Kerel. Niet fucken met plateaupotjes. Is juist heel belangrijk om je poep te zien. Je drol verteld veel over je gezondheid cq. gezonde eetpatroon. Dus kijk wat vaker naar je poep zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
Trouwens weer iets typisch Nederlands, van die plateaupotten, zodat je je eigen schijt eens lekker kan bewonderen. Welke mongool heeft dat uitgevonden?
Ja, een bidet zou wel een must moeten zijn in elke WC, maar helaas is dat hier niet het geval.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:49 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Kerel. Niet fucken met plateaupotjes. Is juist heel belangrijk om je poep te zien. Je drol verteld veel over je gezondheid cq. gezonde eetpatroon. Dus kijk wat vaker naar je poep zou ik zeggen.
Wat wel fucking ranzig is dat men in Nederland enkel en alleen wc papier gebruikt om de reet te reinigen. Een klein douche kopje om met water tussen je billen te reinigen is veel hygiënischer.
Geef jij ook workshops?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, een bidet zou wel een must moeten zijn in elke WC, maar helaas is dat hier niet het geval.
Mijn poep is uitstekend, vriend.Hoef nooit te vegen, dus daar zie ik het aan.
Alle alcohol en koffie uit je dieet bannen en genoeg vezels eten. Ta-daa, nooit meer plakpoep.quote:
koffie of cafeïne?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Alle alcohol en koffie uit je dieet bannen en genoeg vezels eten. Ta-daa, nooit meer plakpoep.
Flawless victory.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, een bidet zou wel een must moeten zijn in elke WC, maar helaas is dat hier niet het geval.
Mijn poep is uitstekend, vriend.Hoef nooit te vegen, dus daar zie ik het aan.
Koffie. Cafeïne an sich kan volgens mij geen kwaad.quote:
Disregard women, acquire aesthetics.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoest met de vrouwtjes dimi?
Nu wel, goed bezig. Big ass moffoo!!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Disregard women, acquire aesthetics.
Heb je me plaatjes al gezien??
Ik dacht dat je in ONZ / [MORNIN'] Remember, remember, the ninth of september! nog foto's had gepost van meiden die zichzelf natplasten, maar blijkbaar zat ik ernaast. Ik weet wel dat jij een liefhebber bent van female wetting... dus zo'n post zal dan ook wel serieus zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:25 schreef BaajGuardian het volgende:
Is juist godverdomd geil man, die hele bril na haar bezoek droog slurpen mmm
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:25 schreef BaajGuardian het volgende:
Is juist godverdomd geil man, die hele bril na haar bezoek droog slurpen mmm
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar goed er is niks mis met je mond om een vagina vouwen en haar laten plassen, in je mond.
lolzquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zie het probleem niet zolang ze goed drinkt dat de plas niet zo geel is als van die gele kinderstiften, raar geel is dat trouwens.
Je bent idd iets op het spoor, zie ik.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je bent idd iets op het spoor, zie ik.
He Connie, hier alles bovenmatig. Bij jou? Wat leuk je te spreken!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:04 schreef Rodawa het volgende:
Hee Ronnie, hoe is het nou tegenwoordig??
daarom hebben vrouwen benenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je bent idd iets op het spoor, zie ik.
Met mij ook Ronnie, blij te horen dat het goed met je gaat, ome Bertus en ik maakten ons al zorgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
He Connie, hier alles bovenmatig. Bij jou? Wat leuk je te spreken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |