Ik wacht op de Bob en dan kan ik ook wat gaan doen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga er weer vandoor! Laatste beetje strijken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wacht op de Bob en dan kan ik ook wat gaan doen.
Succes.
[ afbeelding ]
Vetklepquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ook nu. Met noten.
[..]
Nobody cares Stijn.
Neuh, ik geef niet zoveel om de mening van een kleine stinkende rooie Ier.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Happel is nu een goede comeback aan het verzinnen
Ben niet eens rood of ooit rood geweest man dikke debielquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, ik geef niet zoveel om de mening van een kleine stinkende rooie Ier.
Maakt niet uit leprechaunquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben niet eens rood of ooit rood geweest man dikke debiel
Je schrijft het wel goed. Valt mij weer mee van een halftamme kakkerlakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half tamme nog wel, toe maar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je schrijft het wel goed. Valt mij weer mee van een halftamme kakkerlak
Ga je nog naar Rusland voor de EL?quote:
Wil wel, maar ga eens verstandig doen dit keer. En hopen dat ze de ronde doorkomen. Komen er genoeg leuke reisjes aan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga je nog naar Rusland voor de EL?
Zal wel tyfusduur zijn om naar Rusland te gaanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Wil wel, maar ga eens verstandig doen dit keer. En hopen dat ze de ronde doorkomen. Komen er genoeg leuke reisjes aan.
hele jaarsalaris naar de kloten in rotterdamquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal wel tyfusduur zijn om naar Rusland te gaan
wijf meteen wegquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hele jaarsalaris naar de kloten in rotterdam
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:06 schreef Happel het volgende:
Wil wel, maar ga eens verstandig doen dit keer.
okequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
barça schijnt een bod te hebben gedaan op Jantje.
Ben Iron Man 3 aan het kijkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, waar wil jij het over hebben dan
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
barça schijnt een bod te hebben gedaan op Jantje.
vindtquote:
Tot nu toe best okequote:
Oke thanksquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:26 schreef GGMM het volgende:
Vertonghen en Afellay in één team?
[..]
vindt
Kan je nagaan hoeveel diepgang superheldenfilms over het algemeen hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kijk, op de tv in de achtergrond, the incredible hulk. Maar tegelijkertijd op de PC kijk ik American Ninja Warrior
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoeveel diepgang superheldenfilms over het algemeen hebben.
twitter:NicoBoilesen twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 23:07:17Nou! Zo moet je dus niet voetbal spelen #ajaoss #ongelooflijk #slecht reageer retweet
Iemand heeft een charter geregeld. 350 p.p. Dat valt nog wel mee. Anders was het ruim 600 p.p. Maar komt nog meer bij kijken natuurlijk. Bewaar het geld liever voor de volgende ronde.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal wel tyfusduur zijn om naar Rusland te gaan
Da's wel erg duur voor Rotterdamse begrippen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Iemand heeft een charter geregeld. 350 p.p. Dat valt nog wel mee. Anders was het ruim 600 p.p. Maar komt nog meer bij kijken natuurlijk. Bewaar het geld liever voor de volgende ronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |