Wat je tegenwoordig uit de biologieboeken van de brugklas kan leren zeg.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Nee man dat plakt en ruikt naar gesabelde vis in de hete zon, natte straattegels, nat leer, oude kranten.
Valt wel mee, met de juiste techniek kun je als vrouw bijna geruisloos plassen. Sommigen squirten het er echt uit als watervallen, zo onvrouwelijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Jouw moeder en zus doen iets goed verkeerd als ze hun hele benen en toiletbril onder pissen.
Geluid is idd wat moeilijker te reguleren.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:46 schreef Kola het volgende:
[..]
Valt wel mee, met de juiste techniek kun je als vrouw bijna geruisloos plassen. Sommigen squirten het er echt uit als watervallen, zo onvrouwelijk.
Met een slurfje wat je met de hand kan hanteren kun je veel makkelijker op de toiletpot anticiperen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:46 schreef Kola het volgende:
[..]
Valt wel mee, met de juiste techniek kun je als vrouw bijna geruisloos plassen. Sommigen squirten het er echt uit als watervallen, zo onvrouwelijk.
hOiiquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:42 schreef Cactus1 het volgende:
DIMA
![]()
Ik heb genoten van elk woord van je OP. Ik vergat bijna dat het over mij zou kunnen gaan
Ik pis altijd recht in het water, gewoon om mijn dominantie te uiten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Mijn ervaringen zijn louter berust op die van mijn moeder en zus.
Ik slaap naast de WC dus ik hoor altijd ALLES.
En aangezien een kut een universeel iets is kan ik mijn ervaringen van deze steekproef doortrekken naar de gehele vrouwelijke populatie.
Ik zelf probeer altijd tegen de rand te plassen en als ik onverhoopt een keertje in het openbaar moet plassen, dan plas ik tegen het vliegje aan. Altijd zo min mogelijk geluid hier bij mij.
Bij mij kan je niet eens horen dat ik plas.
zit jij dan op de meisjes wc dus ????????quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Met een beetje extra meer pech komt het bij vrouwen weleens voor dat je schaamlippen dan een hoek van circa 45 graden of meer maken, hierdoor lopen vrouwen het risico dat de urine geleid word naar hun dijbenen en zo op de WC bril piesen. Ik vind dit echt smerig, want ik wil graag op een schone, zonder pisvlekken bedolven WC bril.
Hhaha mijn stiefvader ook eens op een toilet langs de autobahn. Altijd grappig als je ineens iemand de hele boel bij elkaar hoort vloeken en er vervolgens achter te komen dat hij zijn hele broek heeft nat gezeken onder de bril door.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Oké, toegegeven:
Ik heb ook wel eens onder de WC bril doorgeplast nadat ik op een zeer winterse dag met een temperatuur van -20c direct thuis de WC induik (ja, ik kom ook weleens buiten). Een piemel krimpt bij zeer lage en dus koude temperaturen, dit vernauwt de urine leider waardoor het urineren sowieso geen pretje is (pijn bij plassen omdat je moet forceren, het druppelt er ook maar mondjesmaat uit) en ik was vergeten hem genoeg naar beneden te duwen.
Mijn oplossing hiervoor is: ik leg mijn penis dan altijd in mijn vuist voor een 30-60 seconden, daarna lukt het wel.
Een formule 1 auto kan ook niet koud opgestart worden, zo fijn zijn die toleraties. Ze worden daarom ook eerst doorgepompt met voorverwarmde olie(!)
Lol,quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:18 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Hhaha mijn stiefvader ook eens op een toilet langs de autobahn. Altijd grappig als je ineens iemand de hele boel bij elkaar hoort vloeken en er vervolgens achter te komen dat hij zijn hele broek heeft nat gezeken onder de bril door.
hahahaha
Nee, ik dacht hetzelfde, meestal zijn jullie daar veel te netjes voorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:43 schreef madeliefff het volgende:
Ik dacht dat t vrouwelijke geslacht niet aan plassen deed?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:44 schreef Hugh_Myron het volgende:
Jezus Christus te paardhij is terug.
Ik kan wel heel veel schattigere dingen bedenken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:42 schreef IrCute het volgende:
[..]Mijn vriend zegt altijd dat het schattig is als hij mij hoort plassen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |