SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat!quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:47 schreef Kwisted het volgende:
OMG wat is zij mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante Flappie gaat weer terug in de leesstand, in afwachting van een dagje alleen met Silvijn!
Maar geeft ze dan niet al eerder hongersignalen? Meestal is huilen pas het allerlaatste (honger)signaal. Je zou kunnen bijhouden in een boekje/op je telefoon of je andere signalen herkent. Ik herken hier ook steeds beter of het gemurmel/friemel/geluidjes/bewegingen van de honger, moe of ander ongemak zijn. Dan kun je eerder inspelen op de hongersignalen en hoef je niet te wachten tot ze werkelijk huilt!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ze huilde toen we 'm gaven idd, maar wilde dus in bed uit zichzelf niet écht wakker worden. Daar moest toch ff het slaapzakje voor opengeritst worden maar toen was het ook snel blèren.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:47 schreef Kwisted het volgende:
Echt een prachtig kind ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt als voeden op verzoekquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja? Rekenen jullie een beetje spartelen en uitrekken en af en toe wat steunen en kreunen ook tot zelf komen? Dat vraag ik me dus af. Of wachten jullie echt tot huilen met oppakken?
Nu lag ze net bij ons in bed en het ging eigenlijk hetzelfde als vannacht, beetje uittrekken enzo. Wij gingen eruit, dus zij ook. Toen haar kleding voor de dag aangedaan en toen was het weer brullen, dus nu weer aan het voeden. Doen we het dan goed? Of is het dan nog teveel met ons ingrijpen?
Hier precies hetzelfde!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:33 schreef Kwisted het volgende:
F.leur was vanmorgen om 7.30u wakker, en dat wat hemels. Helemaal na een week van 4.30u wakker worden. Ik denk dat het toch door de hitte kwam. En nu heeft ze haar slaapzak weer aan, wat ook helpt.
Ik heb een boek kinderen knippen uit de bieb gehaald en een goede kappersschaar. Ik knip Nathan nu zelf. De kapper kost hier voor kids 16,50quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:21 schreef Fieder het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde!![]()
![]()
Wat is F.leur toch een mooi meisje. Best duur ja die kapperCursus kinderknippen volgen?
![]()
L krijgt allemaal nieuwe kleine haartjes, je ziet het vooral bij zn 'inhammen', die zijn niet zo kaal meer.
Bij Nin herken ik sinds een klein weekje ongeveer, dat er dus een patroon ontstaat! Daarvoor zag elke dag er, in mijn beleving in ieder geval, compleet anders uit qua voedings- en slaaptijden! Hebben jullie ook al een beetje een schema? Had je dat al eerder of is het nog elke dag heel erg verschillend? En hoe ziet het er nu ongeveer uit per dag?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:17 schreef LadyBlack het volgende:
Mooi schema belle!
XM, ik pak E ook als ze ligt te trappelen en ik haar op haar handjes hoor sabbelen. Dus well done lijkt me!!
Nou je zou denken (hopen..) dat hoe kleiner het kind, hoe kleiner de prijs. Maar een baby van 10 maanden is dus gewoon net zo duur als een kind van 12. Maar zelf knippen durf ik denk ik niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:22 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik heb een boek kinderen knippen uit de bieb gehaald en een goede kappersschaar. Ik knip Nathan nu zelf. De kapper kost hier voor kids 16,50
Nee, niet echt eigenlijk... Ik heb ze nog niet kunnen ontdekken. 's Middags komt ze meestal wel goed uit zichzelf en dan is het wakker worden en eigenlijk dan vrijwel direct huilen. Maar 's nachts en 's ochtends gebeurd dat eigenlijk nooit. Dan is het dus hooguit wakker worden en beetje gekreun en gesteun, maar verder niks. Ik denk dat ik wel had kunnen wachten tot ik een ons woog voordat ze vanochtend zou zijn gaan huilen. Misschien nu rond deze tijd een keer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:18 schreef bellelena het volgende:
[..]
Maar geeft ze dan niet al eerder hongersignalen? Meestal is huilen pas het allerlaatste (honger)signaal. Je zou kunnen bijhouden in een boekje/op je telefoon of je andere signalen herkent. Ik herken hier ook steeds beter of het gemurmel/friemel/geluidjes/bewegingen van de honger, moe of ander ongemak zijn. Dan kun je eerder inspelen op de hongersignalen en hoef je niet te wachten tot ze werkelijk huilt!
Maar ik heb daar ook wel moeite mee gehad eerder hoor, door het kolven was ik in een strak regime terecht gekomen en vond ik het helemaal niet makkelijk om daarvan los te komen. Het gaat echt met kleine stapjes nu, dat ik steeds beter kan voeden op verzoek!
Even een quote van borstvoeding.com:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja? Rekenen jullie een beetje spartelen en uitrekken en af en toe wat steunen en kreunen ook tot zelf komen? Dat vraag ik me dus af. Of wachten jullie echt tot huilen met oppakken?
Nu lag ze net bij ons in bed en het ging eigenlijk hetzelfde als vannacht, beetje uittrekken enzo. Wij gingen eruit, dus zij ook. Toen haar kleding voor de dag aangedaan en toen was het weer brullen, dus nu weer aan het voeden. Doen we het dan goed? Of is het dan nog teveel met ons ingrijpen?
Huilen is dus het allerlaatste signaal, het wordt aangeraden om dat juist voor te zijn. Het kan best dat een beetje zuchten en uitrekken Noors eerste signalen van honger zijnquote:Een baby laat op verschillende manieren zien wanneer hij aan de borst wil. Ook als hij nog een beetje slaapt, kan je dat al zien: zijn mondje gaat af en toe open en dicht of het staat heel ver open, alsof hij direct aan je borst wil aanhappen. Dit is zijn eerste hongersignaal! Je baby is nu niet zomaar van je borsten aan het dromen, hij wil bij je drinken. Maakt hij al lichte zuigbewegingen met zijn mondje en wordt hij al wakker, dan is dat het tweede hongersignaal. Zuigt hij verwoed op zijn handjes, een mouw of een stukje deken? Dan zoekt hij de borst en heeft hij al flink honger.
Daarna is er voor je kleintje nog maar één hongersignaal, nu kan hij alleen nog maar huilen om te kennen te geven dat hij nu echt eten nodig heeft.
Hier wel, maar volgens mij zijn er ook baby's die het de hele dag doen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is dat bellen blazen ook een hongersignaal dan?
Dat jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:42 schreef Gulara het volgende:
Als de mijne tekenen van wakker worden aangeeft, dan bid ik stilletjes dat ie nog een (half) uur(tje) doorslaapt.
Nee, ik vond 2 kinderen meer dan genoeg. We gingen eigenlijk vooral voor M maar ivm bv moest er ook een baby mee (of een kolf).quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo een zit dus ook bovenin achterin, dat is een kiesje en zat er al na de bevalling. Creepy!
Of is dit nog niks?
huu! Is dat niet pijnlijk? Er zit nog wel tandvlees overheen. Telt dat niet?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:31 schreef Gulara het volgende:
Met een theelepeltje erop tikken suiker?
Het moederschap heeft me aan de ene kant sterker gemaakt en aan de andere kant ook ontzettend kwetsbaar. Ik blijk een soort oermoeder te zijn en ik vind nu andere dingen belangrijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:58 schreef Olf het volgende:
In hoeverre en op welke wijze zijn jullie nu eigenlijk veranderd door het moederschap, buiten de nieuwe rol om?
Dat doe.ik idd ook.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:52 schreef Mineola het volgende:
Logi, wat cool is dat! Nieuwe vrienden gemaakt via MP
Mocht J niet mee Kyara?
En naar buiten gaan probeer ik elke dag. Zeker in mijn verlof, ik sprong echt tegen de muur op. Kind in de drager en gaan. Dan sliep hij tenminste langer dan een half uurtje. En dan was het nog winter ook.
Ben eigenlijk best wel verbaasd om te lezen dat mensen vooral binnen blijven, zeker met dit weer. Je hoeft niet meteen naar een ballenbak maar een rondje lopen door de buurt is alleen voor jezelf al lekker. Qua prikkels lijkt het me ook niet zo ernstig eigenlijk.
Groen en blaadjes is trouwens juist rustgevend voor kinderen, las ik ergens.
Spees kan je heel goed vertellen waarom die 9 maanden echt verstandig is voor het ruggetjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:29 schreef Olf het volgende:
Ohhhh mineola hij begrijpt je gewoon! Dat lijkt me echt gek. Hij begint concepten te ontwikkelen en dus ook steeds meer echt in taal te denken, dat is echt te gek om te beseffen!
Ik sprak iig niemand rechtstreeks aan over buiten zijn hoor. En ik gedij ook het minst goed in de zomer en heb ook nog niet gezwommen ofzo met baby (dat lijkt me zo leuk maar aargh eerst fietsen en dan omkleden en alles. Hopelijk binnenkort met z'n drieen!). Misschien ook wel omdat ik in redelijk klein huisje woon zonder balkon/tuin waardoor naar buiten gaan al snel logisch is. En we doen per dag boodschappen dus ik moet wel. En ik haal vaak een ijsje voor mezelf![]()
Hoe doen jullie het eigenlijk met fietsen? Ze zit nu nog in de maxi cosi achterop. Bij 9 maanden mogen ze voorop toch? M'n baby zit al stevig, gaat zelf zitten en je kan d'r ook een klein zetje geven en dan herstelt ze d'r evenwicht. Zou het dan al iets eerder mogen? Niet nu, maar met 8 a 8,5 mnd? Kleine stukjes?
Ah shit, zoiets vermoedde ik al, hoopte nog lekker in september met mooi weer te kunnen fietsen. Hopen op een droge herfstquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:32 schreef laziness het volgende:
[..]
Spees kan je heel goed vertellen waarom die 9 maanden echt verstandig is voor het ruggetje
Ditquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:56 schreef LadyBlack het volgende:
Damn ik ben hier te nieuwsgierig voor
Je bent niet de enige die dat denkt ...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:59 schreef Mineola het volgende:
Logi, ben je zwanger?! (of denk ik dat gewoon als eerste?)
Neeeee! Toch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:59 schreef Mineola het volgende:
Logi, ben je zwanger?! (of denk ik dat gewoon als eerste?)
Ja man, heerlijk!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit![]()
Enf, lekker he? Dat uitslapenSaartje wordt normaal ergens wakker rond 8u. Soms is dat half negen, kwart voor negen, soms meer richting zeven uur. Zet in het weekend dus sowieso geen wekker, want zij wekt ons wel
Hadden bedacht dat we bij de Ikea zouden gaan ontbijten. Is tot half elf. Schrik ik zelf wakker om kwart voor tien. Lag mevrouw nog te maffenSnel gaan kijken (stel dat.. .
), maar alles was prima natuurlijk. Ze lag net een beetje wakker te worden. Een van mijn favoriete momenten van de dag; als ik mijn dochter uit bed ga halen. Die lach als ze je dan ziet
![]()
Mijn zoon bleef maar rondschooien in bed vanavond. Staan, schuifelen, proberen dingen te grijpen, speen uit bed gooien, mopperen omdat zn speen buiten handbereik lag. Dus dan ging één van ons weer naar boven, speen terug, kind neerleggen, muziekje aan, welterusten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit![]()
Enf, lekker he? Dat uitslapenSaartje wordt normaal ergens wakker rond 8u. Soms is dat half negen, kwart voor negen, soms meer richting zeven uur. Zet in het weekend dus sowieso geen wekker, want zij wekt ons wel
Hadden bedacht dat we bij de Ikea zouden gaan ontbijten. Is tot half elf. Schrik ik zelf wakker om kwart voor tien. Lag mevrouw nog te maffenSnel gaan kijken (stel dat.. .
), maar alles was prima natuurlijk. Ze lag net een beetje wakker te worden. Een van mijn favoriete momenten van de dag; als ik mijn dochter uit bed ga halen. Die lach als ze je dan ziet
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:13 schreef Kwisted het volgende:
Mineola, ik voel me précies zoals jij je voelt. Precies. Ongelofelijk!
Whaha omg.. XDquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:10 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Mijn zoon bleef maar rondschooien in bed vanavond. Staan, schuifelen, proberen dingen te grijpen, speen uit bed gooien, mopperen omdat zn speen buiten handbereik lag. Dus dan ging één van ons weer naar boven, speen terug, kind neerleggen, muziekje aan, welterusten.
Ik ben iets van 4x boven geweest en werkelijk elke keer begon ie helemaal te stralen, stuiteren, armpjes uistrekken, "heeej!" roepen.![]()
En ik maar de kordate moeder uithangen.
Erg hequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:11 schreef Kwisted het volgende:
Wat een luxe coco en enf!! Half 8 voelde vanmorgen als n zegen. En dan wordt ze standaard elke nacht rond 4u een keer wakker.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:25 schreef Spees_Eend het volgende:
*gooit nog ff wat olie op het vuur*
Gna gna, ik heb toen straks gelezen wat Logi getypt had.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:25 schreef Spees_Eend het volgende:
En dat heb ik ook al gezien !quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:26 schreef Fieder het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb jouw haar ook nog niet gezien!![]()
![]()
Als jij me dan even pm'dquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Opletten Riddertje, je krijgt zo een minuut!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:26 schreef Fieder het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb jouw haar ook nog niet gezien!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GO!
Mag je daar gewoon bij de beestjes? Was met schoonzusje naar een kinderboerderij geweest laatst (Saar op de opvang, dus alleen met haar kindjes), maar daar mocht je nergens bij de beestjes komen. Alleen kijken achter een hek enzoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:28 schreef pessie het volgende:
[..]
Als jij me dan even pm'd![]()
Suiker antwword niet![]()
Naar buiten gaan, bijna elke dag wel. Baby in draagdoek (sinds maandag inmanduca
) peuter op de loopfiets en gaan. Gistermiddag bijna de hele middag op dezorgboerderij geweest.
Hier nog eenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vond het meer asblond ofzo idd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:32 schreef Mangostine het volgende:
Dat is heul niet bruin Spees! Aansteller.
dat was een beetje wat ik verwachtte! Écht bruin. Kouwe kermis deze.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vond het meer asblond ofzo idd.
Wel mooi hoorDenk dat diepbruin/chocoladebruin je ook heel mooi zou staan overigens
Ik zie niet waar je op reageert :/ En nu ben ik nieuwsgierig naar wat je bedoeltquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:24 schreef Fieder het volgende:
Hoe gaat dat dan? Storten ze dan ter plekke in slaap of gaan ze er echt voor liggen op een gegeven moment?
Helaas niet, maar er is een heel groot speeltoestel en er waren veel kindjes dus peuter vermaakte ziczich geweldig (heeft het er vandaag de hele dag over gehad) baby sliep inkinderwagen en ik vroeg me af waarom ik bijna boek was vergeten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mag je daar gewoon bij de beestjes? Was met schoonzusje naar een kinderboerderij geweest laatst (Saar op de opvang, dus alleen met haar kindjes), maar daar mocht je nergens bij de beestjes komen. Alleen kijken achter een hek enzo
depends, wanneer is het geverfd?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar was *jij* toen Spees heur haar verfde?!
Kindjes die in bed spelen/ zitten/ staan. En dan gaan slapen. Vallen die dan half zittend in slaap bijv? Of gaan ze dan op een gegeven moment zelf lekker liggen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik zie niet waar je op reageert :/ En nu ben ik nieuwsgierig naar wat je bedoelt
Wat stom! BIj de kinderboerderij hier om de hoek kun je zelfs spelen tussen de beestjes. Die lopen door de speeltuinquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mag je daar gewoon bij de beestjes? Was met schoonzusje naar een kinderboerderij geweest laatst (Saar op de opvang, dus alleen met haar kindjes), maar daar mocht je nergens bij de beestjes komen. Alleen kijken achter een hek enzo
Ik heb ooit een keer mijn haren zwart geverfd en dat was al een wereld van verschil, maakte ook ineens heel hard. En dat ging dus van donkerbruin naar zwart....quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb ik ook gehad! Stond inderdaad wel mooi als ik vrolijk keek. Maar mijn neutrale blik kan onbedoeld nogal bitchy zijn dus kreeg wel vaak te horen dat het een beetje streng was.
Wel lekker ontopic he, een soort Daily Olf: hoe heeft de haarkleur van spees jouw leven veranderd?
Volgens mij zijn ze daar echt heel voorzichtig mee geworden de laatste tijdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:38 schreef pessie het volgende:
Helaas niet, maar er is een heel groot speeltoestel en er waren veel kindjes dus peuter vermaakte ziczich geweldig (heeft het er vandaag de hele dag over gehad) baby sliep inkinderwagen en ik vroeg me af waarom ik bijna boek was vergeten.
Hier eentje die laatst dubbelgevouwen zittend in slaap was gevallen, neus op zijn tenen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:42 schreef Fieder het volgende:
Veel mensen die Logi's nieuws gelezen hebben maar niet gereageerd, t is vast niet zo schokkend
[..]
Kindjes die in bed spelen/ zitten/ staan. En dan gaan slapen. Vallen die dan half zittend in slaap bijv? Of gaan ze dan op een gegeven moment zelf lekker liggen?
M gaat op een gegeven moment gewoon liggen. Nog steeds wordt hij wel eens midden in de nacht wakker en dan gaat hij spelen. En als ie klaar is dan gaat hij weer liggen en slaapt hij verder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:42 schreef Fieder het volgende:
Kindjes die in bed spelen/ zitten/ staan. En dan gaan slapen. Vallen die dan half zittend in slaap bijv? Of gaan ze dan op een gegeven moment zelf lekker liggen?
Je had dus gelijk Spees!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:42 schreef Fieder het volgende:
Veel mensen die Logi's nieuws gelezen hebben maar niet gereageerd, t is vast niet zo schokkend
[..]
Dat dusquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:45 schreef Suikertante het volgende:
Mangoik verheug me zo op dit soort dingen! Hoewel het nu al heel leuk is hoor
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar was *jij* toen Spees heur haar verfde?!
Bij de zorgboerderij hebben ze wel knuffelmiddagen, dan mag je met de konijnen spelen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kyara, Fieder: er zijn dus wel nog gewoon kinderboerdeijen waar je bij de schaapjes enzo in de wei mag! Eens opzoeken of ik iets kan vinden hier in de buurt. Niet voor Saar al, die knijpt zo een beestje in een oog ofzo, maar voor neefje zou het wel tof zijn! En wel natuurlijk als Saartje wat ouder is.
Ja, hamsters/konijnen enzo lijkt het me niet heel chill voor. samen schaapje aaien o.i.d. lijkt me (straks) wel heel tofquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:51 schreef Mineola het volgende:
Volgens mij mag je hier ook gewoon bij de geiten in de wei. Ik ben niet zo'n dierenheld buiten honden, dus ik heb het met kind nog niet geprobeerd. En het kleinere grut mag je ook gewoon aaien/vasthouden. Maar ik denk altijd meteen dat die dieren daar vast een trauma van krijgen, als die gillende en knijpende kinderen
Hahaha, jij hebt ook een goede collectie koosnaampjes.quote:
Dat is wel gek als je 's avonds thuis komt en haar bedje leeg is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, hamsters/konijnen enzo lijkt het me niet heel chill voor. samen schaapje aaien o.i.d. lijkt me (straks) wel heel tof![]()
Meh... Morgenavond gaan we naar de bios met vrienden. Leuk! Maar.... nu hebben we ook bedacht en geregeld dat Saar dan bij mijn ouders blijft slapen. Normaal ben ik best makkelijk, maar dit vind ik echt helemaal niet relaxed![]()
![]()
![]()
Mijn ouders vinden zoiets geweldig hoor. En het is niet alsof het moet ofzo. Maar anders moeten we haar 's avonds laat weer uit bed trekken.. En eens moet de eerste keer zijn ook. Maar toch. Mijn kleine, mooie meisje dat dan 's nachts gewoon niet thuis is![]()
![]()
Haha, dat is niet echt handig van die lui inderdaadquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:53 schreef Kyara het volgende:
Hier heb je altijd stomme mensen die dan in de speeltuin gaan picknicken en dan vergeten dat er ook nog beesten rondlopen.... wat dat betreft heb ik meer getraumatiseerde kinderen gezien dan beesten. Ik vind het dan wel altijd heel zielig dat de beestjes dan de schuld krijgen
Oh, zoiets is wel leuk! Saartje wil altijd met de katten spelen thuisquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:54 schreef pessie het volgende:
Bij de zorgboerderij hebben ze wel knuffelmiddagen, dan mag je met de konijnen spelen.
Heb ik normaal heel weinig last van. Kdv vond ik niet erg, werken vond ik niet erg (disclaimer: na mijn zwangerschapsverlof heb ik 1 dag gewerkt om vervolgens een hele tijd uit te vallen, maar ik ging wel met enthousiasme weer aan de slag, zeg maar), als ze een middagje bij (schoon)oma & opa gaat spelen: primaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:00 schreef Suikertante het volgende:
Ik had het nooit verwacht maar ik zie daar ook tegenop joh! Tegelijk kijk ik er ook naar uit.Deze tweestrijd heb ik best wel vaak sinds de Fossmeister in da house is.
Yes, een lotgenoot!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Met FOK als mijn referentiekader lijk ik wel de enige die het heerlijk vindt als S af en toe een nachtje uit logeren gaat. En met af en toe bedoel ik 1 x in de 2-3 maanden.
Het is dat ik geen seconde aan mijn![]()
![]()
voor hem twijfel, anders zou ik me bijna afvragen of dat wel hoort als moeder
Edit: o hai & boks, olf!
Vermoedelijk gaat dat bij mij ook gebeuren. Ik zou hem ook meteen loslaten als ik een (eventueel nep-) berichtje zou krijgen dat alles goed gaat. Dat is bij het oppassen ook gebleken. Ik vond het ook heel leuk om weer even verliefde mensen te zijn zonder baby. En toen ik hem ging ophalen keek hij niet eens naar me! Dat zal nu wel anders zijn denk (lees: hoop) ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Met FOK als mijn referentiekader lijk ik wel de enige die het heerlijk vindt als S af en toe een nachtje uit logeren gaat. En met af en toe bedoel ik 1 x in de 2-3 maanden.
![]()
Ja hier op fok gaan kindjes altijd extreem weinig uit logeren ivm het echte leven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:02 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:05 schreef Suikertante het volgende:
Volgend jaar willen we weer naar Lowlands samen. Dan nemen we hem ook niet mee!
Haha, dat was een foutjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:11 schreef Mangostine het volgende:
De tekst "30 seconden" gaat gewoon niet nóg kleiner dan [sub] Coco![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!![]()
![]()
Kan ik matchen met Saar straks (die heeft die dingen aan als pyjama als het wat kouder is).
Mja, erg he, ik ben best verwend met mn kind dat eigenlijk zelden huilt... lijkt me zwaar als het vaak zo is!quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik dacht dat een onesie een romper was! Dus ik stel me nu coco voor in een rompertje
hoe noemden wij het ook weer, jumpsuit geloof ik? Maar oh, de pyjamapartiesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ooooh Coco haha!![]()
Ik had die dingen ook nog heel lang aan vroeger, als pyama. Maar wij noemden het een hansop![]()
Onesie vind ik zo'n tof woord
Net zoals bij Bellelena. Elke. Keer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja ik heb nu steeds een bepaald liedje in mn hoofd als ik posts van Fieder lees![]()
lijkt me het proberen waard, maak er vooral opnames vanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien is dat mijn fetisj welMet zo'n sexy luier erin
![]()
Lisa is voor het eerst uit slapen gegaan toen ze 9 maanden was omdat het niet anders kon en ik miste haar maar heb ook heerlijk genoten van mijn vrije avond :-)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:02 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
Saar ziet er altijd zo comfortabel in uitquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ooooh Coco haha!![]()
Ik had die dingen ook nog heel lang aan vroeger, als pyama. Maar wij noemden het een hansop![]()
Onesie vind ik zo'n tof woord
BOKS OUWE!!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:18 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Net zoals bij Bellelena. Elke. Keer.
Oh denk dat ik t al weetquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:06 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja hier op fok gaan kindjes altijd extreem weinig uit logeren ivm het echte leven.
Altijd al zo geweest.
Ik was ook zo ontaard dat ik een nachtje doorslapen best prettig vond op een gegeven moment.
Oh jasses. Denk niet dat het mijn ding isquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:19 schreef Mangostine het volgende:
[..]
lijkt me het proberen waard, maak er vooral opnames van
Ja, denk dat ik dat ook ga hebben. Als we thuiskomen even raar omdat ze dan niet in haar bedje ligt, maar verder zal het wel een leuke avond wordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:19 schreef Sam1993 het volgende:
Lisa is voor het eerst uit slapen gegaan toen ze 9 maanden was omdat het niet anders kon en ik miste haar maar heb ook heerlijk genoten van mijn vrije avond :-)
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wtf is een onesieEcht nog noooit van gehoord!
Olivier ging met een maand of vijf omdat onze wallen wallen hadden en ik had een hele handleiding geschreven van een paar kantjesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wtf is een onesieEcht nog noooit van gehoord!
Logeren gaat hier niet gebeuren voorlopig. M'n moeder doet de dingen op haar manier en is te eigenwijs om daar iets in te veranderen. En ik vind het ook niet handig met de bv. Ik moet toch kolven en dan ben je toch niet echt 'vrij' om te gaan en staan waar je wilt. In het openbaar kolven is toch niet echt done geloof ik.
Heeft ie dan wel drukknoopjes onderaan?quote:
Ik weet niet wat ze mij heeft uitgezocht. Misschien is het wel iets met oortjes ofzoquote:
Haha! Die handleiding herkenbaar... Had ook een prachtig PDFje gemaakt van meerdere kantjes.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:23 schreef laziness het volgende:
[..]
Olivier ging met een maand of vijf omdat onze wallen wallen hadden en ik had een hele handleiding geschreven van een paar kantjes
Maar mooi dat mams zich er braaf aan had gehouden gelukkig.
Ik ook, stond veel te veel info op. Maar ja, bezorgde moeder he. Kreeg van mn schoonmoeder nog wel complimenten dat ik het allemaal keurig had uitgeschreven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Haha! Die handleiding herkenbaar... Had ook een prachtig PDFje gemaakt van meerdere kantjes.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:23 schreef danic het volgende:
(goh, zo typen is best een eyeopener).
Ik ga eens denken hoe ik het mezelf minder moeilijk kan maken en het gezelliger kan krijgen met vriend, want dat is soms best pittig.
En gelamineerd?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Haha! Die handleiding herkenbaar... Had ook een prachtig PDFje gemaakt van meerdere kantjes.
Wij proberen er echt over te waken dat we naast ouders ook nog man en vrouw zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]en goed dat je gaat nadenken over makkelijker & gezelliger!
Het wordt vast beter
Hij is van mijn vriend en die dartelt er graag in rond, maar af en toe mag ik hem lenen. En het staat me verdomd goed.quote:
Aquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:27 schreef Olf het volgende:
[..]
Hij is van mijn vriend en die dartelt er graag in rond, maar af en toe mag ik hem lenen. En het staat me verdomd goed.
Haha die ja! Inclusief staart!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:26 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh Olf die van de Primark? Daar heb ik ooit om van moeten huilen van het lachen. Met een tijgeronesie en een zebra ernaast.
Haquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heeft ie dan wel drukknoopjes onderaan?Anders moet je in je nakende bovenlijf naar de wc, en da's koud...
Ik vind dat altijd zo geforceerd klinkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:26 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Wij proberen er echt over te waken dat we naast ouders ook nog man en vrouw zijn.
Zéker in een onesiequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:27 schreef Mangostine het volgende:
Jongens serieus, zet ons een avond bij mekaar met een paar dozen wijn, ik pis mezelf helemaal onder volgens mij
Maar niet een van je baby denk ikquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:29 schreef Fieder het volgende:
Je moet in die dingen niet naar de wc, je moet een luier aan
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:27 schreef Mangostine het volgende:
Jongens serieus, zet ons een avond bij mekaar met een paar dozen wijn, ik pis mezelf helemaal onder volgens mij
Dit vind ik een mooi voornemenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:23 schreef danic het volgende:
Ik ga eens denken hoe ik het mezelf minder moeilijk kan maken en het gezelliger kan krijgen met vriend, want dat is soms best pittig.
Vooral ook dat stuk over verwachtingen van je partner...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:23 schreef danic het volgende:
Veranderd door het moederschap. Ja dat denk ik wel. Hoewel ik het nu niet goed meer kan omschrijven hoe het verschil aanvoelde 2 jaar geleden.
Maar ik merk dat de komst van een tweede ook weer verschil maakt.
Mijn gezin is echt prioriteit nummer 1 en ik zal er voor vechten om een leuk en goed gezinsleven te hebben. Dus zonder financiële stress (kan dat in deze tijd?), fijne mensen om ons heen en veel liefde voor elkaar.
Ik merk dat ik hierin ook wel wat harder ben geworden. Ik hak knopen door in situaties die ik anders langer had laten doorsudderen. Ook al merk ik dat ik dat niet altijd resoluut en adequaat doe, gevoelsmatig doe ik dat wel.
Klinkt een beetje vaag merk ik, maar ik bedoel dat ik nu sneller mijn gevoel erken als ik ergens klaar mee ben en er dan geen energie meer insteek. Voorheen wilde ik het nog wel eens blijven proberen, wat meestal alleen maar energie kostte en niets opleverde.
Maar ik merk ook dat het onbezorgde en zorgeloze leventje wat wij hadden, er niet meer is. Op dit moment vind ik het allemaal even best pittig. Ik ben bijna 5 maanden thuis geweest en werk nu weer 28 uur per week. Ik moet even mijn draai weer vinden in dit nieuwe ritme. Ik vind het dan lastig er veel gebeurd en moet gebeuren en ikzelf het idee heb dat het allemaal aan mij hangt. Dat is niet zo, maar dat gevoel heb ik wel.
Projecten in huis die allemaal gestart maar nooit afgemaakt zijn, zaken die geregeld moeten worden, kindjes waarvoor gezorgd moet worden, huishouden en een sociaal leven.
En dan merk ik ook dat ik daarin verwachtingen heb van mijn vriend, die hij niet altijd waar kan maken en ik dus geïrriteerd reageer ipv te praten (goh, zo typen is best een eyeopener).
Nummertje 3 past niet! :pquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zou dat? Iemand wel eens geprobeerd of een nummertje 4 past?
Misschien een halve bilquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Zou dat? Iemand wel eens geprobeerd of een nummertje 4 past?
Ik doe gezellig met je mee hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:38 schreef Mineola het volgende:
Ik ben echt erg als ik jullie zo lees...
Kind is tien maanden en nog nooit uit logeren geweest. Hoeft voor mij/ons ook nog niet, maar het zou best goed zijn als wij ook eens iets samen gaan doen. Maar ik zou hem alleen bij m'n moeder willen laten en zij past overdag al vaak op dus wil haar niet vaker vragen. Bovendien slaapt hij niet door, dat wil ik een ander niet iemand aan doen, en geef ik bv. En drank doe ik ook al niet meer aan met zo'n onvoorspelbaar drinkend kind.
Bwuh, ik word gewoon verdrietig van alle beren die ik zie. Beperk ik mezelf nou echt teveel door zo te denken?!
quote:
Ik had daar niet op gereageerd maar ik dacht er idd precies zo over. Het voelt zo suf om nee te zeggen maar ik wil helemaal weekendje weg zonder kind. En ik wil nu niet zeggen dat ik dat over een jaar wel wil.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik doe gezellig met je mee hoorzie mezelf ook nog niet zo gauw een nacht weggaan... getuige mijn reactie op het lieve aanbod van mn vriendinnen!
Met bv zou ik het veel minder snel gedaan hebbenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:38 schreef Mineola het volgende:
Ik ben echt erg als ik jullie zo lees...
Kind is tien maanden en nog nooit uit logeren geweest. Hoeft voor mij/ons ook nog niet, maar het zou best goed zijn als wij ook eens iets samen gaan doen. Maar ik zou hem alleen bij m'n moeder willen laten en zij past overdag al vaak op dus wil haar niet vaker vragen. Bovendien slaapt hij niet door, dat wil ik een ander niet iemand aan doen, en geef ik bv. En drank doe ik ook al niet meer aan met zo'n onvoorspelbaar drinkend kind.
Bwuh, ik word gewoon verdrietig van alle beren die ik zie. Beperk ik mezelf nou echt teveel door zo te denken?!
Misschien hebben mijn overburen wel een foto gezien alle lampen die hier binnen aan zijn en de gordijnen die open zijn!quote:
oh, wel de lusten maar niet de lasten?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:43 schreef Gulara het volgende:
Dank voor het nachtelijk vermaak dames.
Ik ga morgen niet reageren want het plan is om morgen de halve dag met vrienden in het park te hangen/bbqen.
Nee, hij hoeft niet te logeren, maar ik heb wel behoefte om iets samen te doen, ook om wat Danic zegt. En overdag samen lunchen wordt hem niet, want ook dan heb ik oppas nodig en geen idee wie. Mijn ouders wonen daarvoor te ver weg en hebben ook een leven buiten op mijn zoon passen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:41 schreef Fieder het volgende:
Mineola je geeft zelf aan dat je er geen behoefte aan hebt. Dan is het ook geen probleem.
En dingen samen doen kun je ook overdag! Lekker uitgebreid ergens lunchen ofzo
[..]
Hij vond al die boterbabbelaars en kraaltjes die hij van je gekregen had ook fantastischquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
FOTO SPEES, FOTO.
Oh en oppassen op Silvijn was supergeslaagd! Supermooi gevingerverfd met gekleurde bleekmiddel, daarna heb ik even een tukje gedaan op de bank terwijl Sillie lekker aan het tijgeren was met mijn poes (ik denk dat ik een half uurtje onder zeil ben geweest, heerlijk!) en daarna samen de hele middag Snooki zitten kijken!
en samen lunchen plus baby?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:45 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nee, hij hoeft niet te logeren, maar ik heb wel behoefte om iets samen te doen, ook om wat Danic zegt. En overdag samen lunchen wordt hem niet, want ook dan heb ik oppas nodig en geen idee wie. Mijn ouders wonen daarvoor te ver weg en hebben ook een leven buiten op mijn zoon passen.
Wij slepen O ook vanaf het begin juist altijd mee hoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:42 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik had daar niet op gereageerd maar ik dacht er idd precies zo over. Het voelt zo suf om nee te zeggen maar ik wil helemaal weekendje weg zonder kind. En ik wil nu niet zeggen dat ik dat over een jaar wel wil.
Maar tegelijk vind ik ook dat ik mezelf misschien teveel aan huis bind daarmee en iets socialer moet worden. /issues...
Zo ben ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:45 schreef Mangostine het volgende:
[..]
oh, wel de lusten maar niet de lasten?
Oh de behoefte is er dus wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:45 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nee, hij hoeft niet te logeren, maar ik heb wel behoefte om iets samen te doen, ook om wat Danic zegt. En overdag samen lunchen wordt hem niet, want ook dan heb ik oppas nodig en geen idee wie. Mijn ouders wonen daarvoor te ver weg en hebben ook een leven buiten op mijn zoon passen.
Iemand ook TLC opstaan toevallig?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:18 schreef Fieder het volgende:
Ohh welke LB?![]()
Haha Spees behalve feeden moet je een adult baby ook verschonen
Ooh dat klinkt als een fantastische middag!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
FOTO SPEES, FOTO.
Oh en oppassen op Silvijn was supergeslaagd! Supermooi gevingerverfd met gekleurde bleekmiddel, daarna heb ik even een tukje gedaan op de bank terwijl Sillie lekker aan het tijgeren was met mijn poes (ik denk dat ik een half uurtje onder zeil ben geweest, heerlijk!) en daarna samen de hele middag Snooki zitten kijken!
Over dat dingen samen doen, wij doen nu ook alles samen met D. Hij is een heel makkelijke baby en gaat ook overal mee heen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:45 schreef Mineola het volgende:
[..]
+1quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:50 schreef Shandaly het volgende:
Wat stond er nou trouwens van Logi?
Dat is toevalligquote:
Voiláquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:52 schreef Fieder het volgende:
[..]
+1
[..]
Dat is toevallig![]()
![]()
![]()
![]()
die bedoelde ik!
Wij gaan regelmatig (minstens één keer per week) met papa en/of vrienden lunchen. Vind het zelf altijd een heel overzichtelijk uitje. Daarna nog even snel wat boodschappen en dan thuis lekker naar bed. En je bent er echt even uit. Plus lekker broodje/salade/ sapje/theetjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:45 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nouja vaak valt ze een keer tegen de spijlen omdat ze zo moe isquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:24 schreef Fieder het volgende:
Hoe gaat dat dan? Storten ze dan ter plekke in slaap of gaan ze er echt voor liggen op een gegeven moment?
Lol ja, zorgen over of 'ie wel genoeg aankomt of zichzelf warm kan houden lijken me niet nodigquote:
En hilarisch! Tnx voor de tipquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:53 schreef Cwen het volgende:
[..]
Voilá. Vind het overigens af-schu-we-lijk!
Je kan m voor de zekerheid ff tempen als je m verschoontquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:57 schreef Cwen het volgende:
Lol ja, zorgen over of 'ie wel genoeg aankomt of zichzelf warm kan houden lijken me niet nodig
Bah!!!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:00 schreef Spees_Eend het volgende:
En dan zijn piemel een kusje geven net zoals mango
Neeee ik deed op tijd een retreat!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:00 schreef Spees_Eend het volgende:
En dan zijn piemel een kusje geven net zoals mango
Sorry, dat is nu je fokimago.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:01 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Neeee ik deed op tijd een retreat!![]()
Heel herkenbaar! Hier ook wel eens zo gebeurd, maar gelukkig weten we het nu en zorgen we zoveel mogelijk dat ze kan slapen wanneer ze moe isquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:11 schreef LadyBlack het volgende:
Logeren.... mijn moeder zou héél graag willen denk ik, maar ik moet er echt nog niet aan denken![]()
Mijn meiske was vandaag wat uit dr hum trouwens.... we hadden uitgeslapen (na de voeding rond 5:00 bij mij in bed wat verder liggen drinken & slapen tot 9:15), en daarna kregen we bezoek tot een uur of 12. Ze was supervrolijk, maar was tegen half 1 wel echt moe want al 3 uur wakker. En sindsdien is het lastig om haar te laten drinken (afgeleid, boos, in slaap vallen, wakker worden, boos... etc).
Ze heeft nog even een tukje in de box gedaan, en daarna zijn we maar gaan wandelen met haar in de doek. Bleef dat gekke kind heel de tijd om zich heen kijken, tot ik mn jas voor dr gezicht hield, en toen was het 3-2-1-SLAAPHelaas was ze alweer wakker toen we thuiskwamen, en sindsdien is het weer geëmmer; ze is moe, maar verzet zich tegen slapen. Ze kan prima vrolijk zijn of rustig liggen spelen, maar kan ineens omslaan naar een sneu huilend meisje
Wel een nieuwe vaardigheid trouwens: ze kan zelf in slaap vallen boven in dr bedje! Ze werd wat wakker toen ik haar net erin legde, maar bleef gewoon rustig liggen! Hoorde haar nog wat mummelen, en nu is het stil
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:02 schreef danic het volgende:
Oh en over onrustig slapen en dat je oppas niet aan willen doen: eva is koningin lastig slapen en bij mijn schoonouders en ouders slaapt ze prima![]()
Ik had met mijn schoonmoeder geregeld dat dekindjes vannacht zouden komen logeren. Voor het eerst.
Dat was dinsdag. Belt ze woensdag dat ze eigenlijk liever zaterdagavond samen uit eten willen als afsluiting van hun vakantie. Grrrrr. Maar karma: nog dezelfde dag ging ze door haar rug, dus toen gingen beide plannen niet meer door.
Ik heb een schat van een schoonmoeder maar dit schoot ff verkeerd. Vriend had al voorgesteld om lekker samen een dagje naar scheveningen te gaan en ik verheugde me echt op qualitytime met hem
Nouja, ik zeg hup vegen, lekker fris, kusje d'r op!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:02 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Sorry, dat is nu je fokimago.
Je zal er maar van bevallen!!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:01 schreef Cwen het volgende:
LOL!
Enne... Neuh, bedankt. Ik moet eerst nog bevallen en zo te voelen is die al groot genoeg om mee te beginnen
.
Pfffquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:02 schreef danic het volgende:
Oh en over onrustig slapen en dat je oppas niet aan willen doen: eva is koningin lastig slapen en bij mijn schoonouders en ouders slaapt ze prima![]()
Ik had met mijn schoonmoeder geregeld dat dekindjes vannacht zouden komen logeren. Voor het eerst.
Dat was dinsdag. Belt ze woensdag dat ze eigenlijk liever zaterdagavond samen uit eten willen als afsluiting van hun vakantie. Grrrrr. Maar karma: nog dezelfde dag ging ze door haar rug, dus toen gingen beide plannen niet meer door.
Ik heb een schat van een schoonmoeder maar dit schoot ff verkeerd. Vriend had al voorgesteld om lekker samen een dagje naar scheveningen te gaan en ik verheugde me echt op qualitytime met hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |