abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129891700
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_129891709
Waar XM het heel goed doet met Noor :*
pi_129891758
XM goed gedaan! *O*

Spark wij gaan ook niet iedere dag weg omdat ik bang ben dat L gaat krijsen. :@ Maar dat valt eigenlijk iedere keer weer mee. Als hij gaat piepen wil ik wel naar huis want dan begint al heel snel het luchtalarm...

Danic wat zielig van het poepen. Hoop dat je forlax krijgt. Maat 68 *O* Hier ook een spijlenslaper :D

L heeft sinds kort het gillen ontdekt. En dat doet hij de hele dag door. Echt keihard en hoog. Ik schrik me af en toe echt helemaal lam. En tussendoor een soort laag grommen en kreunen. Hoop niet dat de buren het horen :')
pi_129891833
Het is echt bizar hoe weinig doorklinkt. Hier in huis heeft niemand F ooit gehoord. Gewoon nul keer!
En zelfs in een tent klinkt het 10 meter verder al minder hard dan je zou denken. Dat is in elk geval mijn ervaring ;)
pi_129892287
*O* voor XM en Noor! Ze is zelf gekomen en dik voor 7.30!

Even ego: Klinkt heel stom, maar stiekem ben ik wel jaloers op de doorslapende baby's... lijlt me zo lekker om een nacht door te slapen :@ En tegelijkertijd weet ik dat ik in mijn handjes mag knijpen met maar 2 (en soms 1) nachtvoedingen. Daarom even een :* voor alle mamma's met super veel nachtvoedingen
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_129892369
Ohh piekie het wordt vanzelf beter! En ik denk dat er weinig ouders zijn met écht kindjes die altijd doorslapen!

F.leur was vanmorgen om 7.30u wakker, en dat wat hemels. Helemaal na een week van 4.30u wakker worden. Ik denk dat het toch door de hitte kwam. En nu heeft ze haar slaapzak weer aan, wat ook helpt.

Pff ik heb een heel topic gemist zie ik, ik ga even op mijn gemak teruglezen, terwijl man en kind boven een dutje doen. Even me-time. :)

Oh en F.leur is gisteren wéér naar de kapper geweest. Rekenen ze gewoon wel 12,50 voor. :{
pi_129892547
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129892586
Ohhhh...wat cute kwisted!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_129892669
Ja? Rekenen jullie een beetje spartelen en uitrekken en af en toe wat steunen en kreunen ook tot zelf komen? Dat vraag ik me dus af. Of wachten jullie echt tot huilen met oppakken?

Nu lag ze net bij ons in bed en het ging eigenlijk hetzelfde als vannacht, beetje uittrekken enzo. Wij gingen eruit, dus zij ook. Toen haar kleding voor de dag aangedaan en toen was het weer brullen, dus nu weer aan het voeden. Doen we het dan goed? Of is het dan nog teveel met ons ingrijpen?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 09:58:16 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129892674
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:49 schreef -mandy- het volgende:
Ohhhh...wat cute kwisted!
En dat!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129892691
Nou, echt wel Kwisted!
Met een meidenkwartet
pi_129892818
Zeker Kwisted O+ Super cute!

XM, wat goed dat je het zolang volhield en dat ze eigenlijk zelf 'wakker' werd *O*
Ik pak Nin ook altijd zodra ze begint met murmelen/bewegen/ik iets hoor en wakker van d'r word. Als ik wacht duurt het 's nachts soms nog wel anderhalf uur voordat ze echt iets van een huiltje doet, maar dan ben ik dus ook al anderhalf uur wakker van d'r gefrummel in bed. Als ik d'r meteen pak bij het eerste gerommel, dan drinkt ze (ongeveer) slapend en leg ik haar weer neer en slapen we met z'n tweeën binnen een half uur weer verder. En sinds een week oid kan ik dus zelfs liggend voeden, dus schuif ik d'r aan en als ze klaar is, weer terug naar d'r eigen plekje. We doen dit al vanaf het begin zo. Overigens doe ik dit eigenlijk altijd, ik laat d'r eigenlijk nooit huilen van de honger, maar meestal bij het eerste gefrummel krijgt ze al eten. Ik heb hier trouwens ontdekt dat het, net als bij Logi, het beste werkt om haar 1 borst te geven zodra ze wakker wordt, dan te laten spelen en dan de tweede borst als ze weer moe wordt. Dan slaapt ze bijna altijd meteen in.
Hier is het ritme momenteel ongeveer zo: 's ochtends rond 9 uur krijgt ze de eerste voeding, rond half11/11 uur weer slapen. Om ca. 1 uur krijgt ze de volgende voeding en rond half 3/3 uur weer slapen tot ca. half 5/5uur. Dan krijgt ze weer eten. Rond 7 uur/half 8 is ze moe en geef ik d'r eten maar wil ze soms nog niet echt slapen. Dan krijgt ze rond half 9 nog een borst en gaat ze wel slapen voor de nacht. Om 12 uur gaan wij naar bed en krijgt ze, al slapend, nog te eten. Ze slaapt dan meteen verder. Rond een uur of 5 a 6 's nachts gaat ze dan een beetje bewegen en schuif ik d'r aan. Al slapend drinkt ze dan en als ze klaar is schuif ik d'r terug naar d'r eigen plekje. Dan slaapt ze weer tot een uur of 9.
pi_129892829
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:47 schreef Kwisted het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG wat is zij mooi!

Tante Flappie gaat weer terug in de leesstand, in afwachting van een dagje alleen met Silvijn!
pi_129892832
Xm, jullie hebben de fles toch pas gegeven toen ze erom vroeg? Huilen, bedoel ik dus. Ik zou haar zelf idd gewoon ook een beetje mee laten gaan in jullie ritme (en daarmee bedoel ik bijvoorbeeld dat opstaan en dat zij dan uiteraard ook uit bed moet). Alleen niet de fles geven zonder dat zij erom vraagt.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:12:23 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129892865
Ja, ze huilde toen we 'm gaven idd, maar wilde dus in bed uit zichzelf niet écht wakker worden. Daar moest toch ff het slaapzakje voor opengeritst worden maar toen was het ook snel blèren.
pi_129892887
Kwisted, ze is zo mooi! O+

Mango, ik moest heel hard lachen om jouw kusjes verhaal :D :+

Piekie, kan me dat goed voorstellen hoor! :*

En xm, jullie mochten toch ook het lakentje afnemen? Slaapzak openritsen lijkt me een beetje in dezelfde categorie vallen.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:17:45 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129892941
Mooi schema belle!

XM, ik pak E ook als ze ligt te trappelen en ik haar op haar handjes hoor sabbelen. Dus well done lijkt me!!
pi_129892944
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ze huilde toen we 'm gaven idd, maar wilde dus in bed uit zichzelf niet écht wakker worden. Daar moest toch ff het slaapzakje voor opengeritst worden maar toen was het ook snel blèren.
Maar geeft ze dan niet al eerder hongersignalen? Meestal is huilen pas het allerlaatste (honger)signaal. Je zou kunnen bijhouden in een boekje/op je telefoon of je andere signalen herkent. Ik herken hier ook steeds beter of het gemurmel/friemel/geluidjes/bewegingen van de honger, moe of ander ongemak zijn. Dan kun je eerder inspelen op de hongersignalen en hoef je niet te wachten tot ze werkelijk huilt!

Maar ik heb daar ook wel moeite mee gehad eerder hoor, door het kolven was ik in een strak regime terecht gekomen en vond ik het helemaal niet makkelijk om daarvan los te komen. Het gaat echt met kleine stapjes nu, dat ik steeds beter kan voeden op verzoek!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:19:06 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129892953
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:47 schreef Kwisted het volgende:
SPOILER
Echt een prachtig kind ook! O+
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:20:01 #20
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_129892961
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja? Rekenen jullie een beetje spartelen en uitrekken en af en toe wat steunen en kreunen ook tot zelf komen? Dat vraag ik me dus af. Of wachten jullie echt tot huilen met oppakken?

Nu lag ze net bij ons in bed en het ging eigenlijk hetzelfde als vannacht, beetje uittrekken enzo. Wij gingen eruit, dus zij ook. Toen haar kleding voor de dag aangedaan en toen was het weer brullen, dus nu weer aan het voeden. Doen we het dan goed? Of is het dan nog teveel met ons ingrijpen?
Klinkt als voeden op verzoek ^O^ . En 's nachts. Toen Lauren nog naast ons lag legde ik haar aan zodra ik wakker er van haar, nu ze op haar eigen kamer ligt pakt manlief haar zodra we haar horen, als ze een schreeuw geeft dus. En daarna slaapt ze in de wieg naast mij verder.

Vanoichtend voor het eerst in eeuwen pas om 7 uur wakker *O* . zowel Lauren als ik. En ik vermoed Nathan ook want ik wordt wakker zodra hij zich roert 's ochtends.

Oh ja, mooie F van kwisted O+

Omen ius op vakantie, daarom wordt er gerouleerd in wie de lange posts doen ;) :P

Flappie, veel plezier met S!
pi_129892981
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:33 schreef Kwisted het volgende:
F.leur was vanmorgen om 7.30u wakker, en dat wat hemels. Helemaal na een week van 4.30u wakker worden. Ik denk dat het toch door de hitte kwam. En nu heeft ze haar slaapzak weer aan, wat ook helpt.
Hier precies hetzelfde! :o *O*

Wat is F.leur toch een mooi meisje. Best duur ja die kapper :o Cursus kinderknippen volgen? :P

L krijgt allemaal nieuwe kleine haartjes, je ziet het vooral bij zn 'inhammen', die zijn niet zo kaal meer. O+
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:22:35 #22
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_129892995
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:21 schreef Fieder het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde! :o *O*

Wat is F.leur toch een mooi meisje. Best duur ja die kapper :o Cursus kinderknippen volgen? :P

L krijgt allemaal nieuwe kleine haartjes, je ziet het vooral bij zn 'inhammen', die zijn niet zo kaal meer. O+
Ik heb een boek kinderen knippen uit de bieb gehaald en een goede kappersschaar. Ik knip Nathan nu zelf. De kapper kost hier voor kids 16,50 :X
pi_129893009
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:17 schreef LadyBlack het volgende:
Mooi schema belle!

XM, ik pak E ook als ze ligt te trappelen en ik haar op haar handjes hoor sabbelen. Dus well done lijkt me!!
Bij Nin herken ik sinds een klein weekje ongeveer, dat er dus een patroon ontstaat! Daarvoor zag elke dag er, in mijn beleving in ieder geval, compleet anders uit qua voedings- en slaaptijden! Hebben jullie ook al een beetje een schema? Had je dat al eerder of is het nog elke dag heel erg verschillend? En hoe ziet het er nu ongeveer uit per dag?
pi_129893071
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:22 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik heb een boek kinderen knippen uit de bieb gehaald en een goede kappersschaar. Ik knip Nathan nu zelf. De kapper kost hier voor kids 16,50 :X
Nou je zou denken (hopen..) dat hoe kleiner het kind, hoe kleiner de prijs. Maar een baby van 10 maanden is dus gewoon net zo duur als een kind van 12. Maar zelf knippen durf ik denk ik niet.

Dankjewel allemaal voor de lieve reacties. Natuurlijk ben ik het helemaal met jullie eens ;) :*
pi_129893105
Echt niet normaal hoeveel haar Fleur heeft :D O+

Pessie lekker bij kunnen tanken *O*

O en jezus wat een prijzen zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')