abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129919081
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:47 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik zie dit toevallig voorbijkomen, dikke kus :* Ik kan je niet helpen maar ik leef met je mee.
Dank je mop :*
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:51:38 #102
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_129919137
Minthy :*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_129919262
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:49 schreef minthy het volgende:

[..]

Nee, dat scheelt niks. Rationeel weet ik dat er niets geks gebeurt en dat het gezellig is maar voor nu lukt dat gewoon niet. Ik kan plannen dat ik erheen ga maar ik zeg het vlak van tevoren weer af omdat ik of het nut er niet van inzie of ik een ander niet wil vervelen met mijn aanwezigheid.
Je verveelt mij niet met je aanwezigheid :)
Je verveelt me ook niet door te posten in dit topic ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129919285
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:47 schreef minthy het volgende:

[..]

Familie/vrienden liegen doorgaans niet tegen me ;)
Daarbij zet ikzelf ook vaak alleen de positieve dingen op social media, waarom een ander lastigvallen met m'n sores?
Vanavond iets op Twitter gegooid in een zeer verkorte versie, omdat ik niet weer wilde zaniken in dit topic :')
Ik vind niet dat je zanikt. Ik herken heel goed wat je nu voelt.

Maar de realiteit is niet dat iedereen het zo ontzettend naar z'n zin heeft. Het is vooral dat jij het zelf extreem niet naar je zin hebt, waardoor het contrast met de rest zo groot lijkt.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:58:54 #105
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129919511
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:47 schreef minthy het volgende:

[..]

Familie/vrienden liegen doorgaans niet tegen me ;)
Daarbij zet ikzelf ook vaak alleen de positieve dingen op social media, waarom een ander lastigvallen met m'n sores? Vanavond iets op Twitter gegooid in een zeer verkorte versie, omdat ik niet weer wilde zaniken in dit topic :')
Je zanikt niet :*
pi_129919579
Nou ik ga slapen :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129919598
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:51 schreef Toekito het volgende:
Minthy :*
Toeks *;

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:53 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je verveelt mij niet met je aanwezigheid :)
Je verveelt me ook niet door te posten in dit topic ;)
Dat hoeft ook niet zo te zijn, dat weet ik. Het voelt gewoon zo. Ik voel me nooit goed genoeg, altijd minder dan de rest. Ik ben bang dat ik verzuip in zo'n groep. Ook dat hoeft niet zo te zijn, maar daar ben ik bang voor.
Eigenlijk ben ik op dit moment overal angstig voor. Best gek omdat het afgelopen week best aardig ging en ik elke dag afspraken had en zelfs naar flink drukke gelegenheden ben geweest.
Tante minthy!! O+
pi_129919801
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:54 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik vind niet dat je zanikt. Ik herken heel goed wat je nu voelt.

Maar de realiteit is niet dat iedereen het zo ontzettend naar z'n zin heeft. Het is vooral dat jij het zelf extreem niet naar je zin hebt, waardoor het contrast met de rest zo groot lijkt.
Dat geloof ik. Ik wil gewoon zo ontzettend graag weer normaal meedraaien met de rest en baal er gewoon zo ontzettend hartgrondig van dat het me niet meer lukt.
Het gaat me vast wel weer lukken maar het duurt allemaal zo verdomd lang.

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:58 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Je zanikt niet :*
Zo voelt het wel :+ :*
Tante minthy!! O+
pi_129919820
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 00:00 schreef Comp_Lex het volgende:
Nou ik ga slapen :)
Succes, slaap lekker :W
Tante minthy!! O+
  zondag 11 augustus 2013 @ 00:09:07 #110
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129920076
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 00:04 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat geloof ik. Ik wil gewoon zo ontzettend graag weer normaal meedraaien met de rest en baal er gewoon zo ontzettend hartgrondig van dat het me niet meer lukt.

[..]

Dit topic is bedoelt om het daar over te hebben he.
En anders staat mijn dm/pm altijd voor je open. Spill it out
pi_129920502
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 00:09 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dit topic is bedoelt om het daar over te hebben he.
En anders staat mijn dm/pm altijd voor je open. Spill it out
Da's het lastige; ik kan er slecht over praten. Zelfs als ik hier van me af probeer te typen lukt me dat maar deels. Het is dan ook niet zo gek dat collega's me "aan de kop zeuren" met de vraag wanneer ik weer kom werken omdat ze denken dat het wel weer goed gaat :P
Tante minthy!! O+
  zondag 11 augustus 2013 @ 00:22:43 #112
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129920785
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 00:16 schreef minthy het volgende:

[..]

Da's het lastige; ik kan er slecht over praten. Zelfs als ik hier van me af probeer te typen lukt me dat maar deels. Het is dan ook niet zo gek dat collega's me "aan de kop zeuren" met de vraag wanneer ik weer kom werken omdat ze denken dat het wel weer goed gaat :P
Voor de buitenwereld wil je je nog steeds sterk houden he, zo heb je het tenslotte altijd gedaan.
pi_129921695
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 00:22 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Voor de buitenwereld wil je je nog steeds sterk houden he, zo heb je het tenslotte altijd gedaan.
Dat wil ik eigenlijk niet eens, maar het is zo'n automatisme geworden dat ik er niet vanaf kom :')
Tante minthy!! O+
pi_129922276
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 00:04 schreef minthy het volgende:

[..]

[..]

Klinkt alsof je je overal nog veel tegen verzet (nog). Klopt dat?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_129922415
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 00:43 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat wil ik eigenlijk niet eens, maar het is zo'n automatisme geworden dat ik er niet vanaf kom :')
Is dat laatste geen denkfout? :P Misschien ervaar je het nu zo, maar als je nou regelmatig bedenkt dat je er ooit wél vanaf komt en dat je je kan laten zien (bij mensen bij wie je dat wil-hoeft natuurlijk ook niet bij iedereen)? Misschien in het begin irritant omdat je het niet gelooft, maar uiteindelijk zal dat toch ergens komen (zo kijk ik er tenminste naar ondertussen...)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_129922549
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 00:22 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Iedereen doet dat denk ik wel een beetje. Ik heb echt moeten leren om te zeggen dat het kut gaat all het kut gaat...en dan nog houd ik me vaak toch wel effe in :P
pi_129922602
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 00:43 schreef minthy het volgende:

[..]

Valt wel te leren hoor ;)

Je moet gewoon een beetje schijt hebben aan wat anderen van je denken, hup! Door de gehaktmolen! :D
pi_129922611
Wat ik vooral irritant vind is dat mensen ook gewoon niks zien, als/dat het niet goed gaat. Er wordt regelmatig tegen me gezegd dat ik er goed uit zie en dan wordt de conclusie getrokken dat het dan ook vast wel goed gaat (en soms ook de vraag of ik al weer aan het werk ben)? Tegenwoordig zeg ik dat dat fijn is dat ze dat zeggen dat ik er goed/beter uitzie, maar ook dat ik me gewoon kut voel (als dat zo is). Een gebroken been lijkt me soms handiger, maar ergens helpt dit me wel om eerlijker te zijn over hoe ik me voel ofzo.
pi_129922814
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Iedereen doet dat denk ik wel een beetje. Ik heb echt moeten leren om te zeggen dat het kut gaat all het kut gaat...en dan nog houd ik me vaak toch wel effe in :P
En je hoeft ook niet bij iedereen helemaal alles neer te leggen toch :). Ik heb tegenwoordig juist wel eens dat ik soms TE open ben naar iedereen :') Ook niet helemaal handig denk ik. Dus probeer wat selectiever te zijn in wat ik aan wie zeg.
Soms is een eenvoudige 'K.*.T.' voldoende, andere keren is het een 'mwoa, niet zo' en weer andere keren vertel ik in geuren en kleuren alle vervelende gedachten, situaties en dingen die langskomen aan mensen die dicht bij me staan.

Bovendien vind ik het sowieso lastig om te benoemen hoe het gaat, speelt vaak zoveel in mijn hoofd... chaos! En dat merken ze dan weer snel genoeg aan mijn geratel :P

Zo maar eens slapen. Trusten allemaal :W
pi_129922926
Mobiele multiquote, nog best lastig!

quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 00:56 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Klinkt alsof je je overal nog veel tegen verzet (nog). Klopt dat?
Zou best kunnen, maar dat gevoel heb ik niet. Niet bewust in ieder geval! Afgelopen week voor het eerst een gesprek met GGZ gehad, dus ik dat opzicht heb ik me aardig overgegeven. Alleen over het al dan niet hebben van een depressie zijn we het nog niet eens :P

quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 00:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Is dat laatste geen denkfout? :P Misschien ervaar je het nu zo, maar als je nou regelmatig bedenkt dat je er ooit wél vanaf komt en dat je je kan laten zien (bij mensen bij wie je dat wil-hoeft natuurlijk ook niet bij iedereen)? Misschien in het begin irritant omdat je het niet gelooft, maar uiteindelijk zal dat toch ergens komen (zo kijk ik er tenminste naar ondertussen...)
Zo denk ik nu, normaal gesproken (afgelopen week bijvoorbeeld :P ) ben ik iemand die heel hard roept dat het allemaal goed gaat komen. Daarvan ben ik meestal ook overtuigd maar vandaag zakte het me even weer in de schoenen. Misschien ben ik in de afgelopen week veel te druk geweest op sociaal vlak (allemaal tof maar ontzettend druk) en had ik een paar lastige afspraken. Nu helemaal niets gepland omdat ik rust wilde, denk dat de balans niet helemaal goed is.

quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Valt wel te leren hoor ;)

Je moet gewoon een beetje schijt hebben aan wat anderen van je denken, hup! Door de gehaktmolen! :D
Daar komt één van m'n grootste angsten om de hoek piepen; oordelen van anderen :+
Tante minthy!! O+
pi_129927519
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 00:00 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet zo te zijn, dat weet ik. Het voelt gewoon zo. Ik voel me nooit goed genoeg, altijd minder dan de rest. Ik ben bang dat ik verzuip in zo'n groep. Ook dat hoeft niet zo te zijn, maar daar ben ik bang voor.
Eigenlijk ben ik op dit moment overal angstig voor. Best gek omdat het afgelopen week best aardig ging en ik elke dag afspraken had en zelfs naar flink drukke gelegenheden ben geweest.
Hoe voelde je je bij die drukke gelegenheden?
pi_129928704
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 01:11 schreef minthy het volgende:

[..]

Daar komt één van m'n grootste angsten om de hoek piepen; oordelen van anderen :+
Je hebt dus geen schijt aan anderen :+
Waar ben je dan bang voor? Voor hun meninkje? Dat ze je kop eraf gaan bijten? *HAK!* :+ :P
  zondag 11 augustus 2013 @ 10:28:50 #123
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_129928794
Minth, dat met die balans is heel herkenbaar! Teveel doen, te weinig doen, teveel rekening met anderen houden of te weinig. Ik weet het soms ook allemaal niet.
Afgelopen vrijdag stortte ik ook effe helemaal in. Zaterdag ook nog depri en ben toen maar gezellig de stad in gegaan met toekito. Kadootje voor mezelf gekocht (kookboek veg!) En lekker ongezond patat zitten vreten (ik had trek dus zat echt te schranzen), gebak gegeten en lekker groente en fruit gehaald op de markt. En vandaag gaat het wel beter.

Vrijdag is er trouwens weer een vriendschsp beeindigd/on hold gezet. Daar had ik het laatst mog over hier, zo iemand die mij teveel energie kost. Ik zei tegen diegene dat ik me minder wilde gaan aanpassen voortaan, omdat ik me door dat aanpassen ging ergeren. En toen wilde zij meteen pauze. Ook best, dan weet ik genoeg. Mensen vinden het niet leuk dat ik niet meer over me heen laat lopen. Tsja. Dikke jammer. Maar ja, het doet/deed toch effe pijn.
Vrijdag ook nog in t ziekenhuis geweest bij een vriend. Was ook ff taai. Alles komt goed hoor, zijn vrouw whatsappte me gisteren nog een foto van hoe hij er nu bij zat en dat was al 300% beter! Hij gaat morgen naar huis en t gaat allemaal voorspoedig enzo, jeej!

Of had ik dit eigenlijk allemaal al gezegd hihihi...
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 11 augustus 2013 @ 10:42:57 #124
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_129929004
Vriendschappen die verkeerde energie kosten moet je zsm vanaf dus dat heb ik gisteren gedaan.

En vriendschappen die je energie opleveren moet je koesteren. Ook dat heb ik gisteren gedaan.

Straks lekker terras hangen en voetbal kijken. Life can be good :Y
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zondag 11 augustus 2013 @ 10:45:32 #125
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_129929047
Goed bezig toekje :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: