SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had begrepen dat je met droge lippen etc juist niet teveel moet smeren omdat het dan alleen maar erger word. Hier is t altijd zo over lisa heeft het ook regelmatig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:09 schreef Fee-nix het volgende:
S zijn mondhoekjes zijn trouwens stuk... Ik denk dat het komt omdat hij steeds zijn tong uit z'n mond doet (spelletje). Ik smeer goed met lippenbalsem, hoop dat het gauw over is.
Lijkt me wel spannend allemaal en dat krijgt ze nu vast ook wat meer mee dan toen ze nog wat kleiner was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:45 schreef Susie het volgende:
[..]
Gaat goed hoor, ze was alleen vandaag op het kdv wat stiller als normaal. Maar misschien komt dat omdat we weer in het zkh zijn geweest (controle, alles goed, ding zit er nog en groeit niet, dus ok!) Dat had ze afgelopen winter ook, viel de leidsters op toen. Die merkten een verandering in haar. Vlekjes vallen gelukkig mee, wel gezegd op het kdv, maar niets van gehoord.
Fijn dat de controle goed was! En ik kan me voorstellen dat alle onderzoeken een indruk maken op je meisjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:45 schreef Susie het volgende:
[..]
Gaat goed hoor, ze was alleen vandaag op het kdv wat stiller als normaal. Maar misschien komt dat omdat we weer in het zkh zijn geweest (controle, alles goed, ding zit er nog en groeit niet, dus ok!) Dat had ze afgelopen winter ook, viel de leidsters op toen. Die merkten een verandering in haar. Vlekjes vallen gelukkig mee, wel gezegd op het kdv, maar niets van gehoord.
Dat idd!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:12 schreef Kyara het volgende:
Oh Susie, ik heb jouw post helemaal over het hoofd gezien. Fijn dat het ding niet gegroeid is. Hopelijk is je meisje snel weer zichzelf.
Jep. Als hij precies zo doorgroeit, komt hij later op 1.70 uit. Ik hoop voor hem dat hij dat hij als puber nog een goede groeispurt krijgt of zo, voor een jongen is het denk ik vervelender om klein te zijn dan als meisje. Voorlopig vind ik het vooral enorm schattig, zo'n klein jochie dat door het huis wandeltquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:34 schreef Kyara het volgende:
Mooie stats trouwens Phaidra. Hij volgt zijn lijntje mooi maar het is wel echt een mini he
Nouja, bij S werd het dus steeds erger zonder lippenbalsem. Ik heb het idee dat het wel werkt. Bij mij helpt het ook altijd erg goed tegen droge lippenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:38 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Had begrepen dat je met droge lippen etc juist niet teveel moet smeren omdat het dan alleen maar erger word. Hier is t altijd zo over lisa heeft het ook regelmatig.
Dat licht aan de exploitant. Bij de meeste niet maar bij sommige wel...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:15 schreef Kyara het volgende:
Fee, jij bent naar de kermis geweest toch? Hoe werkt dat in de draaimolen, als je meegaat met je kind, moet je dan zelf ook een kaartje kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |