quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
GGMM jij moet verkoper worden, lulhoer dat je bent
Doet hij toch al?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
GGMM jij moet verkoper worden, lulhoer dat je bent
Callcenter ofzo iets.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik niet wat hij voor bijbaantje heeft
Wat doe je daar nu dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:54 schreef GGMM het volgende:
Wel callcenter, maar geen verkoop.
Heb ik wel ff gedaan, maar dat was echt kut.
nee, doe het toch maar nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ik zie dit nu pas. Dat lijkt me wel gezellig Stijn.
Is dat leuk? Lijkt me echt saai.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ik zie dit nu pas. Dat lijkt me wel gezellig Stijn.
[..]
Klantenservice.
Mwa, saai niet, maar leuk ook niet echt. Ligt ook aan je collega's natuurlijk. Maar ach, hetis maar een bijbaantje.quote:
Ja, maar sinds je opmerking dat je m'n kennis op veel punten vrij beperkt vind kies ik er voor om bepaalde opmerkingen van jou te negeren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
ggmm, lees je nu ook dat ik op je uit ga lopen?
Mag ik dit nog terug nemen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar sinds je opmerking dat je m'n kennis op veel punten vrij beperkt vind kies ik er voor om bepaalde opmerkingen van jou te negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |