Ja, daar hebben we er wel veel van jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen bootvluchtelingen zeker
Maar hier is het wel een groot probleem tijdens uitgaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we er wel veel van jaEn ze leven in mensonterende omstandigheden
Maar das off-topic, ik was niet van plan om een bootvluchteling te gaan hosselen.
Geeft je de kans om als redder in nood in te springenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar hier is het wel een groot probleem tijdens uitgaan.
Als vrouw kun je geen 10 meter alleen lopen op een vrijdag of zaterdag avond of ze hangen om je heen.
En hoe denk je dat het hier gaat met al die macho Maltezers en latino's?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar hier is het wel een groot probleem tijdens uitgaan.
Als vrouw kun je geen 10 meter alleen lopen op een vrijdag of zaterdag avond of ze hangen om je heen.
Ook wel regelmatig gedaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geeft je de kans om als redder in nood in te springen
Hier laten ze het niet zo snel merken. Dat kan zijn omdat ze het stiekem leuk vinden, of dat ze niet weten hoe ze het moeten laten zien. Of niet durven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En hoe denk je dat het hier gaat met al die macho Maltezers en latino's?Maar de vrouwen hier zijn lang niet zo lijdzaam, als het ze niet bevalt laten ze het merken ook. En niet alleen dat, je loopt de kans dat de hele familie je opzoekt. En in dat geval kun je hulp van de politie gewoon vergeten. Tip van de dag, gedraag je gewoon sociaal, dan komt alles goed.
Alleen voor damens, klein publiek danquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:13 schreef Cue_ het volgende:
gast nu op de app "wil je me horen zingen?" (hij zingt in een band dacht ik)
ik: hoezo?
hij"ja zo ben ik, liedje zingen voor een dame"
Komende 2 dagen even uitrusten. Keihard feesten in de ELCID (introductieweek leiden idd), week erna feesten op Virgiel tijdens de Owee. De 24e naar Mysteryland. Weer een fatsoenlijk dagritme krijgen. Veel bodyweighttraining, op voeding gaan letten om nog die 5 kilo aan te komen. Daten met een aantal dames die ik ontmoet heb. Veel uit blijven gaan, en dan naar Praag om vanaf 0 een awesome leven op te gaan bouwen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:08 schreef ook_gek het volgende:
En hoe nu verder pope?
En het aller belangrijkste, je bent nu heel positief door alles. Er gaat een moment komen dat je tegenslagen in het leven krijgt. Hoe denk je dat je daar op gaat reageren. Daar hangt veel van af, kan je ongeacht wat je positieve houding houden? Of schiet je net zo snel als dat je naar positief bent gegaan het negatieve in wegens tegen slagen.
Oh. Dit zou ik wel afkappenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:13 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Goede vragen. Ik las ook dat hij leerde dat ie steeds meer wilde en dat dat hem niet alles brachtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:08 schreef ook_gek het volgende:
En hoe nu verder pope?
En het aller belangrijkste, je bent nu heel positief door alles. Er gaat een moment komen dat je tegenslagen in het leven krijgt. Hoe denk je dat je daar op gaat reageren. Daar hangt veel van af, kan je ongeacht wat je positieve houding houden? Of schiet je net zo snel als dat je naar positief bent gegaan het negatieve in wegens tegen slagen.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Mensen vinden het meestal zeer fijn om over hunzelf te praten. Dus toon interesse in de ander en stel vragen om de ander te leren kennen. Dat geldt zowel voor meisjes als jongens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef Boterbartje het volgende:
Vinden meisje het leuk als je allerlei dingen vraagt? Komt dat geïnteresseerd over of een beetje vervelend?
Fijn voor je Pope. Dat vind ik serieus blij om te horen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:03 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Om te beginnen. Deze challenge is de beste beslissing die ik ooit gemaakt heb in m’n leven.
[...] De afgelopen 30 dagen ben ik zoveel dichter bij de persoon gekomen die ik altijd al heb willen zijn.
Goed om te horen keren! Vooral Praag, geniet ervan!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:16 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Komende 2 dagen even uitrusten. Keihard feesten in de ELCID (introductieweek leiden idd), week erna feesten op Virgiel tijdens de Owee. De 24e naar Mysteryland. Weer een fatsoenlijk dagritme krijgen. Veel bodyweighttraining, op voeding gaan letten om nog die 5 kilo aan te komen. Daten met een aantal dames die ik ontmoet heb. Veel uit blijven gaan, en dan naar Praag om vanaf 0 een awesome leven op te gaan bouwen.
M'n downs heb ik zeker gehad, zelfs in deze 30 dagen. M'n resultaten heb ik bewust niet gepost, omdat ik hier het minste waarde aan hecht. Zolang ik me blijf focussen op m'n persoonlijke groei, kan ik die tegenslagen prima verwerken.
Wat is dit?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Jaah hij heeft echt hulp nodig. Krijg net zo'n WAfoto toegezonden van m. Onder het mom van "gekkigheid"quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:50 schreef Barbusse het volgende:
Wat is dit?Misschien kan hij beter in dit topic posten dan jij
Whehehehe.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jaah hij heeft echt hulp nodig. Krijg net zo'n WAfoto toegezonden van m. Onder het mom van "gekkigheid"
Een lekker gekke foto terug 'WAen' met daarin een briefje waarop staat "KTXBAI"quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehehehe.Hoe ga je dit straks afkappen?
In het voorgaande jaar heb ik ongeveer alle pickup video's wel gezien. Alle programma's van RSD, the daygame blueprint, en nog wat freetour stuff op het internet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:40 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Fijn voor je Pope. Dat vind ik serieus blij om te horen.
Vraagje, hoe heb jij het aangepakt?
Behalve er op uit gaan en doen, heb je ook nog verder dingen gedaan? Bijvoorbeeld gelezen of iets dergelijks om te weten hoe je het moest aanpakken?
Gewoon : ' ) om te checken of je een fokker hebt gedatequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een lekker gekke foto terug 'WAen' met daarin een briefje waarop staat "KTXBAI"
Zeg gewoon eerlijk dat hij normaal moet doen, dan doet hij het bij de volgende chick in ieder geval anders. Leert hij er ook nog iets vanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jaah hij heeft echt hulp nodig. Krijg net zo'n WAfoto toegezonden van m. Onder het mom van "gekkigheid"
Ik zou gewoon voor de simpele nederlandse versie gaan 'hey, alles goed, ik ben dyna'quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
In het voorgaande jaar heb ik ongeveer alle pickup video's wel gezien. Alle programma's van RSD, the daygame blueprint, en nog wat freetour stuff op het internet.
Als ik het opnieuw zou doen zou ik alleen Flawless natural kijken, en het allemaal meteen gaan toepassen. Je hebt geen technieken nodig. Gewoon ''Hey whatsup, ik ben dyna'', of ''Yooo jij bent fucking cute, hoe heet je''. Zo doe je ervaring op, en zie je vanzelf wat werkt en niet.
Kan ook, het maakt niet zo heel veel uit. Zolang je er een goede energie achter zet kan bijna alles. Als je geen goede reactie terugkrijgt van ''Hey ik ben dyna'', doe je iets fout met je intonatie/lichaamstaal.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor de simpele nederlandse versie gaan 'hey, alles goed, ik ben dyna'
Spreekt veel meer aan.
Als ik jou uitspraken lees/zou horen doet me dat denken aan films waarin blanke tieners zich voor wille doen als chille neger..
En wat is jouw antwoord hierop, O grote schepper?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:05 schreef firefly3 het volgende:
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken"
Hier kom je van een positie van minderwaardigheid.
Mijn antwoord is om direct te zijn, open en eerlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wat is jouw antwoord hierop, O grote schepper?
Yoo jij bent fucking cute werkt bij dikke vrouwen nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor de simpele nederlandse versie gaan 'hey, alles goed, ik ben dyna'
Spreekt veel meer aan.
Als ik jou uitspraken lees/zou horen doet me dat denken aan films waarin blanke tieners zich voor wille doen als chille neger..
Net zoals jij die 234 chicks die je elke avond aanspreekt vertelt dat zij slechts 1 van de 234 zijn?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn antwoord is om direct te zijn, open en eerlijk.
Elke vrouw moet je als individu zien en oprecht zien wat de leuke dingen zijn aan haar. Anders "werkt" het ook nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Net zoals jij die 234 chicks die je elke avond aanspreekt vertelt dat zij slechts 1 van de 234 zijn?
Geef nou eens gewoon antwoord op een vraag.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Elke vrouw moet je als individu zien en oprecht zien wat de leuke dingen zijn aan haar. Anders "werkt" het ook niet
Sinds wanneer moet je tegen een vrouw zeggen dat je met andere mensen ook socialized en eventueel flirt? Beetje stomme vraag vind ik het dus. Slaat ook nergens op om te zeggen dat zij "speciaal" is terwijl je haar amper kent. Dus kom je met nog meer vragen om puur in de aanval te gaan? :/quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Geef nou eens gewoon antwoord op een vraag.
Dat is best eng om te zeggenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:47 schreef formerjellybean het volgende:
Simpel hoi , ik zag je en vind je leuk. Doet soms al wonderen
Wanneer je het al uit je strot krijgt en je word aangekeken als in wie denk je wel niet dat je bent.quote:
Nee joh. Het is de mogelijke reactie die je eng vindt.quote:
Tuurlijk wel! Altijd blijven lachen!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer je het al uit je strot krijgt en je word aangekeken als in wie denk je wel niet dat je bent.
Doe je het nooit weer
Je kan ook eerst een normale gesprek aanknopen en kijken hoe dat gaatquote:
Tof om te lezen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:03 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Een stukje evaluatie over de afgelopen weken:
Nee, gewoon meteen duidelijk zijn vanaf het begin werkt het beste. En je weet zelf ook meteen waar je aan toe bent.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:21 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je kan ook eerst een normale gesprek aanknopen en kijken hoe dat gaat
Kan ook niet anders, door 234 meiden op te tillen heb je zo een hernia te pakken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Net zoals jij die 234 chicks die je elke avond aanspreekt vertelt dat zij slechts 1 van de 234 zijn?
Mijn "daygame" is als ik naar mijn werk toe ga in de ochtend, van mijn werk af kom of als ik naar de winkels toe ga. Het is leuk om met vrouwen overdag te praten en flirten en begin het zelfs nog leuker te vinden. Ik plaag vrouwen steeds meer op een positieve en oprechte wijze om mezelf te vermaken waardoor zij steeds meer zelf het gesprek gaande willen houden. Ben zelfs een paar keer bijna te laat op mijn werk gekomen omdat we de tijd kwijt waren geraaktquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:07 schreef Barbusse het volgende:
@Firefly: Ik ben benieuwd hoever jij nu uit je comfortzone bent gestapt. Het feit dat je nu nog loopt te posten impliceert in ieder geval niet dat je nu bezig bent met je "game". En als je later uitgaat, is dat slecht voor je "daygame" morgen. Keuzes, keuzes.
Waarom moeten je intenties duidelijk zijn?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:29 schreef firefly3 het volgende:
Je moet vrolijk zijn, je intenties moeten duidelijk zijn en je moet een uitdaging zijn. Deze punten hebben me enorm geholpen, waarbij ik mijn zwakste punt telkens omhoog schroefde door aan het einde van bijv de dag even te denken hoe het ging. Even bewust zijn wat goed en fout ging.
Dat is alles behalve eng. Eng is in een vliegtuig stappen zonder kerosine.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |