Geen idee. Vast niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je met een Vlaams accent praten? Bij vrouwen is dat schattig.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat weeg je nu dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal onder body weight zitten na 8 maanden niet meer serieus liften ben ik bang.quote:
Oh geen idee. Ik heb het ook niet altijd, maar vaak als ik vet vreet gaat dat niet heel super.quote:
Hoe was Berlijn, g?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal onder body weight zitten na 8 maanden niet meer serieus liften ben ik bang.
Ik walg van mezelf
Ik herkende het gezien ik het wel hebquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh geen idee. Ik heb het ook niet altijd, maar vaak als ik vet vreet gaat dat niet heel super.
Gewoon de zweep hanteren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, 28 stuks komend schooljaar
Formidabel man. Echt een van beste steden waar ik ooit was geweest.quote:
=(. Ik zit weer op mijn oude gewicht pre-blessurequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal onder body weight zitten na 8 maanden niet meer serieus liften ben ik bang.
Ik walg van mezelf
Oh dat is wel zuurquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik herkende het gezien ik het wel hebbij vet eten, gekruid eten, pittig eten, uien en ga maar zo door
hoeveel dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
=(. Ik zit weer op mijn oude gewicht pre-blessure
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Formidabel man. Echt een van beste steden waar ik ooit was geweest.
Als ik Duits sprak was ik er gaan wonen, overal advertenties voor werk
quote:
Niet te geil kijken naar de kids heh.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, 28 stuks komend schooljaar
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh dat is wel zuurMaar houdt het jou dan ook tegen om vet te eten ofzo? Of ben je eigenwijs? Ik denk het laatste
Ik wil best trouwen, maar het is zo duurquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan?
[..]
Trouw plannen?
Kloptquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]het laatste ja.. al gaat dat in fases, soms 2 maande niks en dan geef ik weer toe omdat ik het dan 'verdient' heb
en dan daarna spijt, maar de volgende keer doe ik het toch weer
![]()
Maar bij uit eten vind ik het vaak lastig, omdat zowat alles met friet is.
Hoeveel is dat?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
=(. Ik zit weer op mijn oude gewicht pre-blessure
Ligt eraan wat voor eten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
KloptEn vet vreten is ook gewoon fucking lekkah.
Ja veel culturele dingen man, musea enzo, aardig wat. En al die bezienswaardigheden enzoquote:
Dan moet je ook heel wat met leg press kunnen he? Ja 110kg squats.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewicht?
Ik zat 120 in December voordat ik stopte
Dan moet je het ook niet doen eigenlijk. Als het zonder ook goed gaat. Alleen sommige mensen hebben het vaak 'nodig'.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil best trouwen, maar het is zo duurIk heb dat er niet voor over. Ik weet dat je ook wel bijna gratis kunt trouwen, maar dan wil ik dan ook weer niet
Maar het is gelukkig veel beter dan een tot 2 jaar terugquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
KloptEn vet vreten is ook gewoon fucking lekkah.
ROnd de 52 kg dus?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
Ik weeg na mijn poep en kotsziekte ineens weer zoveel als ik in havo/vwo 2 woog
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
Legpress kan bijna iedereen heel snel maxen. Maar als je hem langzaam doet wordt hij wel zwaar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan moet je ook heel wat met leg press kunnen he? Ja 110kg squats.
En je weet gewoon hoeveel je toen woog?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
Oh ik niet. Ik vind 'mijn vriend' geiler klinken dan 'mijn man'.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet doen eigenlijk. Als het zonder ook goed gaat. Alleen sommige mensen hebben het vaak 'nodig'.
Zeg gewoon wat je weegt mensquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
Het ging niet over het gewicht. Meer dat ik las dat een vrouw poept.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je komt in de buurt met je gewicht.
Hoeveel weegde jij bedoel ikquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan moet je ook heel wat met leg press kunnen he? Ja 110kg squats.
Leg moet je ook rustig doen. En maxen? Leg press kun je niet maxen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Legpress kan bijna iedereen heel snel maxen. Maar als je hem langzaam doet wordt hij wel zwaar.
Ja dat is wel kut. Heb je dat al je hele leven dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar het is gelukkig veel beter dan een tot 2 jaar terug![]()
Maar wat wel jammer is dat je dus met reizen 'bepert' bent.. landen als thailand of wat in azie liggen mij dus gewoon niet vanwege het eten. Wat erg jammer is.
Kan erger allemaal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dorito's cool american, alles wat uit de frituur komt, chocolade.
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gvd nee, dan zou ik anorexia hebben geloof ik
Vrouwen weten dat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En je weet gewoon hoeveel je toen woog?
Nee, sinds mijn 12e/13e.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat is wel kut. Heb je dat al je hele leven dan?
Van die fotos die ik toen had gezien had je wel een lekker lichaam.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zoveel weegt JR.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe je betere squats dan ik toenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ooh, ik woog 81kg @ 1m78. Nu wel iets minder nog, 79.
Alleen jammer van die rotkop.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van die fotos die ik toen had gezien had je wel een lekker lichaam.
ik vond het wel een leuke show, al zijn de meningen nog wel verdeeld merk ik. Gewoon kijkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:33 schreef Elan het volgende:
Ajacied422 was VI nog een beetje leuk. Gijp vs De Toppers etc
?
Haar kont.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
picsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Leg press max, dus als ik niet ervoor extension en squats heb gedaan en 3 sets ervoor , kan ik denk ik rond 300.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe je betere squats dan ik toen
Jij hebt anorexia gast. Je bent gewoon eng dun.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dat al anorexia isDat is het pas met 30 kg ofzo.
JR weegt evenveel als mijn vriendin.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij hebt anorexia gast. Je bent gewoon eng dun.
Met je 50 kilo.
Ik ben enig kind.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja, je broer houdt die dossiers bij. Dat is waar ook.
Mwah ik ben wel redelijk lang.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dat al anorexia isDat is het pas met 30 kg ofzo.
Oke ik ga wel even kijken straks zag dat er ook een topic van is en nog meer toffe shows dacht alleen van K&B dat daar een topic over wasquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik vond het wel een leuke show, al zijn de meningen nog wel verdeeld merk ik. Gewoon kijken
Toen was het nog niet zo erg, dat kwam op 16 jaar tot 21/22quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Net die leeftijd waar je vet vreten gaat waarderen
Was een ruk uitzending.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Oke ik ga wel even kijken straks zag dat er ook een topic van is en nog meer toffe shows dacht alleen van K&B dat daar een topic over was
Oh ik had dat toen al.. Misschien omdat ik toen ook ongesteld werdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen was het nog niet zo erg, dat kwam op 16 jaar tot 21/22dat waren zware jaren
Valt reuzemee als ik in de spiegel kijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij hebt anorexia gast. Je bent gewoon eng dun.
Met je 50 kilo.
Maar wat bedoelde jij met leg press max'enquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen was het nog niet zo erg, dat kwam op 16 jaar tot 21/22dat waren zware jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |