dit moet je tegen die cassiere zeggen!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:25 schreef BaajGuardian het volgende:
Is juist godverdomd geil man, die hele bril na haar bezoek droog slurpen mmm
Jonge ik post wel meer mooien dingen op fok die ik niet zou zeggen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dit moet je tegen die cassiere zeggen!
zonde.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jonge ik post wel meer mooien dingen op fok die ik niet zou zeggen.
En ik geloof ook niet dat jij een meisje bent trouewnsquote:
Deze zin verraadt je onervaren maagdheid.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben een gezonde jongen met gezonde dosis libido, ik vind het niet normaal om op meisjes af te knappen.
ik begin er zelf ook steeds meer aan te twijfelen, moet ik je eerlijk bekennen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En ik geloof ook niet dat jij een meisje bent trouewns
Ik heb een ervaren maagdheid.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Deze zin verraadt je onervaren maagdheid.
Komt mischien ook omdat 300% van de fok gebruikers met een vrouwen icon een man is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik begin er zelf ook steeds meer aan te twijfelen, moet ik je eerlijk bekennen.
Dit moet je niet tegen die cassiere zeggen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En ik geloof ook niet dat jij een meisje bent trouewns
Dat dus, TS spoort echt niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:12 schreef Broder het volgende:
jij bent écht niet goed bij je hoofd[ afbeelding ]
Die cassiere is te mooi om niet een vrouwe te zijn, ik ben namelijk niet homofilisch.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit moet je niet tegen die cassiere zeggen.
dat speelt inderdaad een rol bij mijn identiteitscrisis.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Komt mischien ook omdat 300% van de fok gebruikers met een vrouwen icon een man is.
Dit ook niet tegen voornoemde cassiere zeggen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb een ervaren maagdheid.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar goed er is niks mis met je mond om een vagina vouwen en haar laten plassen, in je mond.
Nee dat vind ik dus niks, ik wil 'm netjes op een plateau zien liggen. Zo krijg je een beter beeld van je prestatie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:12 schreef P8 het volgende:
Ik vind het ook geiler als ik ontlasting met een flinke plons in de pot hoor vallen.
Inb4 slotje!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Tja, wat zullen hier nou weer eens van maken....
Zie het probleem niet zolang ze goed drinkt dat de plas niet zo geel is als van die gele kinderstiften, raar geel is dat trouwens.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:21 schreef rietriieet het volgende:
Heb er ooit één naast me horen schijten......
Ben er nu nog voor in therapie!
Daarnaast heb je geen fobo dus dat verlaagd de kans dat je man bent met zo'n 20% waardoor je nu 280% kans hebt man te zijn op fok.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat speelt inderdaad een rol bij mijn identiteitscrisis.
Vagijnen en spuitend vloeistof is way more sexier in de vorm van squirten..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zie het probleem niet zolang ze goed drinkt dat de plas niet zo geel is als van die gele kinderstiften, raar geel is dat trouwens.
Jouw moeder en zus doen iets goed verkeerd als ze hun hele benen en toiletbril onder pissen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Mijn ervaringen zijn louter berust op die van mijn moeder en zus.
Ik slaap naast de WC dus ik hoor altijd ALLES.
En aangezien een kut een universeel iets is kan ik mijn ervaringen van deze steekproef doortrekken naar de gehele vrouwelijke populatie.
Ik zelf probeer altijd tegen de rand te plassen en als ik onverhoopt een keertje in het openbaar moet plassen, dan plas ik tegen het vliegje aan. Altijd zo min mogelijk geluid hier bij mij.
Bij mij kan je niet eens horen dat ik plas.
maar dat wordt misschien weer gecompenseerd door mijn mannelijke username.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Daarnaast heb je geen fobo dus dat verlaagd de kans dat je man bent met zo'n 20% waardoor je nu 280% kans hebt man te zijn op fok.
Het kost je 5 minuten van je leven maar dan heb je ook wat!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]![]()
Hij is mooi geworden!!!
Nee man dat plakt en ruikt naar gesabelde vis in de hete zon, natte straattegels, nat leer, oude kranten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:36 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Vagijnen en spuitend vloeistof is way more sexier in de vorm van squirten..
Ja precies, onduidelijkheid dus.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar dat wordt misschien weer gecompenseerd door mijn mannelijke username.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Mijn ervaringen zijn louter berust op die van mijn moeder en zus.
Ik slaap naast de WC dus ik hoor altijd ALLES.
En aangezien een kut een universeel iets is kan ik mijn ervaringen van deze steekproef doortrekken naar de gehele vrouwelijke populatie.
Ik zelf probeer altijd tegen de rand te plassen en als ik onverhoopt een keertje in het openbaar moet plassen, dan plas ik tegen het vliegje aan. Altijd zo min mogelijk geluid hier bij mij.
Bij mij kan je niet eens horen dat ik plas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |