PM gestuurdquote:
PM gestuurdquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:39 schreef Jv1994 het volgende:
ik wil goodfellas wel, hoeveel incl verzenden?
PM gestuurdquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:19 schreef Susi het volgende:
Hmm...
David Bowie & Memento, 11 euro inclusief ?
En binnen. Keurig verpakt met kartonnetje en supersnelquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:19 schreef Susi het volgende:
Hmm...
David Bowie & Memento, 11 euro inclusief ?
Nog interesse? PM gestuurd maar geen reactie terug ontvangen...quote:
Nog interesse? PM gestuurd maar geen reactie terug ontvangen...quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:39 schreef Jv1994 het volgende:
ik wil goodfellas wel, hoeveel incl verzenden?
Nog interesse? PM gestuurd maar geen reactie terug ontvangen...quote:
ja ik wil goodfellas wel, heb geen pm gekregen volgens mij. hoeveel was het incl verzendingquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:27 schreef Sjorre het volgende:
[..]
Nog interesse? PM gestuurd maar geen reactie terug ontvangen...
[..]
[..]
============================================================================================
Nu alle bovenstaande DVD's [minus Memento en Bowie = verkocht] nu voor 40 euro![exclusief verzendkosten]
Kleine 30 gloednieuwe DVD's voor iets meer dan een eurootje per stuk, daar kun je toch deze geweldige films niet voor laten liggen!!![alleen bij complete afname]
============================================================================================
Dan doen we het zo tochquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:04 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
ja ik wil goodfellas wel, heb geen pm gekregen volgens mij. hoeveel was het incl verzending
5 euroquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:57 schreef Sjorre het volgende:
[..]
Dan doen we het zo tochGoodfellas incl verzendkosten komt op 7 euro neer.
7 euro inclusief verzenden.quote:
4,50 inclusief verzenden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:38 schreef Beaudelaire het volgende:
The Mask voor 4 euro incl.?
Had je PM ook niet gezien.
Ik houd het bij 4.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:24 schreef Sjorre het volgende:
[..]
4,50 inclusief verzenden.Zullen we het verder via PM afhandelen?
Ik zie je op diverse plekken in V&A mensen PM's sturen. Liever zien we dit in het topic. We zitten namelijk op een forum met een open karakterquote:
Babe is ook reeds verkocht. Van "the Mask" ben ik nog even in afwachting. De overige DVD's mag je voor 36,75 inclusief verzenden overnemen.quote:
Voor 9 euro hebben we een deal.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:04 schreef babipangang het volgende:
Requiem for a dream en Ichi the killer ¤7,- inclusief verzenden
Deal, stuur me even een PM met je gegevens. Dan maak ik het geld over.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:40 schreef Sjorre het volgende:
[..]
Voor 7 euro inclusief hebben we een deal, t is een "zware" jongen namelijk
Kom op babipangang, 9 euro is een prima deal voor deze twee "zware" jongens...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:09 schreef babipangang het volgende:
[..]
Dan gaan we in het midden zitten, 8 euro
Vooruit dan omdat ze nog helemaal nieuw zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:15 schreef Sjorre het volgende:
[..]
Kom op babipangang, 9 euro is een prima deal voor deze twee "zware" jongens...
Goed om te lezen, dank voor je berichtje! Veel plezier ermeequote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Dvd's in uitstekende staat en snel na betalen ontvangen. Bedankt!
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:20 schreef babipangang het volgende:
Hier ook de dvd's in goede staat ontvangen, thnx Sjorre!
Bedankt voor jullie reacties! Goed om te lezen dat alles naar tevredenheid is gearriveerd. Veel kijkplezierquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:21 schreef Dubst3p het volgende:
Ook hier zijn de dvd's in zeer goede staat ontvangen!
Top.
Voor 6,50 incl. verzenden hebben we een dealquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:53 schreef bijdehand het volgende:
True Romance + De Dominee voor 5 incl?
Prima, maar dan wordt het naar een DHL-vestiging bij je in de buurt gezonden. PM me maar als je accoord gaat...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:57 schreef n_gger het volgende:
The Contender, Hotel Rwanda, Jarhead & Hitler voor ¤11,- inclusief?
Prima, je hebt PMquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:55 schreef Sjorre het volgende:
[..]
Prima, maar dan wordt het naar een DHL-vestiging bij je in de buurt gezonden. PM me maar als je accoord gaat...
Gisteren alles opgehaald bij DHL, ziet er keurig uitquote:Op zondag 1 september 2013 17:34 schreef Sjorre het volgende:
Verkocht zijn
the Contender
Jarhead
Hitler
Hotel Rwanda
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |