quote:
Naast Lambiek valt het heel erg mee.quote:
Iets Russisch geloof ik.quote:
Zeg dat maar niet te hardquote:
Uit beleefdheid, ik vind Milan wel een leuke tegenstander. Alleen doorgaan zal wel lastig worden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:41 schreef Fok-it het volgende:
El Shaarawy noemt PSV een hele lastige uitdaging, echt wtf
Nummer 5 van Rusland he. Ik zie alweer wat onderschattig straksquote:
Ja moet haast wel. Die eet Bruma en Rekik toch op.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uit beleefdheid, ik vind Milan wel een leuke tegenstander. Alleen doorgaan zal wel lastig worden.
ja dat krijg je als je champions league probeert te halen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
ahahhaha moet psv tegen milan ahahahah srs?
dubbele cijfersquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:44 schreef Adames het volgende:
[..]
ja dat krijg je als je champions league probeert te halen.
Daarom kampioen worden. Maar voor PSV niet slecht nu al 4+ miljoenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
Weer al het CL geld voor AjaxHet geld stroomt echt binnen de laatste jaren.
Jullie hebben afgelopen zomer ook lekker verdiend, dat had volgens mij ook niemand van tevoren verwacht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom kampioen worden. Maar voor PSV niet slecht nu al 4+ miljoenik ben tevreden met dit resultaat. Alles wat nu nog komt is extra al verwacht ik niets meer.
Nopequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jullie hebben afgelopen zomer ook lekker verdiend, dat had volgens mij ook niemand van tevoren verwacht.
In de koelkast.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:57 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Iemand toevallig een sopcast stream van cambuur?
Neequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:57 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
13th doet het niet?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:57 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Vorige week heb ik wel zo'n beetje alles gekeken, maar dit gaat mij ook te ver.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je als objectief kijker Roda - Cambuur gaat kijken ben je ook levensmoe ben ik bang.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je als objectief kijker Roda - Cambuur gaat kijken ben je ook levensmoe ben ik bang.
Wat Inso zei dus.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorige week heb ik wel zo'n beetje alles gekeken, maar dit gaat mij ook te ver.
heb 4 dagen gedaan is nu wel even voor een avondje klaarquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:00 schreef SjaakBauer het volgende:
Vanavond bier drinken kut roepen jongons?
gvd hommoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb 4 dagen gedaan is nu wel even voor een avondje klaar
hihi ja leukquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
gerard joling bij vi, dat gaat weer ordinair worden.
Prodigy altijd +1000quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:01 schreef SjaakBauer het volgende:
Hoorde deze net voor het eerst in jaren, godverdomme baas godverdomme.
Zometeen VI'tje kijken van maandag, wie was gast?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
gerard joling bij vi, dat gaat weer ordinair worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |