Hoe regel je in godsnaam een vliegtuig?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Iemand heeft een charter geregeld. 350 p.p. Dat valt nog wel mee. Anders was het ruim 600 p.p. Maar komt nog meer bij kijken natuurlijk. Bewaar het geld liever voor de volgende ronde.
Ja en in goede kwaliteit ookquote:
HMF?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe regel je in godsnaam een vliegtuig?
Niks is te duur voor Rotterdammers. Beroven gewoon weer een jood.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Da's wel erg duur voor Rotterdamse begrippen.
Beats me. Is door die gozer gedaan wiens zoon wereldberoemd is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe regel je in godsnaam een vliegtuig?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks is te duur voor Rotterdammers. Beroven gewoon weer een jood.
Willemquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks is te duur voor Rotterdammers. Beroven gewoon weer een jood.
[..]
Beats me. Is door die gozer gedaan wiens zoon wereldberoemd is.
vond dat partij kutquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:36 schreef GGMM het volgende:
Ik ben een taal aan het leren via Rosetta Stone. Gewoon omdat het kan.
Tja, je bent een supporter of niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
600 alleen al voor het vliegtuig voor je club?Mij niet gezien. Dan ga ik wel lekker ergens op vakantie.
crackiequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
600 alleen al voor het vliegtuig voor je club?Mij niet gezien. Dan ga ik wel lekker ergens op vakantie.
Welk taal?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:36 schreef GGMM het volgende:
Ik ben een taal aan het leren via Rosetta Stone. Gewoon omdat het kan.
Ga slapen kut kleuterquote:
Ah, dus gewoon omdat je dom bent?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet, leerde er gewoon de taal niet van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |