ik wilde het in de vorm van een tip vertellen, of feedbackquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, dan moet je het niet zeggen natuurlijk.
Oke, bedankt. Voortaan als iemand zegt dat ik oerdom ben zal ik dit als feedback opvatten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik wilde het in de vorm van een tip vertellen, of feedback
Deze wel?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet beschikbaar op mobiele apparaten
er ontbrak watquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, bedankt. Voortaan als iemand zegt dat ik oerdom ben zal ik dit als feedback opvatten.
Ik zou het wel lachen als Twente wint in de Kuip. Al zie ik het niet gebeuren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat we het vredig kunnen houden, want het wordt weer een uitermate gezellig weekend.
Gelijkspel denk ikquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het wel lachen als Twente wint in de Kuip. Al zie ik het niet gebeuren.
Ik zie het ook niet gebeuren. Als Twente toch punten pakt, dan doe ik wat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het wel lachen als Twente wint in de Kuip. Al zie ik het niet gebeuren.
Break on through ken ik wel.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC gaat winnen.
Fernandez in de blessuretijd.
En na dit helemaal:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord gaat met 3-0 winnen. Je moet me wel serieus nemen na deze wereldvoorspelling van mijn kant.
[..]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, zeg het maar morgen
ADO - PSV
NEC - GRO
TWE - RKC
HEE - AZ
Alle thuisploegen winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |