Borgias is het alleen al waard voor het eerste seizoen man.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel lame ja.
Het gaat hier uitstekend. Ik ben blij dat jij de aflevering van VI ook leuk vond.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hallo Stijn, leuk dat je helemaal uit jezelf gedag zegt
Alles goed?
The Walking Deadquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat FOX nog meer gaat uitzenden
[ afbeelding ]
Gerard is een grappige gastquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat hier uitstekend. Ik ben blij dat jij de aflevering van VI ook leuk vond.
Bijvoorbeeld FlashForward. Was een kut serie, maar concept was echt vet. Gaan ze het cancelen.quote:
Ja maarja als ze zomaar halverwege stoppen is het kut, zit je net in het verhaal enzo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Borgias is het alleen al waard voor het eerste seizoen man.
Ziet er allemaal maar kut uitquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht je er over heen gelezen hebben, wat fox gaat uitzenden
[ afbeelding ]
Mij maakt het eigenlijk niet uit. Wat vond jij van Nic0?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gerard is een grappige gast
Ik vond wel dat hij zijn reclame-grapje te vaak herhaalde.
Komt wss omdat het een kut serie was.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld FlashForward. Was een kut serie, maar concept was echt vet. Gaan ze het cancelen.
Baal nog steeds dat Bionic woman niet door gingquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld FlashForward. Was een kut serie, maar concept was echt vet. Gaan ze het cancelen.
Da Vinci`s Demons lijkt me wel nicequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
wat een baggerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
flashforward was wel hard man opzichquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die andere series op the Simpsons na ken ik niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Alles goed?quote:
Wel grappig zo'n serieuze analyse en commentaar voor een spelquote:
Ja maar concept was echt tof. Echt jammer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt wss omdat het een kut serie was.
Walking Dead ken je toch wel?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die andere series op the Simpsons na ken ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |