Never forgetquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:13 schreef Dimens het volgende:
LG-topman bevestigt komst tablet en smartwatch
Er gaan geruchten dat Apple met een iWatch komt, en direct moet de rest meekomen.
Ik zie er zelf niet echt het nut van in. Mja, het zal vast een hype worden waar ik uiteindelijk misschien ook nog wel eens aan mee ga doen ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:25 schreef J.Appleseed het volgende:
Notificaties doorsturen naar dat horloge, in dat geval, wat zo ongeveer het doel is van een smartwatch zoals ik het begrijp.
Precies. Vergeet niet hoe de massa tegenover de iPhone of iPad stond toen ze aanvankelijk werden geïntroduceerdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zie er zelf niet echt het nut van in. Mja, het zal vast een hype worden waar ik uiteindelijk misschien ook nog wel eens aan mee ga doen ook.
De iPhone werd volgens mij erg goed ontvangen. Over de iPad heb je wel gelijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:40 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Precies. Vergeet niet hoe de massa tegenover de iPhone of iPad stond toen ze aanvankelijk werden geïntroduceerd
Sony heeft hem al wat langer. Loopt Apple Sony achterna?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:13 schreef Dimens het volgende:
LG-topman bevestigt komst tablet en smartwatch
Er gaan geruchten dat Apple met een iWatch komt, en direct moet de rest meekomen.
Apple heeft nog niets laten zien, dus nog niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sony heeft hem al wat langer. Loopt Apple Sony achterna?
Misschien doen ze Sony wel na.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Apple heeft nog niets laten zien, dus nog niet.
Het gaat er meer omdat dat er geruchten zijn dat Apple met een iWatch komt en dus de concurrentie er ook maar snel een moet gaan maken. "Apple heeft het of gaat het maken, dus moeten wij het ook hebben."
Laten we bij het begin beginnen: is er een probleem met Apple dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:27 schreef Scrummie het volgende:
Zat gister een oude presentatie te kijken van Steve Jobs, geloof dat ie midden 20 was. Erg inspirerend en ik kwam wel tot de conclusie wat het 'probleem' van Apple op dit moment is. Steve als CEO was anders, anders dan Tim. Tim maakt niets, hij innoveert niet, hij bedenkt niets, dat is zijn taak ook niet. Steve wel, als hij sprak, sprak hij als iemand waarvan je gelijk wist; hij was betrokken bij elke stap van de ontwikkeling van het eindproduct (of dat nou echt zo is laat ik in het midden, hij gaf de indruk in elk geval). Tim Cook doet dat niet. Opzich niet erg, maar wel een wezenlijk verschil.
Ik schreef ook 'probleem'. Ik vind niet dat er een probleem is, en idd, zoals jij zegt. Maar qua uitstraling naar buiten toe is er wel heel veel veranderd en ik kon echt nooit de vinger op de zere plek leggen, en kwam tot mijn conclusie van hierboven. En juist die uitstraling naar buiten toe is wel heel belangrijk voor Apple. Jammer dat Jony niet naar de voorgrond (kwestie van willen?) treed. Die zie ik wel een rol ALS Steve kunnen vertolken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Laten we bij het begin beginnen: is er een probleem met Apple dan?
Tevens is er geen tweede Steve, klaar. Dat wil niet zeggen dat Apple niet succesvol kan zijn zonder 'een Steve'. Er zitten genoeg slimme mensen bij Apple.
Hij kan ze kopen en aan je geven, dan staan ze op jouw account geregistreerd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:40 schreef Xetran het volgende:
Kan je iTunes tegoed overzetten tussen accounts? Vriend van mij gebruikt de zijne niet meer, maar ik kan natuurlijk moeilijk op mijn iPad apps via zijn account kopen..
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:52 schreef freud het volgende:
[..]
Hij kan ze kopen en aan je geven, dan staan ze op jouw account geregistreerd.
Hey no prob, iedereen begint als n00bquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:55 schreef Xetran het volgende:
[..]![]()
Ik ben apple-noob. Sorry. Van de week ook al een verkeerde kabel van 40 euro aangeschaft, terwijl ik Lightning op mijn iPad heb.
Alleen voor usb kabel ja. Als je iets anders zoekt met een lightning aansluiting ben je al snel genaaid. Vooral bij Video out. Als mijn tv nu DLNA zou hebben was het leven een stuk makkelijker geweest.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:04 schreef freud het volgende:
[..]
Hey no prob, iedereen begint als n00b. Tip voor kabels: dx.com. Cheap ass meuk boer uit China, en ik haal er alles vandaan via paypal. 3m kabel voor i-ding, 4 euro oid. Vaak binnen een week of 3 in huis.
Als het goed is wel via homesharing. Als je TC aan opslag hangt die ook altijd beschikbaar is (externe hd aan je TC bijv), dan moet dat kunnen. Je moet dan voogens mij wel vanaf een device als je imac de library beheren, en je kan alleen vanaf dat device zaken toevoegen of verwijderen. Ik werk zelf met een NAS, en via dat ding homesharen vindt apple niet leukquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:54 schreef XL het volgende:
Ik heb meerdere macs thuis (3) meerdere ipads/phones (4) en binnenkort apple tv and time capsule. Alle apparaten met hetzelfde apple id.
Kan ik nu op de Time Capsule een bibliotheek voor foto/video/mp3 aanleggen die de centrale storage voor alle iTunes activiteit tussen alle apparaten is?
Een Time Capsule heeft een ingebouwde harde schijf.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 07:53 schreef freud het volgende:
[..]
Als het goed is wel via homesharing. Als je TC aan opslag hangt die ook altijd beschikbaar is (externe hd aan je TC bijv), dan moet dat kunnen. Je moet dan voogens mij wel vanaf een device als je imac de library beheren, en je kan alleen vanaf dat device zaken toevoegen of verwijderen. Ik werk zelf met een NAS, en via dat ding homesharen vindt apple niet leuk
Hij stond op 1, ik ren als een idioot om m'n oplader te pakken, knal m'n oplader erin toen ie op 0 stond en toen snel een screenshot gemaaktquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:11 schreef Breuls het volgende:
Volgens dat icoontje ligt-ie aan de lader.
Ik denk sowieso dat Steve Jobs (als hij nog geleefd had) op het punt had gekomen dat hij terug had moeten treden. Apple is gevormd naar zijn hand, de organisatie staat. Een dominante persoonlijkheid als Steve Jobs zou dan eerder remmend dan stimulerend werken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik schreef ook 'probleem'. Ik vind niet dat er een probleem is, en idd, zoals jij zegt. Maar qua uitstraling naar buiten toe is er wel heel veel veranderd en ik kon echt nooit de vinger op de zere plek leggen, en kwam tot mijn conclusie van hierboven. En juist die uitstraling naar buiten toe is wel heel belangrijk voor Apple. Jammer dat Jony niet naar de voorgrond (kwestie van willen?) treed. Die zie ik wel een rol ALS Steve kunnen vertolken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |