SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat!quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:47 schreef Kwisted het volgende:
OMG wat is zij mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante Flappie gaat weer terug in de leesstand, in afwachting van een dagje alleen met Silvijn!
Maar geeft ze dan niet al eerder hongersignalen? Meestal is huilen pas het allerlaatste (honger)signaal. Je zou kunnen bijhouden in een boekje/op je telefoon of je andere signalen herkent. Ik herken hier ook steeds beter of het gemurmel/friemel/geluidjes/bewegingen van de honger, moe of ander ongemak zijn. Dan kun je eerder inspelen op de hongersignalen en hoef je niet te wachten tot ze werkelijk huilt!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ze huilde toen we 'm gaven idd, maar wilde dus in bed uit zichzelf niet écht wakker worden. Daar moest toch ff het slaapzakje voor opengeritst worden maar toen was het ook snel blèren.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:47 schreef Kwisted het volgende:
Echt een prachtig kind ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt als voeden op verzoekquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja? Rekenen jullie een beetje spartelen en uitrekken en af en toe wat steunen en kreunen ook tot zelf komen? Dat vraag ik me dus af. Of wachten jullie echt tot huilen met oppakken?
Nu lag ze net bij ons in bed en het ging eigenlijk hetzelfde als vannacht, beetje uittrekken enzo. Wij gingen eruit, dus zij ook. Toen haar kleding voor de dag aangedaan en toen was het weer brullen, dus nu weer aan het voeden. Doen we het dan goed? Of is het dan nog teveel met ons ingrijpen?
Hier precies hetzelfde!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:33 schreef Kwisted het volgende:
F.leur was vanmorgen om 7.30u wakker, en dat wat hemels. Helemaal na een week van 4.30u wakker worden. Ik denk dat het toch door de hitte kwam. En nu heeft ze haar slaapzak weer aan, wat ook helpt.
Ik heb een boek kinderen knippen uit de bieb gehaald en een goede kappersschaar. Ik knip Nathan nu zelf. De kapper kost hier voor kids 16,50quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:21 schreef Fieder het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde!![]()
![]()
Wat is F.leur toch een mooi meisje. Best duur ja die kapperCursus kinderknippen volgen?
![]()
L krijgt allemaal nieuwe kleine haartjes, je ziet het vooral bij zn 'inhammen', die zijn niet zo kaal meer.
Bij Nin herken ik sinds een klein weekje ongeveer, dat er dus een patroon ontstaat! Daarvoor zag elke dag er, in mijn beleving in ieder geval, compleet anders uit qua voedings- en slaaptijden! Hebben jullie ook al een beetje een schema? Had je dat al eerder of is het nog elke dag heel erg verschillend? En hoe ziet het er nu ongeveer uit per dag?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:17 schreef LadyBlack het volgende:
Mooi schema belle!
XM, ik pak E ook als ze ligt te trappelen en ik haar op haar handjes hoor sabbelen. Dus well done lijkt me!!
Nou je zou denken (hopen..) dat hoe kleiner het kind, hoe kleiner de prijs. Maar een baby van 10 maanden is dus gewoon net zo duur als een kind van 12. Maar zelf knippen durf ik denk ik niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:22 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik heb een boek kinderen knippen uit de bieb gehaald en een goede kappersschaar. Ik knip Nathan nu zelf. De kapper kost hier voor kids 16,50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |