PM gestuurdquote:
PM gestuurdquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:39 schreef Jv1994 het volgende:
ik wil goodfellas wel, hoeveel incl verzenden?
PM gestuurdquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:19 schreef Susi het volgende:
Hmm...
David Bowie & Memento, 11 euro inclusief ?
En binnen. Keurig verpakt met kartonnetje en supersnelquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:19 schreef Susi het volgende:
Hmm...
David Bowie & Memento, 11 euro inclusief ?
Nog interesse? PM gestuurd maar geen reactie terug ontvangen...quote:
Nog interesse? PM gestuurd maar geen reactie terug ontvangen...quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:39 schreef Jv1994 het volgende:
ik wil goodfellas wel, hoeveel incl verzenden?
Nog interesse? PM gestuurd maar geen reactie terug ontvangen...quote:
ja ik wil goodfellas wel, heb geen pm gekregen volgens mij. hoeveel was het incl verzendingquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:27 schreef Sjorre het volgende:
[..]
Nog interesse? PM gestuurd maar geen reactie terug ontvangen...
[..]
[..]
============================================================================================
Nu alle bovenstaande DVD's [minus Memento en Bowie = verkocht] nu voor 40 euro![exclusief verzendkosten]
Kleine 30 gloednieuwe DVD's voor iets meer dan een eurootje per stuk, daar kun je toch deze geweldige films niet voor laten liggen!!![alleen bij complete afname]
============================================================================================
Dan doen we het zo tochquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:04 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
ja ik wil goodfellas wel, heb geen pm gekregen volgens mij. hoeveel was het incl verzending
5 euroquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:57 schreef Sjorre het volgende:
[..]
Dan doen we het zo tochGoodfellas incl verzendkosten komt op 7 euro neer.
7 euro inclusief verzenden.quote:
4,50 inclusief verzenden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:38 schreef Beaudelaire het volgende:
The Mask voor 4 euro incl.?
Had je PM ook niet gezien.
Ik houd het bij 4.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:24 schreef Sjorre het volgende:
[..]
4,50 inclusief verzenden.Zullen we het verder via PM afhandelen?
Je mag m altijd voor 2 euro komen ophalenquote:
PM verstuurd...quote:
Ik zie je op diverse plekken in V&A mensen PM's sturen. Liever zien we dit in het topic. We zitten namelijk op een forum met een open karakterquote:
Babe is ook reeds verkocht. Van "the Mask" ben ik nog even in afwachting. De overige DVD's mag je voor 36,75 inclusief verzenden overnemen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop