Dit is de eerste keer dat ik dit moest doen, surryquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:13 schreef plopkweker het volgende:
Ik had liever Alpacamelk te koop per emmer. gezien als TT.
Het is je vergeven zolang je volgende TT over alpaca's of dolfijnen gaat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:13 schreef Fritter het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik dit moest doen, surry
Kijk eens beter manquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:13 schreef plopkweker het volgende:
Ik had liever Alpacamelk te koop per emmer. gezien als TT.
Zal ik doen, al duurt het 10 jaar voor het moetquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:14 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Het is je vergeven zolang je volgende TT over alpaca's of dolfijnen gaat.
Dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:14 schreef Fritter het volgende:
[..]
Maar ik ben dus rotterdammer vandaar me ja
quote:
Lekker.quote:
Ambulance rijden denkkkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:16 schreef plopkweker het volgende:
Waar is de andere paintbaas HaJee?
Toto is een band knul.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:16 schreef Fritter het volgende:
[..]
Nee je bent een TotoWat een grap
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:15 schreef Fritter het volgende:
[..]
17 zijn en een avond thuis zijn is niet leuk
Ja dat is ook toto. maar dan gebruik ik liever unibet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:17 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ik dacht dat van wedden op voetbal pool shit?
Hommo?quote:
Voetbalquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja dat is ook toto. maar dan gebruik ik liever unibet.
Geen idee wat ik moet verwachten.quote:
Alles error 403,quote:
Verzin iets leuksquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:18 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Geen idee wat ik moet verwachten.
Dat wil je niet horenquote:
Dat is niet voor de rest bestemtquote:
Die van die roeiboten?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:21 schreef Fritter het volgende:
[..]
Een reclame over ontbijtkoek van snelle jelle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:26 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde eigenlijk gaan slapen maar er kwam een ontzettende gierlucht m'n flat binnen. Echt zo'n oerstank. Alsof er een beer in de bek van Viola Holt heeft gescheten. Dus ik op onderzoek uit. En ja hoor. Hier zit ie.
Dus nu effe koffie zetten en zien hoe lang ik het vol houd. Anders ga ik gewoon en keertje niet op zaterdagochtend naar zwarte Lola, m'n favoriete hoertje.
1000 ways to die?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:27 schreef plopkweker het volgende:
Er komt wat tofs op RTL7 volgens mij, sensatie ende spanning
Sorry, ik zal de volgende keer naast je toilet poepen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:26 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde eigenlijk gaan slapen maar er kwam een ontzettende gierlucht m'n flat binnen. Echt zo'n oerstank. Alsof er een beer in de bek van Viola Holt heeft gescheten. Dus ik op onderzoek uit. En ja hoor. Hier zit ie.
Dus nu effe koffie zetten en zien hoe lang ik het vol houd. Anders ga ik gewoon en keertje niet op zaterdagochtend naar zwarte Lola, m'n favoriete hoertje.
Blijkbaar, intro was wel Sport, levensgevaarlijk!-ish.quote:
Nice!quote:
Told ya.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:29 schreef Fritter het volgende:
[..]
Eindelijk dat topic gelezen, duurde maar eventjes maar ik ga stuk
quote:
Sport is ook levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:28 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Blijkbaar, intro was wel Sport, levensgevaarlijk!-ish.
Daar ligt Bonny St Clair al.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:28 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Sorry, ik zal de volgende keer naast je toilet poepen.
nee sorryquote:
sorry voor het ongemakquote:
Weet je nog dat ik over die dia ree ?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nou wat dat betreft niks mis met een beetje alcoholistische poepseks.
nee geeft niks kan de beste overkomenquote:
Kun je uitleggen wat dat is? Ik ben hier nieuw.quote:
Verdommequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik over die dia ree ?
Ben je nu zwanger?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee geeft niks kan de beste overkomen
Joa wel prima, gisteren terug van vakantie dus nu in een diepe depressie. Maarja morgen partey dus alles is goedquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Versta d'r geen kut van man.
Maar gaat lekker joh, met jou?
Volgens mij was het iets met poep, plas, seks en drachtige gnoe's, maar ik kan me vergissen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kun je uitleggen wat dat is? Ik ben hier nieuw.
Feit: de meeste armadillo's kunnen alleen zwanger raken bij een temperatuur van 29,4 graden Celcius.quote:
Balen man. Waar was je heen geweest?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Joa wel prima, gisteren terug van vakantie dus nu in een diepe depressie. Maarja morgen partey dus alles is goed
Hm, ik vraag me af of ik daar misschien niet te elitair voor ben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Volgens mij was het iets met poep, plas, seks en drachtige gnoe's, maar ik kan me vergissen.
Oh wauw, ik ga dit op mijn muur schrijven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Feit: de meeste armadillo's kunnen alleen zwanger raken bij een temperatuur van 29,4 graden Celcius.
Dat vraag ik mezelf ook vaak af, ik geef me alleen uiteindelijk toch maar over, en laat het allemaal over me heenkomen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm, ik vraag me af of ik daar misschien niet te elitair voor ben.
Goed idee, misschien komt het nog eens van pas.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:38 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Oh wauw, ik ga dit op mijn muur schrijven.
Hey Cosmo, waar is Wanda?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:38 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Oh wauw, ik ga dit op mijn muur schrijven.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:39 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Hey Cosmo, waar is Wanda?
Ja ik bedoel maarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed idee, misschien komt het nog eens van pas.
Hm, volgens mij heeft iemand hier stiekem een fetish.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf ook vaak af, ik geef me alleen uiteindelijk toch maar over, en laat het allemaal over me heenkomen.
(De posts, niet de poep, plas, etc.![]()
)
Kosquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Balen man. Waar was je heen geweest?
En je helemaal verrot zuipen dus morgen?
Ze staat gewoon tot 4 uur achter de ramen, zoals elke dag.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:39 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Wat?quote:
Dat zei ik ooit, een jaar geleden, ook tegen hem. Zijn reactie:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:39 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ik kan wel dusdanig genieten van de nachtbagger dat er af en toe een fapje tussendoor glipt ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm, volgens mij heeft iemand hier stiekem een fetish.
De grootste wijsheden komen uit de meest onverwachte hoek.quote:
Tofquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Kosparadijsje daar man pff.
Yes m'n lichaam heeft alcohol nodig
Geilquote:
Haha you're screwed once again!quote:
Whatpulse bugged bij mij sinds 2.0+quote:
Ik snap dus niet hoe jij met 1 hand kan typen. Dat is echt niet te doen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kan wel dusdanig genieten van de nachtbagger dat er af en toe een fapje tussendoor glipt ja.
Ik vindquote:
Brabant.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
De grootste wijsheden komen uit de meest onverwachte hoek.
Ik ben linkshandig, dat scheelt al de helft.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik snap dus niet hoe jij met 1 hand kan typen. Dat is echt niet te doen.
En dan vooral Breda.quote:
Ik pulse neit meer zo vaak, zit niet zo vaak meer op de pcquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar het ging zo goed, heb de afgelopen week elke dag 50k gepulsed.![]()
![]()
Bij mij ging het juist goed vanaf die update.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:43 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Whatpulse bugged bij mij sinds 2.0+
Ik had voor deze keer maar 's autopulse aangezet, elke 50k pulsen, en dat ging goed. Nu alleen niet meer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:45 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik pulse neit meer zo vaak, zit niet zo vaak meer op de pcmaar toch stijg ik langzaam haha
Ik niet dus wat wil je.quote:
Ik heb het nu op 10k, maar meestal om de 2 dagen een pulsequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had voor deze keer maar 's autopulse aangezet, elke 50k pulsen, en dat ging goed. Nu alleen niet meer.
Ze zeggen dat de meeste mensen die linkshandig zijn, gemiddeld 3,2 seconden langer doen over het openen van een fles met schroefdop.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben linkshandig, dat scheelt al de helft.
magik kroelen in je haardos?quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:46 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik heb het nu op 10k, maar meestal om de 2 dagen een pulse
Ik ga het eens opmeten hoe snel ik ben in vergelijking met rechtshandigenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze zeggen dat de meeste mensen die linkshandig zijn, gemiddeld 3,2 seconden langer doen over het openen van een fles met schroefdop.
Ze zeggen wel meer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze zeggen dat de meeste mensen die linkshandig zijn, gemiddeld 3,2 seconden langer doen over het openen van een fles met schroefdop.
Maar tong, als je nu gaat dan is alles voor niets geweest.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:48 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten schandknapen. Kick some ass.....
Slaapze Tongquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:48 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten schandknapen. Kick some ass.....
quote:
quote:
Ik ben dan toch vooral benieuwd naar fappen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:48 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik ga het eens opmeten hoe snel ik ben in vergelijking met rechtshandigen
Gaat met rechtsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben dan toch vooral benieuwd naar fappen.
Wijst je penis dan ook een beetje naar links?quote:
Toch gewoon dagelijks 10kquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:50 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch iets meer dan ik dachtEn ik zie dat mijn netwerk weer niet opgenomen wordt
Als ie bij rechtshandigen naar rechts wijst, zal dat bij linkshandigen het zelfde effect geven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wijst je penis dan ook een beetje naar links?
Had goede werktijdenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toch gewoon dagelijks 10k![]()
Ja, die up/download gaat af en toe niet helemaal lekker inderdaad.
Okay ik ga dit noteren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als ie bij rechtshandigen naar rechts wijst, zal dat bij linkshandigen het zelfde effect geven.
Zou raar zijn, dat je als linkshandige wel een kromme penis krijgt van 't rukken, maar als rechtshandige niet.quote:
Het is dat ik het net gegoogled heb, maar daarvoor wist ik nog niet eens wat rukken inhield.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zou raar zijn, dat je als linkshandige wel een kromme penis krijgt van 't rukken, maar als rechtshandige niet.
Dan wordt ie superduper recht.quote:
Oh, sorry. Ik had natuurlijk trekken moeten zeggen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is dat ik het net gegoogled heb, maar daarvoor wist ik nog niet eens wat rukken inhield..
Ik snap niks van penissen.quote:
quote:
Tegenstrijdig ditquote:
Mag ik bijles van je?quote:
1 iemand saboteert, kan niet anders.quote:
Wil je alles voordoen bij mij?quote:
Awwww pleaseequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, sorry. Daar begin ik niet aan. Straks weet je teveel.
Ik heb een donkerbruin vermoeden wie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
1 iemand saboteert, kan niet anders.
[..]quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:04 schreef BBQSausage het volgende:
[quote]Op zaterdag 10 augustus 2013 02:03 schreef Chowi het volgende:
Ik wil dit niet zien.
Mannenseks.quote:
Ja sorry, dan gaat het hele feestje niet door.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:05 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
[..]
Ik kan je wel laten zien hoe je piemelbrie verwijderd.
JOngennNNnnn! Dat is echte liefde, want mannenliefde = echte liefdequote:
Welnee. Keurig alles.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:05 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ik teveel post.
Luie hommo is't.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:07 schreef Chowi het volgende:
Cosmo is te lui om zijn post fatsoenlijk te editten..
De bengel!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:07 schreef Chowi het volgende:
Cosmo is te lui om zijn post fatsoenlijk te editten..
Hou je van hiphop?quote:
Wat laat je over je heen lopen dan? Dit is een mannenwereld, daar geldt het recht van de sterkste.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja daar ben ik eigenlijk ook niet van gediend.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:07 schreef BBQSausage het volgende:
Argggghhh, ik heb zout in m'n oog.
Goede, vooral lyricaal gezien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ligt er volkomen aan wat voor hiphop,
Ik zal 'm zo wel even flink in z'n nek swaffelen. Dat zal 'm leren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat laat je over je heen lopen dan? Dit is een mannenwereld, daar geldt het recht van de sterkste.
Wat is in jouw ogen goed?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:09 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Goede, vooral lyricaal gezien.
Juist. Voor jezelf opkomen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zal 'm zo wel even flink in z'n nek swaffelen. Dat zal 'm leren.
Vrijwel alles waarin je geen swag hoort, Great Minds album bijvoorbeeld.quote:
Mannenliefde.quote:
Trusteen SV!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Slapen xxx en een pootje vn Rex
Heb je shot glaasjes? Zo ja, kook water, laat het afkoelen totdat het lauw is, zet het shotglaasje met het gekookte water erin tegen je oogkas (met je ook in het water zeg maar) en knipper als een gek.quote:
Slaapze baasquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Slapen xxx en een pootje vn Rex
Dat gaat hand in handquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hebben we het over interne stokslagen of gewoon romantische mannenliefde ?
Heyaquote:
Spoel het weg met peperkorrels.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zout in m'n oog.
En goedenacht Moner
Heb ik niet, en ik heb 't idee dat er dan meer vuil in m'n oog komt dan dat er al in zit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:12 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Heb je shot glaasjes? Zo ja, kook water, laat het afkoelen totdat het lauw is, zet het shotglaasje met het gekookte water erin tegen je oogkas (met je ook in het water zeg maar) en knipper als een gek.
Zeg ik wens niet vergeleken te worden met Feyenoordquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hebben we het over homo's of over Feyenoord ?
Oh, wacht_!
Pak meteen de peperbus. Flink malen boven m'n oogquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Spoel het weg met peperkorrels.
Peper > Zout
Cosmo. > Homoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:14 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Zeg ik wens niet vergeleken te worden met Feyenoord
Nee, als je water kookt steriliseert het en als je met je oog in dat water knippert zal waarschijnlijk het zout er voor een groot deel uitkomen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik niet, en ik heb 't idee dat er dan meer vuil in m'n oog komt dan dat er al in zit.
Sorry, niet mijn ding.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:11 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Vrijwel alles waarin je geen swag hoort, Great Minds album bijvoorbeeld.
https://www.youtube.com/user/amodei778/videos
Die Amodei z'n mic is niet zo heel goed, maar lyricaal gezien beter dan vele bekende artiesten.
Meld ons het resultaatquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Pak meteen de peperbus. Flink malen boven m'n oog
Danku, danku.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[..]
Dank, alvast van hetzelfde
Ieder z'n smaak.quote:
Mja, voordat 't gekookte water afgekoeld is, is 't niet meer steriel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:15 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Nee, als je water kookt steriliseert het en als je met je oog in dat water knippert zal waarschijnlijk het zout er voor een groot deel uitkomen.
Met pics uiteraardquote:
Probeer urine eens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, voordat 't gekookte water afgekoeld is, is 't niet meer steriel.
Even gaan liggen en met een mooie straal in je oog pissen helpt ook.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, voordat 't gekookte water afgekoeld is, is 't niet meer steriel.
quote:
Volgende keer gewoon een bosje brandnetels tussen de billen doen. Dat is veel lekkerder dan zout.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:22 schreef BBQSausage het volgende:
Helaas, heeft niet mogen baten. Branderige gevoel lijkt (onschaarwijnlijk maar waar) zelfs erger geworden.
Waarom moest ik nou ook weer zo nodig fappen met een snufje zout in de hand.
Daar gebruik ik normaliter gemberwortel voor, ik zal deze variatie de volgende keer proberen. Bedankt voor het advies.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon een bosje brandnetels tussen de billen doen. Dat is veel lekkerder dan zout.
Is dat nu echt lekker met gemberwortel?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar gebruik ik normaliter gemberwortel voor, ik zal deze variatie de volgende keer proberen. Bedankt voor het advies.
Het is even wennen. Het beste kan je eerst de gemberwortel in plakjes snijden, en deze met koeienspeeksel vastplakken rond de bilspleet. Vervolgens giet je hier bedorven geitenmelk overheen (Let op: met klontjes), waardoor de uitslag beperkt blijft. Het schijnt dat de aboriginals dit tevens zien als delicatesse, dus laat ze er gerust van smullen, terwijl je de liefde bedrijft tussen de hangende flaptetten van één van de dorpsouderen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Is dat nu echt lekker met gemberwortel?
Ik heb een gember allergie, en elke keer als ik mij insmeer met gembersap alvorens ik mij laat bespugen door 4 aboriginals in een verlaten schapenscheerderij, krijg ik regelmatig uitslag.
Een beetje van die pusbulten die vervolgens met een bot aardappelschilmesje worden open gesneden door de aboriginals die er hun vrouwen mee insemineren.
Cultuur enzo.
Ah, kijk! Dat wist ik nog niet!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is even wennen. Het beste kan je eerst de gemberwortel in plakjes snijden, en deze met koeienspeeksel vastplakken rond de bilspleet. Vervolgens giet je hier bedorven geitenmelk overheen (Let op: met klontjes), waardoor de uitslag beperkt blijft. Het schijnt dat de aboriginals dit tevens zien als delicatesse, dus laat ze er gerust van smullen, terwijl je de liefde bedrijft tussen de hangende flaptetten van één van de dorpsouderen.
Ben je nu zwanger?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:45 schreef Jovatov het volgende:
Kerels, net vrijgezellenfeest gehad. Bazenfeest.
Hey Marloesquote:
Oh dat dacht ikquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:49 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Nee man. Mannen kunnen toch niet zwanger worden.
Grapjas.
Hoe heet je danquote:
Oh nou sorry hoor :ssquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:51 schreef Jovatov het volgende:
[..]Nooit. Je zat me gewoon te stangen.
Weet je welquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:51 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Hoe heet je danmensen met ingewikkelde namen ook altijd
Felicia?quote:
De ervaring heeft mij geleerd dat er inderdaad veelal vreemde blikken mijn kant op worden geworpen, wanneer ik al nakend door het lokale parkfontein ren, met een triangel hangend aan mijn penis, terwijl er een metalen kogel aan een ketting vanaf mijn nek tegenaan ketst, waardoor er een geweldige melodie klinkt, die erg veel doet denken aan ''k zag twee beren, broodjes smeren'. Dat terwijl ik mijn rug heb ingesmeerd met roomboter, en bestrooid met chocoladevlokken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah, kijk! Dat wist ik nog niet!
En ik maar denken dat het al vreemd was dat ik verkleed in mijn berenpak over straat loop, met een uitgeknipt stuk rondom mijn penis. Al die kindjes die wijzen naar mijn geslachtsdeel terwijl ik al knarsentandend zing: "Huilen is voor jou te laat" van Corrie en de Rekels.
Zo zie je maar weer, wij moeten vaker bier drinken en ervaringen uitwisselen. We doen daar de mensheid plezier mee. Dat is beter dan ons laatste plan om dikke hongerkindjes in Afrika te helpen.
Een maand nadat we weg waren gingen ze alsnog dood aan AIDS en grootschalige genocide praktijken.
Trusten!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:54 schreef Jovatov het volgende:
Oké ik ga tanden poetsen en slapen
Trusten FOK!kers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |