Dank je mopquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie dit toevallig voorbijkomen, dikke kusIk kan je niet helpen maar ik leef met je mee.
Je verveelt mij niet met je aanwezigheidquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat scheelt niks. Rationeel weet ik dat er niets geks gebeurt en dat het gezellig is maar voor nu lukt dat gewoon niet. Ik kan plannen dat ik erheen ga maar ik zeg het vlak van tevoren weer af omdat ik of het nut er niet van inzie of ik een ander niet wil vervelen met mijn aanwezigheid.
Ik vind niet dat je zanikt. Ik herken heel goed wat je nu voelt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Familie/vrienden liegen doorgaans niet tegen me![]()
Daarbij zet ikzelf ook vaak alleen de positieve dingen op social media, waarom een ander lastigvallen met m'n sores?
Vanavond iets op Twitter gegooid in een zeer verkorte versie, omdat ik niet weer wilde zaniken in dit topic
Je zanikt nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Familie/vrienden liegen doorgaans niet tegen me![]()
Daarbij zet ikzelf ook vaak alleen de positieve dingen op social media, waarom een ander lastigvallen met m'n sores? Vanavond iets op Twitter gegooid in een zeer verkorte versie, omdat ik niet weer wilde zaniken in dit topic
Toeksquote:
Dat hoeft ook niet zo te zijn, dat weet ik. Het voelt gewoon zo. Ik voel me nooit goed genoeg, altijd minder dan de rest. Ik ben bang dat ik verzuip in zo'n groep. Ook dat hoeft niet zo te zijn, maar daar ben ik bang voor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je verveelt mij niet met je aanwezigheid
Je verveelt me ook niet door te posten in dit topic
Dat geloof ik. Ik wil gewoon zo ontzettend graag weer normaal meedraaien met de rest en baal er gewoon zo ontzettend hartgrondig van dat het me niet meer lukt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:54 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je zanikt. Ik herken heel goed wat je nu voelt.
Maar de realiteit is niet dat iedereen het zo ontzettend naar z'n zin heeft. Het is vooral dat jij het zelf extreem niet naar je zin hebt, waardoor het contrast met de rest zo groot lijkt.
Zo voelt het welquote:
Dit topic is bedoelt om het daar over te hebben he.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Ik wil gewoon zo ontzettend graag weer normaal meedraaien met de rest en baal er gewoon zo ontzettend hartgrondig van dat het me niet meer lukt.
Het gaat me vast wel weer lukken maar het duurt allemaal zo verdomd lang.
[..]
Zo voelt het wel![]()
Da's het lastige; ik kan er slecht over praten. Zelfs als ik hier van me af probeer te typen lukt me dat maar deels. Het is dan ook niet zo gek dat collega's me "aan de kop zeuren" met de vraag wanneer ik weer kom werken omdat ze denken dat het wel weer goed gaatquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit topic is bedoelt om het daar over te hebben he.
En anders staat mijn dm/pm altijd voor je open. Spill it out
Voor de buitenwereld wil je je nog steeds sterk houden he, zo heb je het tenslotte altijd gedaan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Da's het lastige; ik kan er slecht over praten. Zelfs als ik hier van me af probeer te typen lukt me dat maar deels. Het is dan ook niet zo gek dat collega's me "aan de kop zeuren" met de vraag wanneer ik weer kom werken omdat ze denken dat het wel weer goed gaat
Dat wil ik eigenlijk niet eens, maar het is zo'n automatisme geworden dat ik er niet vanaf komquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor de buitenwereld wil je je nog steeds sterk houden he, zo heb je het tenslotte altijd gedaan.
Klinkt alsof je je overal nog veel tegen verzet (nog). Klopt dat?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Ik wil gewoon zo ontzettend graag weer normaal meedraaien met de rest en baal er gewoon zo ontzettend hartgrondig van dat het me niet meer lukt.
Het gaat me vast wel weer lukken maar het duurt allemaal zo verdomd lang.
[..]
Zo voelt het wel![]()
Is dat laatste geen denkfout?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wil ik eigenlijk niet eens, maar het is zo'n automatisme geworden dat ik er niet vanaf kom
Iedereen doet dat denk ik wel een beetje. Ik heb echt moeten leren om te zeggen dat het kut gaat all het kut gaat...en dan nog houd ik me vaak toch wel effe inquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor de buitenwereld wil je je nog steeds sterk houden he, zo heb je het tenslotte altijd gedaan.
Valt wel te leren hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wil ik eigenlijk niet eens, maar het is zo'n automatisme geworden dat ik er niet vanaf kom
En je hoeft ook niet bij iedereen helemaal alles neer te leggen tochquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iedereen doet dat denk ik wel een beetje. Ik heb echt moeten leren om te zeggen dat het kut gaat all het kut gaat...en dan nog houd ik me vaak toch wel effe in
Zou best kunnen, maar dat gevoel heb ik niet. Niet bewust in ieder geval! Afgelopen week voor het eerst een gesprek met GGZ gehad, dus ik dat opzicht heb ik me aardig overgegeven. Alleen over het al dan niet hebben van een depressie zijn we het nog niet eensquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:56 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Klinkt alsof je je overal nog veel tegen verzet (nog). Klopt dat?
Zo denk ik nu, normaal gesproken (afgelopen week bijvoorbeeldquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Is dat laatste geen denkfout?Misschien ervaar je het nu zo, maar als je nou regelmatig bedenkt dat je er ooit wél vanaf komt en dat je je kan laten zien (bij mensen bij wie je dat wil-hoeft natuurlijk ook niet bij iedereen)? Misschien in het begin irritant omdat je het niet gelooft, maar uiteindelijk zal dat toch ergens komen (zo kijk ik er tenminste naar ondertussen...)
Daar komt één van m'n grootste angsten om de hoek piepen; oordelen van anderenquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Valt wel te leren hoor
Je moet gewoon een beetje schijt hebben aan wat anderen van je denken, hup! Door de gehaktmolen!
Hoe voelde je je bij die drukke gelegenheden?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet zo te zijn, dat weet ik. Het voelt gewoon zo. Ik voel me nooit goed genoeg, altijd minder dan de rest. Ik ben bang dat ik verzuip in zo'n groep. Ook dat hoeft niet zo te zijn, maar daar ben ik bang voor.
Eigenlijk ben ik op dit moment overal angstig voor. Best gek omdat het afgelopen week best aardig ging en ik elke dag afspraken had en zelfs naar flink drukke gelegenheden ben geweest.
Je hebt dus geen schijt aan anderenquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar komt één van m'n grootste angsten om de hoek piepen; oordelen van anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |