abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129891700
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_129891709
Waar XM het heel goed doet met Noor :*
pi_129891758
XM goed gedaan! *O*

Spark wij gaan ook niet iedere dag weg omdat ik bang ben dat L gaat krijsen. :@ Maar dat valt eigenlijk iedere keer weer mee. Als hij gaat piepen wil ik wel naar huis want dan begint al heel snel het luchtalarm...

Danic wat zielig van het poepen. Hoop dat je forlax krijgt. Maat 68 *O* Hier ook een spijlenslaper :D

L heeft sinds kort het gillen ontdekt. En dat doet hij de hele dag door. Echt keihard en hoog. Ik schrik me af en toe echt helemaal lam. En tussendoor een soort laag grommen en kreunen. Hoop niet dat de buren het horen :')
pi_129891833
Het is echt bizar hoe weinig doorklinkt. Hier in huis heeft niemand F ooit gehoord. Gewoon nul keer!
En zelfs in een tent klinkt het 10 meter verder al minder hard dan je zou denken. Dat is in elk geval mijn ervaring ;)
pi_129892287
*O* voor XM en Noor! Ze is zelf gekomen en dik voor 7.30!

Even ego: Klinkt heel stom, maar stiekem ben ik wel jaloers op de doorslapende baby's... lijlt me zo lekker om een nacht door te slapen :@ En tegelijkertijd weet ik dat ik in mijn handjes mag knijpen met maar 2 (en soms 1) nachtvoedingen. Daarom even een :* voor alle mamma's met super veel nachtvoedingen
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_129892369
Ohh piekie het wordt vanzelf beter! En ik denk dat er weinig ouders zijn met écht kindjes die altijd doorslapen!

F.leur was vanmorgen om 7.30u wakker, en dat wat hemels. Helemaal na een week van 4.30u wakker worden. Ik denk dat het toch door de hitte kwam. En nu heeft ze haar slaapzak weer aan, wat ook helpt.

Pff ik heb een heel topic gemist zie ik, ik ga even op mijn gemak teruglezen, terwijl man en kind boven een dutje doen. Even me-time. :)

Oh en F.leur is gisteren wéér naar de kapper geweest. Rekenen ze gewoon wel 12,50 voor. :{
pi_129892547
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129892586
Ohhhh...wat cute kwisted!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_129892669
Ja? Rekenen jullie een beetje spartelen en uitrekken en af en toe wat steunen en kreunen ook tot zelf komen? Dat vraag ik me dus af. Of wachten jullie echt tot huilen met oppakken?

Nu lag ze net bij ons in bed en het ging eigenlijk hetzelfde als vannacht, beetje uittrekken enzo. Wij gingen eruit, dus zij ook. Toen haar kleding voor de dag aangedaan en toen was het weer brullen, dus nu weer aan het voeden. Doen we het dan goed? Of is het dan nog teveel met ons ingrijpen?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 09:58:16 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129892674
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:49 schreef -mandy- het volgende:
Ohhhh...wat cute kwisted!
En dat!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129892691
Nou, echt wel Kwisted!
Met een meidenkwartet
pi_129892818
Zeker Kwisted O+ Super cute!

XM, wat goed dat je het zolang volhield en dat ze eigenlijk zelf 'wakker' werd *O*
Ik pak Nin ook altijd zodra ze begint met murmelen/bewegen/ik iets hoor en wakker van d'r word. Als ik wacht duurt het 's nachts soms nog wel anderhalf uur voordat ze echt iets van een huiltje doet, maar dan ben ik dus ook al anderhalf uur wakker van d'r gefrummel in bed. Als ik d'r meteen pak bij het eerste gerommel, dan drinkt ze (ongeveer) slapend en leg ik haar weer neer en slapen we met z'n tweeën binnen een half uur weer verder. En sinds een week oid kan ik dus zelfs liggend voeden, dus schuif ik d'r aan en als ze klaar is, weer terug naar d'r eigen plekje. We doen dit al vanaf het begin zo. Overigens doe ik dit eigenlijk altijd, ik laat d'r eigenlijk nooit huilen van de honger, maar meestal bij het eerste gefrummel krijgt ze al eten. Ik heb hier trouwens ontdekt dat het, net als bij Logi, het beste werkt om haar 1 borst te geven zodra ze wakker wordt, dan te laten spelen en dan de tweede borst als ze weer moe wordt. Dan slaapt ze bijna altijd meteen in.
Hier is het ritme momenteel ongeveer zo: 's ochtends rond 9 uur krijgt ze de eerste voeding, rond half11/11 uur weer slapen. Om ca. 1 uur krijgt ze de volgende voeding en rond half 3/3 uur weer slapen tot ca. half 5/5uur. Dan krijgt ze weer eten. Rond 7 uur/half 8 is ze moe en geef ik d'r eten maar wil ze soms nog niet echt slapen. Dan krijgt ze rond half 9 nog een borst en gaat ze wel slapen voor de nacht. Om 12 uur gaan wij naar bed en krijgt ze, al slapend, nog te eten. Ze slaapt dan meteen verder. Rond een uur of 5 a 6 's nachts gaat ze dan een beetje bewegen en schuif ik d'r aan. Al slapend drinkt ze dan en als ze klaar is schuif ik d'r terug naar d'r eigen plekje. Dan slaapt ze weer tot een uur of 9.
pi_129892829
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:47 schreef Kwisted het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG wat is zij mooi!

Tante Flappie gaat weer terug in de leesstand, in afwachting van een dagje alleen met Silvijn!
pi_129892832
Xm, jullie hebben de fles toch pas gegeven toen ze erom vroeg? Huilen, bedoel ik dus. Ik zou haar zelf idd gewoon ook een beetje mee laten gaan in jullie ritme (en daarmee bedoel ik bijvoorbeeld dat opstaan en dat zij dan uiteraard ook uit bed moet). Alleen niet de fles geven zonder dat zij erom vraagt.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:12:23 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129892865
Ja, ze huilde toen we 'm gaven idd, maar wilde dus in bed uit zichzelf niet écht wakker worden. Daar moest toch ff het slaapzakje voor opengeritst worden maar toen was het ook snel blèren.
pi_129892887
Kwisted, ze is zo mooi! O+

Mango, ik moest heel hard lachen om jouw kusjes verhaal :D :+

Piekie, kan me dat goed voorstellen hoor! :*

En xm, jullie mochten toch ook het lakentje afnemen? Slaapzak openritsen lijkt me een beetje in dezelfde categorie vallen.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:17:45 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129892941
Mooi schema belle!

XM, ik pak E ook als ze ligt te trappelen en ik haar op haar handjes hoor sabbelen. Dus well done lijkt me!!
pi_129892944
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ze huilde toen we 'm gaven idd, maar wilde dus in bed uit zichzelf niet écht wakker worden. Daar moest toch ff het slaapzakje voor opengeritst worden maar toen was het ook snel blèren.
Maar geeft ze dan niet al eerder hongersignalen? Meestal is huilen pas het allerlaatste (honger)signaal. Je zou kunnen bijhouden in een boekje/op je telefoon of je andere signalen herkent. Ik herken hier ook steeds beter of het gemurmel/friemel/geluidjes/bewegingen van de honger, moe of ander ongemak zijn. Dan kun je eerder inspelen op de hongersignalen en hoef je niet te wachten tot ze werkelijk huilt!

Maar ik heb daar ook wel moeite mee gehad eerder hoor, door het kolven was ik in een strak regime terecht gekomen en vond ik het helemaal niet makkelijk om daarvan los te komen. Het gaat echt met kleine stapjes nu, dat ik steeds beter kan voeden op verzoek!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:19:06 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129892953
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:47 schreef Kwisted het volgende:
SPOILER
Echt een prachtig kind ook! O+
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:20:01 #20
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_129892961
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja? Rekenen jullie een beetje spartelen en uitrekken en af en toe wat steunen en kreunen ook tot zelf komen? Dat vraag ik me dus af. Of wachten jullie echt tot huilen met oppakken?

Nu lag ze net bij ons in bed en het ging eigenlijk hetzelfde als vannacht, beetje uittrekken enzo. Wij gingen eruit, dus zij ook. Toen haar kleding voor de dag aangedaan en toen was het weer brullen, dus nu weer aan het voeden. Doen we het dan goed? Of is het dan nog teveel met ons ingrijpen?
Klinkt als voeden op verzoek ^O^ . En 's nachts. Toen Lauren nog naast ons lag legde ik haar aan zodra ik wakker er van haar, nu ze op haar eigen kamer ligt pakt manlief haar zodra we haar horen, als ze een schreeuw geeft dus. En daarna slaapt ze in de wieg naast mij verder.

Vanoichtend voor het eerst in eeuwen pas om 7 uur wakker *O* . zowel Lauren als ik. En ik vermoed Nathan ook want ik wordt wakker zodra hij zich roert 's ochtends.

Oh ja, mooie F van kwisted O+

Omen ius op vakantie, daarom wordt er gerouleerd in wie de lange posts doen ;) :P

Flappie, veel plezier met S!
pi_129892981
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:33 schreef Kwisted het volgende:
F.leur was vanmorgen om 7.30u wakker, en dat wat hemels. Helemaal na een week van 4.30u wakker worden. Ik denk dat het toch door de hitte kwam. En nu heeft ze haar slaapzak weer aan, wat ook helpt.
Hier precies hetzelfde! :o *O*

Wat is F.leur toch een mooi meisje. Best duur ja die kapper :o Cursus kinderknippen volgen? :P

L krijgt allemaal nieuwe kleine haartjes, je ziet het vooral bij zn 'inhammen', die zijn niet zo kaal meer. O+
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:22:35 #22
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_129892995
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:21 schreef Fieder het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde! :o *O*

Wat is F.leur toch een mooi meisje. Best duur ja die kapper :o Cursus kinderknippen volgen? :P

L krijgt allemaal nieuwe kleine haartjes, je ziet het vooral bij zn 'inhammen', die zijn niet zo kaal meer. O+
Ik heb een boek kinderen knippen uit de bieb gehaald en een goede kappersschaar. Ik knip Nathan nu zelf. De kapper kost hier voor kids 16,50 :X
pi_129893009
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:17 schreef LadyBlack het volgende:
Mooi schema belle!

XM, ik pak E ook als ze ligt te trappelen en ik haar op haar handjes hoor sabbelen. Dus well done lijkt me!!
Bij Nin herken ik sinds een klein weekje ongeveer, dat er dus een patroon ontstaat! Daarvoor zag elke dag er, in mijn beleving in ieder geval, compleet anders uit qua voedings- en slaaptijden! Hebben jullie ook al een beetje een schema? Had je dat al eerder of is het nog elke dag heel erg verschillend? En hoe ziet het er nu ongeveer uit per dag?
pi_129893071
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:22 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik heb een boek kinderen knippen uit de bieb gehaald en een goede kappersschaar. Ik knip Nathan nu zelf. De kapper kost hier voor kids 16,50 :X
Nou je zou denken (hopen..) dat hoe kleiner het kind, hoe kleiner de prijs. Maar een baby van 10 maanden is dus gewoon net zo duur als een kind van 12. Maar zelf knippen durf ik denk ik niet.

Dankjewel allemaal voor de lieve reacties. Natuurlijk ben ik het helemaal met jullie eens ;) :*
pi_129893105
Echt niet normaal hoeveel haar Fleur heeft :D O+

Pessie lekker bij kunnen tanken *O*

O en jezus wat een prijzen zeg!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:58:47 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129893593
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:18 schreef bellelena het volgende:

[..]

Maar geeft ze dan niet al eerder hongersignalen? Meestal is huilen pas het allerlaatste (honger)signaal. Je zou kunnen bijhouden in een boekje/op je telefoon of je andere signalen herkent. Ik herken hier ook steeds beter of het gemurmel/friemel/geluidjes/bewegingen van de honger, moe of ander ongemak zijn. Dan kun je eerder inspelen op de hongersignalen en hoef je niet te wachten tot ze werkelijk huilt!

Maar ik heb daar ook wel moeite mee gehad eerder hoor, door het kolven was ik in een strak regime terecht gekomen en vond ik het helemaal niet makkelijk om daarvan los te komen. Het gaat echt met kleine stapjes nu, dat ik steeds beter kan voeden op verzoek!
Nee, niet echt eigenlijk... Ik heb ze nog niet kunnen ontdekken. 's Middags komt ze meestal wel goed uit zichzelf en dan is het wakker worden en eigenlijk dan vrijwel direct huilen. Maar 's nachts en 's ochtends gebeurd dat eigenlijk nooit. Dan is het dus hooguit wakker worden en beetje gekreun en gesteun, maar verder niks. Ik denk dat ik wel had kunnen wachten tot ik een ons woog voordat ze vanochtend zou zijn gaan huilen. Misschien nu rond deze tijd een keer.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:59:39 #27
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129893607
Ze is nu na de voeding ook gewoon direct weer in slaap gevallen :').
pi_129893626
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

Even een quote van borstvoeding.com:

quote:
Een baby laat op verschillende manieren zien wanneer hij aan de borst wil. Ook als hij nog een beetje slaapt, kan je dat al zien: zijn mondje gaat af en toe open en dicht of het staat heel ver open, alsof hij direct aan je borst wil aanhappen. Dit is zijn eerste hongersignaal! Je baby is nu niet zomaar van je borsten aan het dromen, hij wil bij je drinken. Maakt hij al lichte zuigbewegingen met zijn mondje en wordt hij al wakker, dan is dat het tweede hongersignaal. Zuigt hij verwoed op zijn handjes, een mouw of een stukje deken? Dan zoekt hij de borst en heeft hij al flink honger.
Daarna is er voor je kleintje nog maar één hongersignaal, nu kan hij alleen nog maar huilen om te kennen te geven dat hij nu echt eten nodig heeft.
Huilen is dus het allerlaatste signaal, het wordt aangeraden om dat juist voor te zijn. Het kan best dat een beetje zuchten en uitrekken Noors eerste signalen van honger zijn :Y
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129893693
Mijn mini ging overigens in 10 seconden van diepe slaap naar huilen, so much voor andere hongersignalen :').

Kwisted, als ik een meisje mag krijgen, ooit, wil ik ook een F O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:03:51 #30
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129893706
Ja Noor dus overdag ook (middag en avond dus :') ). Hydrofiel aftrappen, uitrekken en blèren, niks knuistje zuigen of zoeken.
pi_129894121
Hier zie en herken ik het steeds beter bij Nin; Ze ligt lekker te slapen, d'r ademhaling verandert, dan gaat ze al een beetje meer bewegen, zachte kreuntjes-achtige geluiden, het bewegen gaat over in steeds meer rekken en strekken, ze gaat met haar armpjes bewegen, met d'r handjes over haar gezicht wrijven, proberen om te sabbelen, steeds grotere bewegingen/rollen/rek&strekken, dan gaan d'r oogjes open en gaat ze echte/hardere (kreun) geluiden maken, dan ziet ze mij, lacht ze breed naar me en brabbelt wat O+ en dan pak ik d'r op en gaat ze eten :Y) Zo ongeveer. Ik herken het inmiddels dus al aan het veranderen van de ademhaling en de allereerste subtiele bewegingen in d'r slaap. En hoe snel dit alles gaat verschilt ook, soms duurt het in totaal 1 minuut, soms 5 minuten en soms ook langer ('s nachts kan het wel anderhalf uur duren bijv!). Huilen om eten doet ze eigenlijk nooit.
Als ze al wakker is, dan lijken de honger en slaapsignalen op elkaar, meestal wil ze dan ook nog een klein slokje drinken om lekker in slaap te vallen. Als ze net heeft gegeten, dan duimt ze en valt zo in slaap.

Het is eigenlijk zelfs zo dat ik haar niet echt durf/wil laten huilen, dan herken ik namelijk niet goed meer wat er aan de hand is, als ze overstuur is. Ik let dus elke keer heel erg op of ik al kan zien wat er aan de hand is, nog voordat het aan de hand is bij wijze van spreken.

[ Bericht 5% gewijzigd door bellelena op 10-08-2013 11:28:26 ]
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:25:43 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129894244
Nou, ik pak haar vannacht dus mooi wat eerder.

Van mij mag dit experiment heeeeeeeeeeeeel snel voorbij zijn. Voel me er helemaal niet fijn bij.
pi_129894263
Poeh, alle topics bijgelezen, maar ik zou niet meer weten waar ik allemaal op moet reageren:) dus alleen dit topic :)

XM, lastig hoor, succes dit weekend. En misschien ga je Noor haar hongersignaal wel herkennen in uitrekken.

Wat is F mooi Kwisted, dat haar, zo mooi!
En kappers zijn duur idd :(

Ow heeft het gillen ook ontdekt Fieder, hij gilt als een meisje ;)

Kan me het voorstellen hoor Piekie!

Ow is net op mij in slaap gevallen... Nu moet ik eigenlijk hem in z'n bedje leggen maar hij ligt zo lekker!
pi_129894583
Jeetje danic wat een megapost :o Wel enorm sneu zeg van Rosalies pingpongbal :X en dan ook nog bloed erbij...

Sparkling jammer dat je niet heel veel nieuws/verrassende adviezen hebt gekregen. Elke dag eventjes naar buiten is misschien zo slecht nog niet. Je kan zelf dan voor de opties met niet teveel prikkels kiezen. Zo kan ze langzaam wennen. Idd lekker in een drager, voelt ze zich veilig dichtbij, krijgt frisse buitenlucht en mam is er ook iedere dag eventjes uit. Iedereen is anders natuurlijk, maar ik voel me wel echt beter als ik buiten ben geweest dan wanneer ik een hele dag binnen heb gezeten. En fijn dat je vertrouwen hebt in de Manduca! S is echt best wel een lichte slaper en slaapt 'moeilijk' op plaatsen buiten zijn eigen bed en al helemaal niet op mij (jaloers Loj! ...hier voor het laatst toen hij 5 maanden was geloof ik) en de Manduca is bijna altijd slaapsucces.

Aan de adviezen voor XM heb ik geloof ik niets meer toevoegen, alles is wel meermaals gezegd denk ik. Succes iig.
pi_129894967
Doet hij normaal nooit Spees! Dus ff extra aan het genieten!
pi_129895020
Féline gaat ook niet huilen (of ik moet het te laat opmerken) 's nachts word ik wakker als ze beweegt, uitrekt, armpjes maaien of sabbelen op dr handje.

Ik dacht het vannacht ook te horen dus legde dr aan maar ze gebruikte mn tepel als speen :') Geen honger dus.
Officieel de eerste nacht dat ik had door kunnen slapen. Maar waarom word ik dan uit mezelf wakker :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_129896507
Ik wacht dus wel tot F echt geluid maakt, of écht wakker wordt. Slaapvoeden is sowieso geen optie want hij is wakker zodra ik hem optil. Dus als hij ligt te bewegen of een beetje ligt te kreunen laat ik hem liggen. Meestal glijdt hij dan ook weer weg in een diepe slaap. Is het rond 6:30/7:00 dan weet ik dat hij wakker gaat worden. Dan sta ik op om de fles te maken en als ik terug kom zijn zijn ogen open. Maar goed, omdat hij zich zelf aan het ritme houdt kon ik precies raden wanneer hij signalen zou gaan geven waardoor ik ze nu ook op andere momenten herken. Als je weet dat hij over een kwartier een fles gaat krijgen en hij gaat bellen blazen bijvoorbeeld, en de dag erna weer, dan besef je eerder dat het een signaal is.

Trouwens, als hij zoals gister ineens uit z'n normale ritme is dan is het ook meteen een hele ronde anders. Als hij dan geen fles krijgt lukt het slapen lastig bijvoorbeeld. Pavlov..!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 13:42:56 #38
381212 Gulara
From the future
pi_129897420
Als de mijne tekenen van wakker worden aangeeft, dan bid ik stilletjes dat ie nog een (half) uur(tje) doorslaapt. :')
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:09:28 #39
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129898109
Weet niet of het al eerder geopperd is gulara, maar kun je niet wat afkolven en dat 's avonds in een dikke fles geven? Scheelt je misschien net even wat slaap!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:50:09 #40
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129899261
Is dat bellen blazen ook een hongersignaal dan?
pi_129899441
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is dat bellen blazen ook een hongersignaal dan?
Hier wel, maar volgens mij zijn er ook baby's die het de hele dag doen.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:58:21 #42
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129899490
Noor doet het sinds kort ook ja, beetje schuimbekken :').
pi_129899522
Hier is het echt een soort pruttelen.
Ik ontdekte net een wit puntje :o
Zal zo even een foto posten. Misschien zie ik dingen die er niet zijn.
pi_129900466
Tandjes!!!
Hier wijzen alle tekenen (al twee maanden) op tandjes, maar ik kan nog niets ontdekken ;) )

Bellen blazen is hier een teken van aandacht vragen, net als gillen en spugen :)
Hoe gaat t verder vandaag XM?
pi_129902175
XM wat goed! :)

En Kwisted :o wat heb jij een enorm mooie baby gebakken! O+ O+

ps: schoentjes zijn binnen! (zie kleertjes topic O+ ).
pi_129902289
:W

D heeft haar eerste buitenlandse reis gemaakt.

Supergoedkope luiers ingeslagen, kleertjes gekocht en natuurlijk naar de Tiergarten in Kleve O+
pi_129902397
Klinkt als een goede middag ^O^

Wij gaan straks op bezoek, best een leuk verhaal om te vertellen trouwens :)

Ik heb altijd van alles op MP staan en een stel kwam babykleertjes ophalen op eerste gezicht een heel andere type mensen maar het klikte, en vervolgens zijn ze 3u zijn blijven zitten kletsen en vanavond gaan we daar dus op visite. :D

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2013 16:44:30 ]
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:46:01 #48
378192 -mandy-
I am who I am
pi_129902476
Dat schuimbekken heeft D ook een tijdje een aantal weken gehad maar is nu voorbij.

Leuk Logi, gezellig!!!

Kyara geslaagd met shoppen :) !

We hebben vanmiddag bij de Prenatal hier in Assen onverwacht een babyshoot laten doen van D, er stond er eentje vlakbij de ingang binnen in de winkel. Volgende week zaterdag mogen we de foto's gaan ophalen. Spannend!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_129902483
He zeg Suiker waar blijft die foto?
Logi wat schattig die schoentjes. Veel plezier met de visite!
Kyara wat een geslaagde dag
pi_129902495
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 13:42 schreef Gulara het volgende:
Als de mijne tekenen van wakker worden aangeeft, dan bid ik stilletjes dat ie nog een (half) uur(tje) doorslaapt. :')
Dat ja :) Meestal gebeurt dat alleen niet helaas.

Duidelijk weer een sprongetje hier, met de afgelopen week 's nachts weer twee keer voeden ipv de normale 1 of incidentele doorslaapacties. :O Wat Piekie zegt dus, lijkt me heerlijk zo'n nacht! Maar genoeg mensen die veel vaker eruit moeten, dus ik klaag niet... :)
En twee boventanden erbij, al heb ik niet de indruk dat hij daar last van heeft.
Meneer is nu bezig te leren om zelf te gaan zitten als hij ergens staat. En hij snapt dus gewoon de opdracht 'ga maar zitten' :o Zo knap!
pi_129902657
Logi, wat cool is dat! Nieuwe vrienden gemaakt via MP :D

Mocht J niet mee Kyara?

En naar buiten gaan probeer ik elke dag. Zeker in mijn verlof, ik sprong echt tegen de muur op. Kind in de drager en gaan. Dan sliep hij tenminste langer dan een half uurtje. En dan was het nog winter ook.

Ben eigenlijk best wel verbaasd om te lezen dat mensen vooral binnen blijven, zeker met dit weer. Je hoeft niet meteen naar een ballenbak maar een rondje lopen door de buurt is alleen voor jezelf al lekker. Qua prikkels lijkt het me ook niet zo ernstig eigenlijk.

Groen en blaadjes is trouwens juist rustgevend voor kinderen, las ik ergens.
pi_129902817
Apart he? :D :D

Wij gaan denk ik elke dag wel naar buiten (bos in met de hondjes) en als we ergens heen gaan gaat ze gewoon mee. raar om te lezen omdat ik er nooit echt over nagedacht heb en haar gewoon overal mee naar toe sleep. :D :@

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2013 16:58:28 ]
pi_129902897
Wij hebben dan wel geen hond maar verder hetzelfde eigenlijk. Als hij niet meegaat is dat alleen omdat het even handiger/sneller is zonder kind te gaan (boodschappen of zo) of omdat we gaan sporten.
pi_129903012
Hier gaan we ook elke dag wel naar buiten. Al was het alleen al om de peuter naar het Kdv te brengen en te halen. Of even naar de supermarkt (20 minuten lopen). Toen M nog wat jonger was, en ook af en toe op zijn rug sliep, liep ik ook nog wel eens naar de stad, dat is 45 minuten enkele reis. Nu pak ik de fietskar om tussen twee slaapjes door even snel wat in de stad te halen, of naar een vriendin te gaan.
Met het hele warme weer kwam het ook wel eens voor dat we de hele dag thuis bleven, maar dan zaten we vaak wel lekker in de tuin.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_129903206
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:52 schreef Mineola het volgende:
Mocht J niet mee Kyara?
Nee, ik vond 2 kinderen meer dan genoeg. We gingen eigenlijk vooral voor M maar ivm bv moest er ook een baby mee (of een kolf).
pi_129903292
Dat geldt hier ook Mineola, maar blijkbaar kom jij gewoon vaker buiten dan ik. Wat zijn jouw dagelijks activiteiten dan buiten waarbij je je baby meeneemt?

Ik ben sowieso niet echt het type dat in het park hangt. Ik ga naar vriendinnen en vrienden en dan neem ik hem mee. Ik ga uit eten en biertjes drinken met vrienden en dan neem ik hem niet mee omdat ik even zonder hem wil zijn. Bij boodschappen is het écht niet handig hier in de minisupermarkt. Het is niet dat ik bang ben dat ik hem overprikkel of dat ik hem wil beschermen, er zijn dus best wat dagen dat ik zelf ook helemaal niet buiten kom behalve voor boodschappen.

Als ik nu kijk hoe vaak ik de afgelopen 14 dagen met hem buiten ben geweest is het 7 keer, dus om de dag. Ik vind dat nu zelf eigenlijk wel erg weinig, maar ik heb gewoon geen reden gehad om iets buiten te gaan doen met hem. Nu moet ik zeggen dat al mijn vrienden en familieleden op vakantie zijn en de auto stuk is dus de afgelopen twee weken zijn misschien ook niet helemaal eerlijk bekeken. Toen we vrij hadden en in de buurt van een grote AH zaten hebben we hem wel overal mee naartoe gesleept (ijsje eten, dierentuin, winkelen, boodschappen doen, lunch op een terras) en dat was hartstikke leuk. Maar ik doe dat soort dingen niet dagelijks als het gewoon een normale week is.

Edit: ik lees nu je pas de gewone ommetjes met een draagzak enzo :@ Vraagje: F slaapt nu vanaf het avondeten tot de volgende morgen. Als we ergens heengaan ofzo houd ik daar geen rekening mee maar om hem uit bed te halen voor een ommetje.. zou jij dat wel doen? Misschien ben ik te voorzichtig after all.

[ Bericht 13% gewijzigd door Suikertante op 10-08-2013 17:28:56 ]
pi_129903614
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:46 schreef Fieder het volgende:
He zeg Suiker waar blijft die foto?
SPOILER
Zo een zit dus ook bovenin achterin, dat is een kiesje en zat er al na de bevalling. Creepy! :D

Of is dit nog niks?
pi_129903825
Voel je het ook zitten? As in, echt een uitstekend puntje? Ik zal ook eens opletten of ik bij Nin iets kan zien!

Oja, ik streef er zelf wel naar om elke dag buiten te komen met Nin. Sowieso goed voor haar, maar ook voor mezelf! De buitenlucht en -licht doen me zeker goed, dus hier gaan we eigenlijk elke dag wel eventjes wandelen!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:31:16 #59
381212 Gulara
From the future
pi_129903872
Met een theelepeltje erop tikken suiker?
pi_129903873
Ja! En hij zit steeds aan zijn wang te frutten, daarom ging ik kijken.
pi_129903897
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:31 schreef Gulara het volgende:
Met een theelepeltje erop tikken suiker?
huu! Is dat niet pijnlijk? Er zit nog wel tandvlees overheen. Telt dat niet? :+
pi_129903932
Wow, wat grappig! Vaak komen eerst de voortandjes toch? Onder eerst en dan boven? Maar F. gaat meteen voor de kiezen!
pi_129903969
Ja in het verslag staat ook dat hij "al een kiesje heeft"! Daarom dacht ik dat ik dat nu ook over dit tandje kon zeggen, maar hij is nog niet door ofzo.
pi_129904048
Z'n kiesje(s) ligt misschien gewoon een beetje dicht bij het oppervlak, maar waarschijnlijk zullen z'n voortandjes dan toch eerst voor het echie doorkomen/groeien. Wel bijzonder dat je ze al zo kunt zien zitten en voelen, en zelfs 1 bij z'n geboorte!

(En verder, dat snoetje O+)
pi_129904747
Suiker O+
pi_129904963
Suiker, een tandje! Daar is hij wel vroeg mee, of niet?

Ik ben op elke vrije dag in ieder geval wel een uur buiten de deur. Sowieso elke dag met baby boodschappen doen, voor de rest ook gewoon ommetjes lopen, even op bankje zitten, even kop koffie drinken ergens. Blijft genoeg tijd om binnen te slapen en spelen maar vind het zowel voor mezelf als baby fijn om ook lekker buiten te zijn en veel te zien. Nu scheelt het dat ze het ook echt leuk lijkt te vinden en prikkels prima vindt.

Logi, wat supergrappig! Ik heb altijd alleen maar contact met rare mensen vis MP haha. Veel plezier vanavond!

Mijne trok zich net op aan de bank! Ze wordt groot O+
pi_129905101
Ik red het helaas niet om elke dag naar buiten te gaan. Nu met het mooie weer wel veel de deuren open en in de tuin. En om de dag een wandelingetje of zo.
pi_129905151
Logi en Belle, ja lekkere toet he O+
Ben echt in luuuuv. En nu heb ik enorme keelontsteking en hij schrikt van mijn stem :'( _O-

Zo, even teruggelezen :)

Kwisted, jemig wat een beauty heb je daar met haar dure kapsel! O+ Het lijkt mij trouwens niet makkelijker om een babykapsel te knippen dan een volwassen kapsel. Ik knip het haar van mijn broertje wel maar dat van F durf ik niet te knippen denk ik!

Mango, piemels zoenen doe ik ook niet nee, maar ik het zou zomaar per ongeluk kunnen gebeuren ja! Sowieso was ik benieuwd hoe ik dat lichamelijke zou ervaren met een baby, en de eerste week moest ik daar ook wel aan wennen maar nu vind ik hem helemaal prachtig, ik ben bijvoorbeeld erg enthousiast over zijn billen O+ :D

Piekie, het lijkt me volkomen terecht dat je jaloers bent. Tuurlijk, als F aandacht nodig heeft geef ik het met alle liefde, maar liever slaap ik een goede nacht!

Lurker-du-Pomme, hoe is je dagje met Silvijn?

XM Volgens mij ben je super bezig! ^O^ Nu zelf nog een beetje ontspannen he :*

Pessie we waren tegelijk wakker vanmorgen! *O*
En Omen inderdaad nog op vakantie dus.

Mineola, wat stoer dat hij een opdracht snapt, echt knap ja! Dat kan dus al zo snel! :o

Logi ik heb dat ook een keer gehad, ging ik een bank ophalen bij iemand (hiermee bedoel ik belle) en het was meteen gezellig! :D Maar zo via MP is helemaal bijzonder! Ik kom altijd in van die Man Bijt Hond huishoudens terecht!

Ik kom nog even terug op dat naar buiten gaan. Dat was helemaal niet naar mij gericht maar ik voelde me toch aangesproken, want ik vind mezelf in de zomer soms nogal passief en ondanks dat ik het gezond vind als kinderen veel tijd in de buitenlucht doorbrengen, was ik helemaal niet bezig met hoeveel F buiten komt :@
Ik functioneer niet echt naar behoren met het warme weer en "zeker met dit weer" was bij mij dus "ondanks het weer" de afgelopen weken. Ik ga liever met de gordijnen dicht ijsjes eten dan in de zon aan een meer liggen. Maar zodra het afkoelt (nu dus) heb ik wel zin om te boswandelen, tuinieren en dierentuinen! Komt er niet altijd van. Maar als we de auto hadden gehad zouden nog wel een aantal keer met hem in de moestuin hebben gezeten en eens naar mijn ouders zijn gegaan, een keertje naar een vriendin. Denk dat ik in een rustige week qua werk toch 5 of 6 van de 7 dagen buiten kom met F. Dus eigenlijk val ik best mee ;)
Ik kan me trouwens goed voorstellen dat anderen er soms (net als ik) ook gewoon geen tijd of puf voor hebben.

Ik verheug me er wel erg op dat hij dat zelf ook leuk gaat vinden. Nu ben ik wel veel bezig met schaduw en slaapplekjes creëren, hij kan hopelijk snel in de buggy zodat hij kan rondkijken, over een jaar zal hij wel al mijn bloemen eruit rukken en over twee jaar lekker met de tuinslang spelen O+

Daily Olf
Ik ben een stuk minder attent geworden en dat begint andere mensen nu ook op te vallen :@ Sommige dingen vind ik gewoon minder belangrijk, maar ik vergeet ook te bedanken als iemand iets leuks voor me bewaard heeft ofzo. Dat vind ik wel jammer en dat maak ik dan ook altijd achteraf dubbel goed. Ik leef te vaak op de automatische piloot en dat wil ik niet.
Het gedeelte waarin ik focus op wat belangrijk is en me niets meer aantrek van mensen die zich ook niets van mij aantrekken, daar ben ik heel blij mee. Dat is tijdens de zwangerschap gekomen en ik moet wel moeite doen om het vast te houden maar dat lukt goed. Daardoor houd ik meer tijd en energie over voor de dingen die ik wel belangrijk vind ^O^

Zo, nu gaat de laptop weer dicht, tijd voor mijn twee grote liefdes ;)
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 18:19:09 #69
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129905156
Ik weet nooit zo goed wat ik in m'n up buiten moet doen :@. De wijk hier is nou niet bepaald boeiend en lopen gaat nog vrij moeizaam. En dan ben je weg en dan moet zij voeding of ik kolven en dan denk ik, laat maar :@. Dus als ik naar buiten ga is het eigenlijk meer omdat ik iets móet doen. Fysio, boodschapje of naar het cb ofzo. De grote boodschappen doe ik sowieso niet met haar. Die doe ik of m'n vriend. Een van ons blijft dan bij Noor.
pi_129905187
oh crap, er was nog een topic. Even teruglezen.
pi_129905350
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:58 schreef Olf het volgende:
In hoeverre en op welke wijze zijn jullie nu eigenlijk veranderd door het moederschap, buiten de nieuwe rol om?
Het moederschap heeft me aan de ene kant sterker gemaakt en aan de andere kant ook ontzettend kwetsbaar. Ik blijk een soort oermoeder te zijn en ik vind nu andere dingen belangrijk.
pi_129905450
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:52 schreef Mineola het volgende:
Logi, wat cool is dat! Nieuwe vrienden gemaakt via MP :D

Mocht J niet mee Kyara?

En naar buiten gaan probeer ik elke dag. Zeker in mijn verlof, ik sprong echt tegen de muur op. Kind in de drager en gaan. Dan sliep hij tenminste langer dan een half uurtje. En dan was het nog winter ook.

Ben eigenlijk best wel verbaasd om te lezen dat mensen vooral binnen blijven, zeker met dit weer. Je hoeft niet meteen naar een ballenbak maar een rondje lopen door de buurt is alleen voor jezelf al lekker. Qua prikkels lijkt het me ook niet zo ernstig eigenlijk.

Groen en blaadjes is trouwens juist rustgevend voor kinderen, las ik ergens.
Dat doe.ik idd ook.
Oke, kom niet iedere dag echt buiten de deur, maar de meeste dagen wel. Soms.eens.een dagje niet, maar dan zijn de.kinderen in de tuin.
Sowieso om peuter uit te laten (en ook bij hem deed ik dat als baby).
pi_129905485
Ohhhh mineola hij begrijpt je gewoon! Dat lijkt me echt gek. Hij begint concepten te ontwikkelen en dus ook steeds meer echt in taal te denken, dat is echt te gek om te beseffen!

Ik sprak iig niemand rechtstreeks aan over buiten zijn hoor. En ik gedij ook het minst goed in de zomer en heb ook nog niet gezwommen ofzo met baby (dat lijkt me zo leuk maar aargh eerst fietsen en dan omkleden en alles. Hopelijk binnenkort met z'n drieen!). Misschien ook wel omdat ik in redelijk klein huisje woon zonder balkon/tuin waardoor naar buiten gaan al snel logisch is. En we doen per dag boodschappen dus ik moet wel. En ik haal vaak een ijsje voor mezelf :9~

Hoe doen jullie het eigenlijk met fietsen? Ze zit nu nog in de maxi cosi achterop. Bij 9 maanden mogen ze voorop toch? M'n baby zit al stevig, gaat zelf zitten en je kan d'r ook een klein zetje geven en dan herstelt ze d'r evenwicht. Zou het dan al iets eerder mogen? Niet nu, maar met 8 a 8,5 mnd? Kleine stukjes?
pi_129905605
Ik heb voor het eerst gefietst toen M bijna 1,5 was. Maar dat was een gevalletje winter, hoogzwanger, geen geschikte fiets. En met de meiden zal het ook even duren want eer dat dat kan is het weer winter en we moeten dan ook echt met het hele gezin gaan fietsen want ik kan natuurlijk niet alleen met 3 kinderen op 1 fiets (en nee, ik wil geen fietskar).
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 18:32:56 #75
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_129905624
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 18:29 schreef Olf het volgende:
Ohhhh mineola hij begrijpt je gewoon! Dat lijkt me echt gek. Hij begint concepten te ontwikkelen en dus ook steeds meer echt in taal te denken, dat is echt te gek om te beseffen!

Ik sprak iig niemand rechtstreeks aan over buiten zijn hoor. En ik gedij ook het minst goed in de zomer en heb ook nog niet gezwommen ofzo met baby (dat lijkt me zo leuk maar aargh eerst fietsen en dan omkleden en alles. Hopelijk binnenkort met z'n drieen!). Misschien ook wel omdat ik in redelijk klein huisje woon zonder balkon/tuin waardoor naar buiten gaan al snel logisch is. En we doen per dag boodschappen dus ik moet wel. En ik haal vaak een ijsje voor mezelf :9~

Hoe doen jullie het eigenlijk met fietsen? Ze zit nu nog in de maxi cosi achterop. Bij 9 maanden mogen ze voorop toch? M'n baby zit al stevig, gaat zelf zitten en je kan d'r ook een klein zetje geven en dan herstelt ze d'r evenwicht. Zou het dan al iets eerder mogen? Niet nu, maar met 8 a 8,5 mnd? Kleine stukjes?
Spees kan je heel goed vertellen waarom die 9 maanden echt verstandig is voor het ruggetje ;)
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_129905770
Suiker je moet even voelen of er wat scherps onder zit. Als hij al een ander kiesje heeft zou het zomaar kunnen! 'Officieel' komen eerst de onderste voortandjes door. Ik zag daar eerst een soort grijze waas en toen een wit randje. Nu zijn ze echt door en al een stukje gegroeid *O* (en scherp :X )

Mineola wat knap dat hij dat al begrijpt!

Papa loopt tegenwoordig 's avonds na het eten een stukje met L, zodat ik rustig kan afruimen enzo. (En even kan fokken dus :P )
pi_129905777
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 18:32 schreef laziness het volgende:

[..]

Spees kan je heel goed vertellen waarom die 9 maanden echt verstandig is voor het ruggetje ;)
Ah shit, zoiets vermoedde ik al, hoopte nog lekker in september met mooi weer te kunnen fietsen. Hopen op een droge herfst :)
pi_129905833
Luuk gaat nog niet met 9 maanden voorop. Al raakt hij de laatste dagen enorm gefrustreerd. Hij wil zoveel meer dan dat hij nu kan. Ik vermoed dat hij straks helemaal los gaat.
*poef* nu is het weg
pi_129906246
Wist je dat ... O-)

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2013 19:07:54 ]
pi_129906414
:o O+
pi_129906454
Heel topic gemist geloof ik. Ga zo even lezen.

Over naar buiten gaan, doe ik iedere dag. Nou woon ik in het centrum van Amsterdam, dus ik kan altijd wel wat te doen verzinnen. Naar het park, kinderboerderij, pierenbadje, koffie halen, even naar de Hema. Mijn kind wordt ook heel blij van buiten zijn! Moet wel zeggen dat ik het nu met 8 maanden leuker vind hoor, om buiten dingen te doen. Hij geniet er echt van en ligt niet alleen maar te slapen in de wagen.

Ik denk wel dat het moederschap me veranderd heeft. En eigenlijk ben ik blij dat ik nu weer een beetje terug aan het veranderen ben naar wie ik was. Ik vond het eerste half jaar echt heel heftig en reageerde eigenlijk heel anders dan dat ik van te voren dacht op het hele moeder zijn. Ik ben blij dat de toch wel overbezorgde, totaal op de baby gefocusde controlfreak weer een beetje plaats maakt voor de iets relaxtere, vrolijke versie van mij.

Fietsen: N. is nu 8,5 maanden en ik heb gister voor het eerst en stukje met hem gefietst. Groen licht van het CB (overigens zonder dat ik er naar vroeg en ik heb een heel fijn CB zonder rare adviezen).

En er zijn eindelijk tanden in zicht! 2 stuks maar liefst!!

(Een pietsje jaloers op mensen met doorslapende baby's: check)

En nu lezen!
pi_129906703
Logi! *O*
pi_129906750
O+

En nu maar eens op bezoek, fijne avond dames! :*
pi_129906916
Ik mis Logi's post! Nu ben ik nieuwsgierig!

En verandert door het moederschap, besta ik zelf nog? Ik zit volgens mij heel erg in m'n eigen wereldje, of eigenlijk in die van Nin. Zoals ik las dat een baby zich niet los ziet van de ouders, maar als een stukje daarvan, zo zie ik het geloof ik zelf ook. Nin is nu echt nog heel erg een stuk(je) van mij of ik van haar (?). Ik denk wel dat ik langzaamaan weer een beetje terug kom, het leven met Nin begint ook elke keer steeds iets meer vorm te krijgen en daardoor is er af en toe wel weer een beetje plek voor mezelf :) Verder ben ik de laatste tijd best wel warrig :D Dus vergeten te bedanken of niet attent zijn herken ik dan ook wel, maar ik heb dat op het moment zelf dan ook echt helemaal niet door! Ook ben ik denk ik mezelf wel aan het hervormen. Ik heb het gevoel dat ik aan het begin sta van het opnieuw ontdekken van mezelf, wie ik ben en wil zijn en zo.
pi_129907058
Belle, jij zweefteef O+ :*
Wel herkenbaar!
pi_129908066
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 18:50 schreef Logician het volgende:
Wist je dat ... O-)
Wat wat wat???? :o
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 19:51:49 #88
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129908096
Wat is er met Logi?? :

Ik kom niet iedere dag buiten, al is dat wel mijn streven. Ik ben een enorme huismus en bankhanger, dus soms is het tegen de tijd dat ik bedenk naar buiten te gaan, al te laat :')

Maar ik ben deze zomer wel meer buiten dan ooit :Y
pi_129908170
Ik weet het, ik weet het O-)
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 19:55:20 #90
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_129908240
Niet helemaal alles bijgelezen..
Zag wel een mooie foto voorbij komen van Kwisted! O+ wat een schatje zeg.. die bos haar ook!

Mijn meisje vandaag hier precies 10 maanden O+ en ik was aan het werk dus had aan manlief gevraagd of hij foto's wilde maken maar natuurlijk vergeten ;( Pff.. Morgen dan maar.
Ook no geen tanden hier XD Alhoewel gister niet te genieten en lekker kwijlen op koude dingen, maar vandaag wel weer gezellig :D

Oh.. en mijn kind sliep hier vanmorgen tot een uur of 9 (excl poepluier van 7.30) :@ Nou doet ze dat vaak bij mn man maar ook wel bij mij. Of ze zit dan gewoon rustig in bed te spelen :+ O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 19:56:01 #91
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129908270
Damn ik ben hier te nieuwsgierig voor :')
pi_129908321
Suikertante: op KDV dagen is het eigenlijk alleen het wandelingetje van en naar KDV helaas, maar op de andere vijf dagen probeer ik wel hem wel wat meer buitenlucht te laten pakken. De ene dag wat meer dan de andere hoor, soms is het ook alleen maar even naar de supermarkt of zo (kleine tien minuten lopen). Maar als het keihard regent dan blijf ik ook binnen hoor.
Op m'n eigen vrije dag bv gaan we naar het park, kinderboerderij, winkelcentrum of gewoon een rondje in de buurt. Ook afhankelijk van of ik iets moet halen of zo Heb ook wel eens naar het station of centrum gelopen. Gelukkig is de ijsmeneer gesloten dan :) In het weekend gaan we vaak naar het bos of de hei of zo.
Bij alle afspraken na bedtijd is kind thuis met man of mijzelf. Bij gezamenlijke afspraken gaat dus een van ons. Ik neem hem idd niet mee naar de kroeg of uit eten.

In m'n verlof liep ik elke dag wel minstens een uur, de hele dag thuis zitten trok ik echt niet hoor. Buiten, heerlijk, even m'n gedachten ordenen en zo. Maar dat ging fysiek ook prima.
pi_129908368
Logi, ben je zwanger?! (of denk ik dat gewoon als eerste? :@)
pi_129908382
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 19:56 schreef LadyBlack het volgende:
Damn ik ben hier te nieuwsgierig voor :')
Dit :D :+

Enf, lekker he? Dat uitslapen :) Saartje wordt normaal ergens wakker rond 8u. Soms is dat half negen, kwart voor negen, soms meer richting zeven uur. Zet in het weekend dus sowieso geen wekker, want zij wekt ons wel :D

Hadden bedacht dat we bij de Ikea zouden gaan ontbijten. Is tot half elf. Schrik ik zelf wakker om kwart voor tien. Lag mevrouw nog te maffen :o Snel gaan kijken (stel dat.. . :X ), maar alles was prima natuurlijk. Ze lag net een beetje wakker te worden. Een van mijn favoriete momenten van de dag; als ik mijn dochter uit bed ga halen. Die lach als ze je dan ziet O+ *;
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:00:05 #95
378192 -mandy-
I am who I am
pi_129908394
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 19:59 schreef Mineola het volgende:
Je bent niet de enige die dat denkt ...
pi_129908413
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 19:59 schreef Mineola het volgende:
Neeeee! Toch?

Aan zoiets had ik nog heul niet gedacht :o
pi_129908531
Het is iets waar men op reageert met O+ en *O* ...

Wel snel weggehaald denk ik! 2 reacties maar
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:04:48 #98
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129908625
Ga je trouwen?!?

Zwanger lijkt me niet, toch??
pi_129908646
Ik wil t weten!!! :D
pi_129908653
Trouwen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo