Blind valt wel mee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En Blind, en Schone, en Bojan
Ga jij nou maar fappen op Boerrigterquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Snap niet hoe mensen die Bojan nog kunnen verdedigen die voegt niets toe
Voorspelbaarquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:19 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ga jij nou maar fappen op Boerrigter
Cuenca 2.0quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Komt doordat het tempo veel te laag ligt. Ongelooflijk ook dat na de JC Schaal de Boer weer met Schone in het elftal begint ipv Poulsen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
We zijn 1.5 wedstrijden ver en jij hebt hem alweer afgeschreven?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want mijn post klopt niet? Bojan voegt toch niets toe behalve een hoop salaris
ik mis de geniale acties van boerrigterquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kerel presteert al 3 seizoenen niet dat is pas zorgelijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
We zijn 1.5 wedstrijden ver en jij hebt hem alweer afgeschreven?
Je schrijft hem veel te snel af. Ga jij nu maar Celtic kijken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je schrijft hem veel te snel af. Ga jij nu maar Celtic kijken.
Cuenca schreef ik zeker ook te snel af? Man wat hebben we daar van genoten zegquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je schrijft hem veel te snel af. Ga jij nu maar Celtic kijken.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:20 schreef Catch22- het volgende:
Poulsen voor de bojan. Schone rechtsbuiten.
Hij was niet fit nee. Maar als hij fit is, dan is hij een geweldige speler die zeker een versterking is voor Ajax. Dat zag je al bij vlagen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cuenca schreef ik zeker ook te snel af? Man wat hebben we daar van genoten zeg![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |