Magnesium, calcium, fosfor, het zou allemaal kunnen. Een banaan eten voor het slapen gaan dan zou je je magnesium al covered moeten hebben. Laag ijzer schijnt soms ook voor te komen, maar bij zwangeren is het ook vaak gewoon 'niets'. Helaas.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:46 schreef Cwen het volgende:
[..]
Of was dat nou magnesium? Dat spul in banaan? Oh nee, dat was ook tegen kramp. Of iets van ijzer in je bed leggen, tip van mijn oma.
Heul heul even hoop ikquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:26 schreef ferrari_rood het volgende:
hilz dat is leuk. Nog heel even samen zwanger.
Hahahaha het gaapje smiley was niet de bedoeling hoorquote:
Jep... Dus we overleven het wel. Wil ook niet zeurenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:35 schreef ferrari_rood het volgende:
nog heel even voor je. max 3wk toch???
Hier spreken ze over 1 op de 3 zwangerschappen!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:50 schreef mignonne het volgende:
geen idee of het iets met een eiig te maken heeft of niet. Het komt wel relatief vaak voor en ook relatief vaak dat een vrouw het niet merkt. Maar dan heb je het over een vruchtje wat verloren wordt bij 4/5/6 weken en een eerste echo bij 7/8/9 weken, de moeder is dan op dat moment gewoon zwanger van een eenling.
Ik vind die vanishing twins een bijzonder fenomeen, maar k weet er weinig vanaf, leuke vraag voor een gynaecoloog
Wow... Dat is wel heel erg veel!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:12 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hier spreken ze over 1 op de 3 zwangerschappen!geen idee waar ze dat op baseren hoor.
Ik zou hier zo onwijs op kunnen hormonsteren. Zo van, weet je wat niks is? Je hoofd! Dat is niks!quote:zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:52 • 250
ferrari_rood
Musique spannend hoor maar je waardes klinken heel erg oke
Skips bijna jullie kamertje.
Ik stond net bij de kinderkledingwinkel hier in het dorp. En ze vroeg is dit ook voor jezelf? Ja zei ik. Hoelang moet je nog dan? nou zo'n 10wk.
Zij: waar is je buik dan?
ik: nou hier onder mijn jas.
Zij: nou dat is ook niks.
Echt zoveel verschillende reacties van wat ben je mega tot waar is je buik?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:37 schreef WupWup het volgende:
Ik zou hier zo onwijs op kunnen hormonsteren. Zo van, weet je wat niks is? Je hoofd! Dat is niks!![]()
Ken het gevoelquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:32 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Hahahaha het gaapje smiley was niet de bedoeling hoor![]()
Nee, niks going on eigenlijk... Maar ik kan vandaag voor het eerst zeggen dat ik het een beetje zat ben..
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:40 schreef Cwen het volgende:
Ken het gevoel. Ben gewoon klaar voor de volgende stap!
Jaaaa, voor! Zeker omdat ze nu wéér aan twee kanten m'n ribben beurs heeft geduwd... Auwquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:12 schreef Sull het volgende:
Gotc, heerlijk! Geniet ervan!
Cwen en Hilz En Wizzy, zullen we anders gewoon synchroon bevallen morgen. Ik ben er ook wel klaar mee (en ik moet nog een week langer) Tis fijn dat ze je voorbereiden op een vroeggeboorte, maar als je dan wel a terme loopt, dan duurt het wel lang allemaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |