariage.com/development_page.html?InDevelopmentID=93quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
ja de nes..ook zo'n leuke tijd mee gehad...en de snes ook trouwens....quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Simpele spellen doe ik ook nog wel, maar dan niet op de PC, die doe ik wel op de NES
Ken het wel, maar zelf nooit een Atari gehad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:45 schreef F1978 het volgende:
[..]
ken je deze nog ----->>>> https://atariage.com/development_page.html?InDevelopmentID=93
Ach ik heb ze nog allemaal staan hierquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:45 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja de nes..ook zo'n leuke tijd mee gehad...en de snes ook trouwens....
ik speelde bij mijn andere grootmoeder vroeger op de atari als ik er was, ik had er zelf ook geeneen...state of the art toenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken het wel, maar zelf nooit een Atari gehad.
[..]
Ach ik heb ze nog allemaal staan hier
Zonde om te verkopen, je krijgt er amper nog iets voor. Heel af en toe kocht ik zelfs nog een spel. jaren terug wel heel veel verkocht, had er spijt van en toen een paar jaar later weer een NES gekocht en spellenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:48 schreef F1978 het volgende:
[..]
ik speelde bij mijn andere grootmoeder vroeger op de atari als ik er was, ik had er zelf ook geeneen...state of the art toen
okee.....ja nostalgie gooi je niet snel weg natuurlijk he, leuke herinneringen he....en je weet nooit of iemand nog langskomt om samen met je te spelen he xD
Ja, je kan een mens niet in een spelletje zetten, maar je kan ook niet een spel uit een mens krijgenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Zonde om te verkopen, je krijgt er amper nog iets voor. Heel af en toe kocht ik zelfs nog een spel. jaren terug wel heel veel verkocht, had er spijt van en toen een paar jaar later weer een NES gekocht en spellenAch ja, wel makkelijk als je even snel een stom spelletje wil spelen.
Of gewoon jeugdsentimentquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:52 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, je kan een mens niet in een spelletje zetten, maar je kan ook niet een spel uit een mens krijgenok
Brand het al om mee te nemen naar jouw forum?quote:
tja, zit er dik in he....bij liefde denken mensen vaak aan 2 mensen die houden van elkaar, maar liefde voor herinneringen is ook nog iets bijzonders vind ikquote:
Of MLN hequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Brand het al om mee te nemen naar jouw forum?
Ik zit nu tegenover een school, dus kinderen buitenspelen, dat valt hier best opquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
Hier in de buurt valt het wel mee, 2 speeltuinen en een Cruyff Court in de buurt. Maar echt op straat inderdaad dan weer niet.
Ik zie het nog wel hoor, alleen het is meer hangen geworden, ook onder de 12jarigen bijv. Maar de echt kleintjes zie ik nog wel op speelplaatsen spelen en dergelijke. Het valt me wel op dat schelden en dergelijke anders is geworden, waar eerst neuken nog ondeugend was om te zeggen hoor je ze nu al elkaar uitmaken voor kanker dit, kanker dat. Dat is echt wel veranderd, kanker en dat soort dingen is 'normaal' aan het worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:57 schreef zarGon het volgende:
Ze hebben wel gelijk man. Ik zie tegenwoordig (bijna) geen kinderen meer buitenspelen..
In de pauze zeker? Zodra de dag om is zitten ze gelijk weer achter hun tablet.laptop/smartfone.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:04 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik zit nu tegenover een school, dus kinderen buitenspelen, dat valt hier best op
klopt idd...zo gaat dat, chillen en chattenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
In de pauze zeker? Zodra de dag om is zitten ze gelijk weer achter hun tablet.laptop/smartfone.
Internet-generatiequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:20 schreef F1978 het volgende:
[..]
klopt idd...zo gaat dat, chillen en chatten
yep, en computers op de makkelijke manier geleerd....als je over dos begint zeggen ze ...huhhhhquote:
Hebben ze nog nooit van gehoord. Parate kennis is ook ver te zoeken. Als ze iets niet weten, even de telefoon erbij en we zoeken het antwoord even op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:22 schreef F1978 het volgende:
[..]
yep, en computers op de makkelijke manier geleerd....als je over dos begint zeggen ze ...huhhhh
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |