abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130036074
Nagels knippen doe ik met babytv aan. Dan wil hij wel 5 min stil zitten :+
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:09:10 #277
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130036564
O meer mensen met tandenpoetsdrama's dus. Ja wat Phaidra al zegt: van ons is dit het enige dat echt moet. En ik heb trouwens niet echt het idee dat je zo snel een trauma kan veroorzaken, hoor. Onze oudste maakte er ook altijd hele drama's om en die namen we dan ook in de houdgreep. Nu vindt hij het helemaal geen probleem meer.

Sonnetje wat knap!

Phaidra goeie stats!

SE hoop dat het geen oorontsteking is. Kiezen klinken ook wel logisch.

Nagels knippen vinden ze allebei niet zo erg gelukkig. Teennagels wel erger dan vingernagels. Maar het gaat over het algemeen wel goed (als ik een beetje snel ben).

S zijn mondhoekjes zijn trouwens stuk... Ik denk dat het komt omdat hij steeds zijn tong uit z'n mond doet (spelletje). Ik smeer goed met lippenbalsem, hoop dat het gauw over is.
pi_130036628
Jullie gaan te hard.

Ik heb nu echt weinig tijd om te reageren, moet flink studeren.

Son *O*

Phaidra, mooie stats.

Tof keukentje Zoë!

Mooie speelhoeken. En wat is het opgeruimd.

Tanden poetsen is hier ook drama, het lijkt wel erger sinds al die tandjes doorkomen.

Dit zijn onze speelhoeken, niet zo opgeruimd, komt ook door open kasten en geen manden. Dus dat is nog een goed idee. En onze box ziet er uit als die van Phaidra:

En hier vandaag een moe dreumes, die maar een uur tot anderhalf had geslapen. Hij was hangerig, wilde vooral bij leidster op het kdv en thuis bij ons op de arm. Bijna alles was drama.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_130037332
Oh sneu, arme M ;(
Misschien idd van die tanden! Kan je volgens mij ook oorpijn van krijgen, van kiezen, of iig dat zit ook aan die kant(en misschien dat ik dit zwaar uit mijn duim zuig hoor, maar ik dacht dat ik wel eens gehoord/gelezen had).

Ik ben heeeeel benieuwd wanneer er hier tanden door gaan komen.
Elise slaapt echt stukken minder dan Floris deed. Die sliep best lang nog 2x per dag 2 uur en dan om 7 uur instorten en doorslapen tot 8 uur de volgende dag :') (nou konden we ook wel slaapjes overslaan hoor, maar toch). Nu nog slaapt hij 2 tot 3 uur 's middags (in tegenstelling tot de 2 uur van Elise).
Die 1x slapen is er een beetje ingekomen door de vakantie, toen was ze bijna 10 maanden. Gingen we s ochtends weg en dan sliep ze als we terugkwamen. Dat is er een beetje ingebleven. Soms slaapt ze nog wel 2x hoor, maar meestal niet dus.
Maar goed ook omdat ik dus met Floris en slapen zit is het denk ik gekomen dat ze zo snel naar 1 slaapje ging. Op zich vind ik het prettiger hoe het nu gaat, nu gaan ze allebei ongeveer tegelijk naar bed. Eerst wisselden ze elkaar af.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130039988
ahhhw baby Floris O+
pi_130041344
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:09 schreef Fee-nix het volgende:

S zijn mondhoekjes zijn trouwens stuk... Ik denk dat het komt omdat hij steeds zijn tong uit z'n mond doet (spelletje). Ik smeer goed met lippenbalsem, hoop dat het gauw over is.
Had begrepen dat je met droge lippen etc juist niet teveel moet smeren omdat het dan alleen maar erger word. Hier is t altijd zo over lisa heeft het ook regelmatig.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_130047208
Aww, Baby Floris was wel een durfal he :)

Zal mini maar eens wakker maken, ander loopt heel mn 'schema' in de soep :+
Eens kijken of ze nog koorts heeft ook
pi_130047228
Mini Floris!

Nou met het referentiekader + correctie hoop ik dat de tweeling voor hun 2e verjaardag loopt. Scheelt misschien ook wat verwachtingen.

Leuk Tinu, die houten trein hebben wij ook. M speelt er heel veel mee.
pi_130047267
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:45 schreef Susie het volgende:

[..]

Gaat goed hoor, ze was alleen vandaag op het kdv wat stiller als normaal. Maar misschien komt dat omdat we weer in het zkh zijn geweest (controle, alles goed, ding zit er nog en groeit niet, dus ok!) Dat had ze afgelopen winter ook, viel de leidsters op toen. Die merkten een verandering in haar. Vlekjes vallen gelukkig mee, wel gezegd op het kdv, maar niets van gehoord.
Lijkt me wel spannend allemaal en dat krijgt ze nu vast ook wat meer mee dan toen ze nog wat kleiner was.
Goed om te horen dat het niet gegroeid was.
pi_130047447
Oh Susie, ik heb jouw post helemaal over het hoofd gezien. Fijn dat het ding niet gegroeid is. Hopelijk is je meisje snel weer zichzelf. :*
pi_130047674
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:45 schreef Susie het volgende:

[..]

Gaat goed hoor, ze was alleen vandaag op het kdv wat stiller als normaal. Maar misschien komt dat omdat we weer in het zkh zijn geweest (controle, alles goed, ding zit er nog en groeit niet, dus ok!) Dat had ze afgelopen winter ook, viel de leidsters op toen. Die merkten een verandering in haar. Vlekjes vallen gelukkig mee, wel gezegd op het kdv, maar niets van gehoord.
Fijn dat de controle goed was! En ik kan me voorstellen dat alle onderzoeken een indruk maken op je meisje :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130047696
Mooie stats trouwens Phaidra. Hij volgt zijn lijntje mooi maar het is wel echt een mini he O+
pi_130047709
quote:
17s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 08:12 schreef Kyara het volgende:
Oh Susie, ik heb jouw post helemaal over het hoofd gezien. Fijn dat het ding niet gegroeid is. Hopelijk is je meisje snel weer zichzelf. :*
Dat idd!

En, Se, ja he. Nog steeds wel trouwens :P ben benieuwd hoe dat gaat als hij ouder is ;) (hij is geen brokkenpiloot gelukkig)

Oh en ik weet wel ieder zn kind zijn tempo hoor, tis meer dat ik verbaasd ben over het verschil ;) had ook bij haar niet verwacht dat ze nu al zou lopen. En ik ben bezig met fotoboeken dus vandaar dat ik die foto's nog wist :D
Maaaar er zit wel progressie in, vanochtend liep ze achter haar poppenwagen. Dat durfde ze eerder ook niet.
Floris was ten opzichte van zijn neefjes en nichtjes ook gewoon snel (16, 18/19 en 22 maanden).
pi_130047749
M loopt al bijna en half jaar langs de tafel en achter de loopwagen. Sinds een maandje of 1,5 ook aan 1 hand of alleen aan je rok.

Progressie kan soms ook heeeeeeeeel lannnnnnggggggggzaaaaaaaaaam gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 14-08-2013 12:50:01 ]
pi_130048567
quote:
17s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 08:34 schreef Kyara het volgende:
Mooie stats trouwens Phaidra. Hij volgt zijn lijntje mooi maar het is wel echt een mini he O+
Jep. Als hij precies zo doorgroeit, komt hij later op 1.70 uit. Ik hoop voor hem dat hij dat hij als puber nog een goede groeispurt krijgt of zo, voor een jongen is het denk ik vervelender om klein te zijn dan als meisje. Voorlopig vind ik het vooral enorm schattig, zo'n klein jochie dat door het huis wandelt O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 14 augustus 2013 @ 11:23:14 #291
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_130051199
Goeie stats hoor Phaidra! Misschien krijgt ie nog wel een groeispurt ergens ;)

*Mijn dochter steelt suikerklontjes uit de la*
En dan met zo'n vingertje erbij van 'mag niet'
pi_130051802
PE :D Gelukkig weet ze precies wat ze NIET mag _O-

Kyara, M's naam staat voluit in je laatste post!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130052731
Toch lijkt baby Floris ook op E *;
Phaidra: Er zijn veel rijke kleine mannen :D O+
PE: foei !
Susie: Wat een impact ! :*
Tinu: Heerlijk al dat speelgoed !
Kyara: Lopen komt goed met M :*
SE: nog koorts ?
rest: c_/
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_130053773
Thanx Phaidra!

En KZ, weet ik hoor. Hij zal heus ooit wel een keer gaan lopen ;)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:12:23 #295
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130054248
Tinu, gaat het vandaag weer wat beter?

Die derde foto Sonnetje O+ . Zo geconcentreerd!

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:38 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Had begrepen dat je met droge lippen etc juist niet teveel moet smeren omdat het dan alleen maar erger word. Hier is t altijd zo over lisa heeft het ook regelmatig.
Nouja, bij S werd het dus steeds erger zonder lippenbalsem. Ik heb het idee dat het wel werkt. Bij mij helpt het ook altijd erg goed tegen droge lippen :). Maar verschilt wel per merk trouwens.

Susie ik had ook jouw post over het hoofd gezien!! Sorry. Wat fijn dat het niet gegroeid is!! En hoop ook dat het snel weer beter gaat met haar.

PE dat vingertje :D.

Hier vanochtend bij een vriendin op bezoek geweest met de jongens. Daarna broodje gegeten en nu zijn ze weer samen aan het boeven in de tuin. Ga dat feestje nu maar even verstoren, want bedtijd!
pi_130054374
Fee, jij bent naar de kermis geweest toch? Hoe werkt dat in de draaimolen, als je meegaat met je kind, moet je dan zelf ook een kaartje kopen?
pi_130054453
Ik heb me toch een strakke planning vandaag *O*
pi_130054717
quote:
17s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:15 schreef Kyara het volgende:
Fee, jij bent naar de kermis geweest toch? Hoe werkt dat in de draaimolen, als je meegaat met je kind, moet je dan zelf ook een kaartje kopen?
Dat licht aan de exploitant. Bij de meeste niet maar bij sommige wel...
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_130054846
Susie, fijn dat de controle goed was.

Kyara de houten trein hebben we sinds L's 1e verjaardag. L vind de blokken leuk, maar kan het er nog niet zelf opzetten. Grote broer speelt er weleens mee.

Son echt een ontdekker jouw Floris zoals hij daar op de wagen staat. Is E ook een ontdekker, wellicht op een andere manier? Kan de uitslag van laatst trouwens aan ongediertemiddel liggen? Ik dacht weleens zoiets te hebben gehoord. Heeft ze de schil mee gegeten?

Phaidra, hoe weet je dat hoe groot hij later wordt?

Se is de koorts weg.

Pe hier ook weleens zo een boefje.

Fee slapen ze lekker?

Kz wat gaan jullie doen?

Fee, vanochtend was hij zijn eigen ondernemende, vrolijke zelf. Hij is wel op het kdv vandaag. Ik hoor na thuiskomst wel hoe het was. Papa gaat ophalen.
Gistermiddag was het denk ik moeheid en wellicht sterker last van tandjes dan s'ochtends.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_130054928
Tinu: Superoma van 90 komt en de kleine ligt al 2,5 uur te slapen + het huis is nu netjes :) :*
Fijn dat hij ok was vandaag !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')