lolquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cuenca schreef ik zeker ook te snel af? Man wat hebben we daar van genoten zeg![]()
![]()
![]()
En jij iets minder kritischquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen moet eens wat kritischer kijken naar het spel van Ajax
Wat heb jij hem dan zien doen dat een Lukoki niet kan? Ik namelijk helemaal niets maar goed hij kwam van Barcelona dan ben je al heilig verklaart voor je een bal hebt geraaktquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was niet fit nee. Maar als hij fit is, dan is hij een geweldige speler die zeker een versterking is voor Ajax. Dat zag je al bij vlagen.
Mensen moeten niet vergeten dat we geen barcelona zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kijk kritisch genoeg. En Bojan speelt niet goed nee, maar dat doet de rest ook niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lukoki is alleen goed zonder bal, dat is wel een verschilquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heb jij hem dan zien doen dat een Lukoki niet kan? Ik namelijk helemaal niets maar goed hij kwam van Barcelona dan ben je al heilig verklaart voor je een bal hebt geraakt
Techniek, een actie, weten wat je gaat doen voor je een actie inzet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heb jij hem dan zien doen dat een Lukoki niet kan? Ik namelijk helemaal niets maar goed hij kwam van Barcelona dan ben je al heilig verklaart voor je een bal hebt geraakt
Nja niet helemaal eens. Als je ziet wat Cocu tot nog toe doet met PSV...dan mag je bij Ajax meer verwachten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mensen moeten niet vergeten dat we geen barcelona zijn.
En wanneer precies heb je hem dit zien doen in een Ajax shirt?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Techniek, een actie, weten wat je gaat doen voor je een actie inzet.
Je zag het bij vlagen, terwijl hij nog niet eens helemaal fit was.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wanneer precies heb je hem dit zien doen in een Ajax shirt?
Je moet vanaf dit seizoen hier zijn hoor:quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nogmaals wanneer zag jij die vlagen want ik heb ze niet gezienquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zag het bij vlagen, terwijl hij nog niet eens helemaal fit was.
maar wel vreemd.vermeer ziek dusquote:
Precies. Er is niemand weg, dus je mag verwachten dat Ajax wel enigszins is ingespeeld en een hoger tempootje speelt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ik wat meer van dit Ajax verwacht? Kom op zeg het voetbal lijkt nergens op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |