Geen idee. Vast niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je met een Vlaams accent praten? Bij vrouwen is dat schattig.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat weeg je nu dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal onder body weight zitten na 8 maanden niet meer serieus liften ben ik bang.quote:
Oh geen idee. Ik heb het ook niet altijd, maar vaak als ik vet vreet gaat dat niet heel super.quote:
Hoe was Berlijn, g?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal onder body weight zitten na 8 maanden niet meer serieus liften ben ik bang.
Ik walg van mezelf
Ik herkende het gezien ik het wel hebquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh geen idee. Ik heb het ook niet altijd, maar vaak als ik vet vreet gaat dat niet heel super.
Gewoon de zweep hanteren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, 28 stuks komend schooljaar
Formidabel man. Echt een van beste steden waar ik ooit was geweest.quote:
=(. Ik zit weer op mijn oude gewicht pre-blessurequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal onder body weight zitten na 8 maanden niet meer serieus liften ben ik bang.
Ik walg van mezelf
Oh dat is wel zuurquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik herkende het gezien ik het wel hebbij vet eten, gekruid eten, pittig eten, uien en ga maar zo door
hoeveel dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
=(. Ik zit weer op mijn oude gewicht pre-blessure
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Formidabel man. Echt een van beste steden waar ik ooit was geweest.
Als ik Duits sprak was ik er gaan wonen, overal advertenties voor werk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |