Hoezo dat nou weer?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar vond ik het ook inderdaad. Maar beter ga je Chinees leren. Heb je veel meer aan.
Daar heb je geen reet aan joh.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar vond ik het ook inderdaad. Maar beter ga je Chinees leren. Heb je veel meer aan.
in berlijn werden 4 russen opgepakt omdat ze gingen vechten in cocktail barquote:
Echt China heeft binnen 5 jaar macht over Europa. Europa wilde import verbod of minimumprijs op zonnepanelen vanuit China en daardoor liepen onderhandelingen vast. China dreigde met export verbod over alle producten die naar Europa gingen. Binnen 5 minuten gaf Europa over en hebben nu nieuwe contract die weinig scheelt met wat eerder vast zat.quote:
Met deze mentaliteit wel ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt China heeft binnen 5 jaar macht over Europa. Europa wilde import verbod of minimumprijs op zonnepanelen vanuit China en daardoor liepen onderhandelingen vast. China dreigde met export verbod over alle producten die naar Europa gingen. Binnen 5 minuten gaf Europa over en hebben nu nieuwe contract die weinig scheelt met wat eerder vast zat.
China is nu al zo machtig, laat staan over paar jaar.
Wat een domme opmerking.quote:
Je zegt dat m'n opmerking dom is om vervolgens uit te leggen dat we onze mentaliteit moeten veranderenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking.
Heeft niets met mentaliteit te maken. Europa is gewoon te afhankelijk geworden van China. Je ziet Amerika nu ook steeds meer producten in Amerika zelf maken, omdat ze minder afhankelijk willen zijn. Europa is daar jammer genoeg nog steeds niet mee begonnen.
Soms heb ik het idee dat jouw kennis beperkt is op veel gebieden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zegt dat m'n opmerking dom is om vervolgens uit te leggen dat we onze mentaliteit moeten veranderen
Ik dacht dat je iets anders bedoelde met jouw opmerking net.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zegt dat m'n opmerking dom is om vervolgens uit te leggen dat we onze mentaliteit moeten veranderen
Oh, nee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets anders bedoelde met jouw opmerking net.
Grappig, van jou heb ik precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat jouw kennis beperkt is op veel gebieden.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
GGMM jij moet verkoper worden, lulhoer dat je bent
Doet hij toch al?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
GGMM jij moet verkoper worden, lulhoer dat je bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |