Volgens mij was het iets met poep, plas, seks en drachtige gnoe's, maar ik kan me vergissen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kun je uitleggen wat dat is? Ik ben hier nieuw.
Feit: de meeste armadillo's kunnen alleen zwanger raken bij een temperatuur van 29,4 graden Celcius.quote:
Balen man. Waar was je heen geweest?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Joa wel prima, gisteren terug van vakantie dus nu in een diepe depressie. Maarja morgen partey dus alles is goed
Hm, ik vraag me af of ik daar misschien niet te elitair voor ben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Volgens mij was het iets met poep, plas, seks en drachtige gnoe's, maar ik kan me vergissen.
Oh wauw, ik ga dit op mijn muur schrijven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Feit: de meeste armadillo's kunnen alleen zwanger raken bij een temperatuur van 29,4 graden Celcius.
Dat vraag ik mezelf ook vaak af, ik geef me alleen uiteindelijk toch maar over, en laat het allemaal over me heenkomen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm, ik vraag me af of ik daar misschien niet te elitair voor ben.
Goed idee, misschien komt het nog eens van pas.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:38 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Oh wauw, ik ga dit op mijn muur schrijven.
Hey Cosmo, waar is Wanda?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:38 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Oh wauw, ik ga dit op mijn muur schrijven.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:39 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Hey Cosmo, waar is Wanda?
Ja ik bedoel maarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed idee, misschien komt het nog eens van pas.
Hm, volgens mij heeft iemand hier stiekem een fetish.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf ook vaak af, ik geef me alleen uiteindelijk toch maar over, en laat het allemaal over me heenkomen.
(De posts, niet de poep, plas, etc.![]()
)
Kosquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Balen man. Waar was je heen geweest?
En je helemaal verrot zuipen dus morgen?
Ze staat gewoon tot 4 uur achter de ramen, zoals elke dag.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:39 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Wat?quote:
Dat zei ik ooit, een jaar geleden, ook tegen hem. Zijn reactie:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:39 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ik kan wel dusdanig genieten van de nachtbagger dat er af en toe een fapje tussendoor glipt ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm, volgens mij heeft iemand hier stiekem een fetish.
De grootste wijsheden komen uit de meest onverwachte hoek.quote:
Tofquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Kosparadijsje daar man pff.
Yes m'n lichaam heeft alcohol nodig
Geilquote:
Haha you're screwed once again!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |