Mmmm ik zat ergens anders en zag de popup en kwam toen in een overflow terecht toen ik ernaar toe reisde. Maar ik ga effe boodschappen doen of zo, anders zit ik hier vanavond nogquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moet meteen klaarzitten op het hele uur, om patsboem
daarheen te gaan. Dan komt het altijd goed
Ik ben altijd de enige die er is. Curlbra (meen ik) ook soms. Ik ben er wel supervaak, dat dan weer wel. Als je s avonds bezig bent moet je me maar even dmen, dikke kans dat ik of nog van plan ben te gaan, of al bezig ben.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:36 schreef Awesome_ het volgende:
Ik mis een guild dus. Heb me destijds wel aangemeld voor de FOK!guild. Is dat nog iets?
En hoeveel gold heb je? Je kan natuurlijk op de trading post accessoires kopen en anders moet je teh interwebs ff afstruinen naar de level 80 karma vendors in gw2quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Later wellicht. Zit nu op een kleine 300.000 denk ik. Eerst die trinkett dingen. Dat is ook nog nuttig. Misschien ga ik dan later uiterlijke dingetjes doen
Geen cybertranny helaas. Doen we, al heb ik geen flauw idee wat we dan precies gaan doen. /mmorpg-noob mode off.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben altijd de enige die er is. Curlbra (meen ik) ook soms. Ik ben er wel supervaak, dat dan weer wel. Als je s avonds bezig bent moet je me maar even dmen, dikke kans dat ik of nog van plan ben te gaan, of al bezig ben.
Tenzij je een knappe jongedame bent, dan krijg je meteen mn telefoonnummer
Dan zou ik de trading post gewoon gebruiken eerlijk gezegdquote:
Joah. Het ging me ook meer om tips, of er mensen zijn die zegen whoah gertje, die moet je nemen hquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan zou ik de trading post gewoon gebruiken eerlijk gezegd. Weet je hoe dat filter werkt?
Ahh oké. toughness en power zijn het tofst voor warrior, hoe hoger de stats hoe beter, ik weet niet of critical percentage nut hebben. Maar vergeet niet de sigils ook te kopen. Je hebt van die dingen die per set veel meer kracht krijgen. Ik kijk thuis wel ff want waar ik nu zit hebben ze stomme filters op het interwebs zittenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Joah. Het ging me ook meer om tips, of er mensen zijn die zegen whoah gertje, die moet je nemen h
Idd, al hebben ze helaas niet alle stats, als ze nu Berserker's gear hadden met karma was ik heel gelukkig, haha. Dulfy.net heeft een handig overzicht van wat je waar kan halen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:39 schreef raulbouli het volgende:
Je kan dikke vette karma gear (exotic lvl80) kopen in Cursed shore e.o. je moet verschillende karma vendors afgaan om een complete set te verkrijgen gelange de specificaties die je wenst.
Als het een quests is dan kan je gewoon maximaal uitloggen en het groene sterretje zoeken. Elk wereldwijde evenement heeft een icoon en die krimpen niet mee met de zoom van de map.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
Beetje domme vraag denk ik, maar wat is nou de handigste manier om er snel achter te komen waar een bepaalde lokatie is. Ik bedoel, stel de invasion is in Timberline Falls en ik ben heel ergens anders, ik zit me dan kapot te zoeken op de kaart waar het is (mmm ja vrouw en geen richtingsgevoel en zo).
Ah dus net zo eentje als van je personal story? Dan ga ik wachten op de volgende Clockwork, tx!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Als het een quests is dan kan je gewoon maximaal uitloggen en het groene sterretje zoeken. Elk wereldwijde evenement heeft een icoon en die krimpen niet mee met de zoom van de map.
Aurora Glade! Woo!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:29 schreef Vluuks het volgende:
Haha ik heb met mijn Mesmer ook echt geen idee wat ik moet gebruiken, heb nu een mix van Berserker en Knight's maar bak er niks van, die profession is met recht mijn meest waardeloze creatie te noemen. Vind het niet de meest leuke profession, dus heb me er niet heel erg in verdiept moet ik eerlijk zeggen.![]()
Ik kom hier even binnenvallen, was al een tijdje op zoek naar een gezellige Nederlandse GW2 community en volgens mij zit ik hier wel goed! Met 42 topics op de teller ligt het in ieder geval niet stil.![]()
Ik zie dat de meesten hier FS bevolken, ik zit zelf op Aurora Glade na eerst een tijd op Fort Ranik gespeeld te hebben.
Heb ook al weer wat vrienden op de hoogte gebracht van het gratis-uitprobeer-weekend, hopelijk zijn ze straks helemaal om, zou wel leuk zijn.
update in ieder geval mijn status in de guild even, dan kan ik er misschien nog wat van makenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:41 schreef Lamabal het volgende:
Ik moet echt weer is hier mee gaan beginnen. Maar alleen leven is so damn boring
timmmmm - timmmmm.8624quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:47 schreef Lamabal het volgende:
Jawel, was ik wel. Maar dat is zo uit elkaar gevallen.
Ik zou binnenkort weer is gaan inloggen. Wat is je charr name?
na dit event even kijken of we wat kunnen organiseren toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:41 schreef Lamabal het volgende:
Ik moet echt weer is hier mee gaan beginnen. Maar alleen leven is so damn boring
Het eerst mogelijke is waarschijnlijk morgen middag rond 4 uur.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
na dit event even kijken of we wat kunnen organiseren toch?
Misschien beter als Clockwork voorbij is, omdat iedereen dat wil doen vanwege de loot. Volgende week of zo denk ik?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:54 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Het eerst mogelijke is waarschijnlijk morgen middag rond 4 uur.
Die cadecus (of hoe je het ook schrijftquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
Vind ik ook leuk. Ook wat lagere dungeons dan kan ik mijn hunter levellen, die is nu 49.
Ik ben al bijna 50 geloof ik. Dus zo gebeurd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die cadecus (of hoe je het ook schrijft) van vorige week was niet zo'n hoog level toch?
Je moet nog 1 leveltje, dan gaan we Twilight Arbor doen, die vind ik zelf erg leuk
Volgens mij heb ik in een ver verleden al eens met jouw gepartied. Ik ben nog lid van fondlers of koalas.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:54 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan niet eens die awesome_ inviten
Op het moment niemand. Lama was de leader, maar die is inactief geworden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:02 schreef Bitterlemon het volgende:
Wie beheert de guild eigenlijk?
Gebeurt er ook nog wat in de guild dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op het moment niemand. Lama was de leader, maar die is inactief geworden.
NEE IK BEN VERDOMME NIET RUSTIG MAN DOE EVEN NORMAALquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:15 schreef Lamabal het volgende:
Rustig mensen rustig. Ik zal morgen is even wat mensen adden en leader maken.
Rivalo was volgens mij ook leader
Je moet een charr char nemen (pun intended), ik heb een pas nieuwe charr char, die is nu level 16 oid. Gaan we samen levelen, en romantisch over de weidse verten huppelen edquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Gebeurt er ook nog wat in de guild dan?
Ik begin vanaf morgen met die vier dagen gratis en daarna koop ik hem gewoon.
Ooooooooooooooooooooooo dat we tik nog, was jij datquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:20 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb jou nog als enige vriend timmmmmJij had mij een half jaar geleden of zo geholpen met een storymode-missie, die ik niet kon halen, gewoonweg omdat mijn lvl niet hoog genoeg was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |