Ze stoppen niet halverwege, seizoen 3 - het laatste seizoen - heeft gewoon een seizoensfinale.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maarja als ze zomaar halverwege stoppen is het kut, zit je net in het verhaal enzo.
Ben jij al verder met de Sopranos?
Ik mag hem wel hoor. Vooral dat Joling en Gordon over de vloer vind ik hilarisch. Maarja die ordinaire homohumor, daar hou ik wel van.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gerard is een grappige gast
Ik vond wel dat hij zijn reclame-grapje te vaak herhaalde.
Het gaat ook gewoon om 1,4 miljoen dollar 1e plaatsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel grappig zo'n serieuze analyse en commentaar voor een spel. In NEderland gebeurt dat echt niet.
Dora.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:19 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd wat Fox allemaal gaat uitzenden.
Hij viel me deze uitzending wel mee, normaal is hij saai.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij maakt het eigenlijk niet uit. Wat vond jij van Nic0?
Ik kijk dat eigenlijk alleen als ik dronken ben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:20 schreef GGMM het volgende:
The Simpsons is altijd wel vermakelijk, maar niet meer dan dat.
hoofdpersonage was een flikker. En ze lieten die flashforwards te vaak zien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
flashforward was wel hard man opzich
Gmj?quote:
Ze laten 4 afleveringen achter elkaar zien. Is beetje te veel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:20 schreef GGMM het volgende:
The Simpsons is altijd wel vermakelijk, maar niet meer dan dat.
Rustig, beetje verveeldquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
hoofdpersonage was een flikker. En ze lieten die flashforwards te vaak zien.
[..]
Gmj?
Nic0 wordt onderschat, vind ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij viel me deze uitzending wel mee, normaal is hij saai.
Ik ook, dat was een topshow.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hem wel hoor. Vooral dat Joling en Gordon over de vloer vind ik hilarisch. Maarja die ordinaire homohumor, daar hou ik wel van.
Ja dat ken ik maar daar had ik al over gesproken. Is bagger, maar toch kijk ik want zombies.quote:
8e plaats krijgt nog 200kquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat ook gewoon om 1,4 miljoen dollar 1e plaats
Waarom?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nic0 wordt onderschat, vind ik.
Dat klopt. Maar geen 1 van die series zou ik ook maar downloaden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach series op tv kijken is toch kut. Met 88x reclame erdoorheen.
Hij heeft wel een prachtige naam.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nic0 wordt onderschat, vind ik.
Hallo Johannes!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, dat was een topshow.
Inso ook vriendquote:
Wel een vrij bijzondere vraag van jouw kantquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Johannes!Hoe heet jij in het echt eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |