Dit is de eerste keer dat ik dit moest doen, surryquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:13 schreef plopkweker het volgende:
Ik had liever Alpacamelk te koop per emmer. gezien als TT.
Het is je vergeven zolang je volgende TT over alpaca's of dolfijnen gaat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:13 schreef Fritter het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik dit moest doen, surry
Kijk eens beter manquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:13 schreef plopkweker het volgende:
Ik had liever Alpacamelk te koop per emmer. gezien als TT.
Zal ik doen, al duurt het 10 jaar voor het moetquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:14 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Het is je vergeven zolang je volgende TT over alpaca's of dolfijnen gaat.
Dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:14 schreef Fritter het volgende:
[..]
Maar ik ben dus rotterdammer vandaar me ja
quote:
Lekker.quote:
Ambulance rijden denkkkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:16 schreef plopkweker het volgende:
Waar is de andere paintbaas HaJee?
Toto is een band knul.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:16 schreef Fritter het volgende:
[..]
Nee je bent een TotoWat een grap
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:15 schreef Fritter het volgende:
[..]
17 zijn en een avond thuis zijn is niet leuk
Ja dat is ook toto. maar dan gebruik ik liever unibet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:17 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ik dacht dat van wedden op voetbal pool shit?
Hommo?quote:
Voetbalquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja dat is ook toto. maar dan gebruik ik liever unibet.
Geen idee wat ik moet verwachten.quote:
Alles error 403,quote:
Verzin iets leuksquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:18 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Geen idee wat ik moet verwachten.
Dat wil je niet horenquote:
Dat is niet voor de rest bestemtquote:
Die van die roeiboten?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:21 schreef Fritter het volgende:
[..]
Een reclame over ontbijtkoek van snelle jelle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:26 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde eigenlijk gaan slapen maar er kwam een ontzettende gierlucht m'n flat binnen. Echt zo'n oerstank. Alsof er een beer in de bek van Viola Holt heeft gescheten. Dus ik op onderzoek uit. En ja hoor. Hier zit ie.
Dus nu effe koffie zetten en zien hoe lang ik het vol houd. Anders ga ik gewoon en keertje niet op zaterdagochtend naar zwarte Lola, m'n favoriete hoertje.
1000 ways to die?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:27 schreef plopkweker het volgende:
Er komt wat tofs op RTL7 volgens mij, sensatie ende spanning
Sorry, ik zal de volgende keer naast je toilet poepen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:26 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde eigenlijk gaan slapen maar er kwam een ontzettende gierlucht m'n flat binnen. Echt zo'n oerstank. Alsof er een beer in de bek van Viola Holt heeft gescheten. Dus ik op onderzoek uit. En ja hoor. Hier zit ie.
Dus nu effe koffie zetten en zien hoe lang ik het vol houd. Anders ga ik gewoon en keertje niet op zaterdagochtend naar zwarte Lola, m'n favoriete hoertje.
Blijkbaar, intro was wel Sport, levensgevaarlijk!-ish.quote:
Nice!quote:
Told ya.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:29 schreef Fritter het volgende:
[..]
Eindelijk dat topic gelezen, duurde maar eventjes maar ik ga stuk
quote:
Sport is ook levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:28 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Blijkbaar, intro was wel Sport, levensgevaarlijk!-ish.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |