Dat is natuurlijk een principe dat op alle spoortechniek wordt toegepast.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, maar we falen tenminste veilig![]()
Ja. Het staat alleen zo lullig. Maar goed, geWOBte documenten zijn natuurlijk oorspronkelijk ook niet geschreven met "het grote publiek" in gedachten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een principe dat op alle spoortechniek wordt toegepast.
Dat is mooi op tijdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:50 schreef James1988 het volgende:
[..]
Daar kwamen NS en Lloyd's tijdens de rit achter
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
"Hee wat is dit hier?"
"Oh een losse 25 kV kabel. Hoezo?"
"Oh nou. Staat niks van in het boekje?"
Prachtig toch. Van ieder ander persoon zou je dit idee wegwuiven als fantasie, maar Elon Musk is me toch een opperbaasquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:05 schreef b2py het volgende:
In 30 min van LA naar San Francisco: Hyperloop
Er wordt geclaimd dat het in 10 jaar operationeel zou zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:29 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Prachtig toch. Van ieder ander persoon zou je dit idee wegwuiven als fantasie, maar Elon Musk is me toch een opperbaas. Ik zie dit nog wel gebeuren binnen nu en 50 jaar.
Tja dat dacht men in 2003 ook. Binnen 10 jaar een praktische, mooie, bruikbare, volledig elektrische auto, túúrlijk..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:32 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Er wordt geclaimd dat het in 10 jaar operationeel zou zijn.
Ik voorspel een AnsaldoBredaatje wat dat betreft...
Euh, dat geldt toch alleen voor binnenlands vervoer?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:13 schreef ReisT het volgende:
HSA heeft nu nog het alleenrecht op de HSL-zuid en vraagt hoge prijzen als andere vervoerders er willen rijden.
Ook met losse handen! Sturend effect van de spoorstaaf en alles.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:05 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij maakt het echt helemaal niks uit of er in de trein nu handsfree of handheld gebeld wordt: een trein kun je volgens mij prima met één hand besturen..
Correctie: HSA stelt geen prijzen vast. Je betaalt dit:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:13 schreef ReisT het volgende:
HSA heeft nu nog het alleenrecht op de HSL-zuid en vraagt hoge prijzen als andere vervoerders er willen rijden.
nee, HSA betaalt een vast bedrag per jaar voor het rijden over de HSL en hoe meer treinen er rijden hoe goedkoper het per kilometer wordt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Correctie: HSA stelt geen prijzen vast. Je betaalt dit:
[ afbeelding ]
Bron: http://www.prorail.nl/sit(...)gde_net_9aug2013.pdf
Netverklaring ProFail dus.
Ja, dat is wat HSA betaalt misschien, maar dit is de netverklaring van ProRail dus dit is wat Thalys bijvoorbeeld betaalt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, HSA betaalt een vast bedrag per jaar voor het rijden over de HSL en hoe meer treinen er rijden hoe goedkoper het per kilometer wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |