abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129873286
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 17:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Een lekker gekke foto terug 'WAen' met daarin een briefje waarop staat "KTXBAI"
Gewoon : ' ) om te checken of je een fokker hebt gedate :')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 19:04:56 #27
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129873451
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 17:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jaah hij heeft echt hulp nodig. Krijg net zo'n WAfoto toegezonden van m. Onder het mom van "gekkigheid" :')
Zeg gewoon eerlijk dat hij normaal moet doen, dan doet hij het bij de volgende chick in ieder geval anders. Leert hij er ook nog iets van ;)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 19:06:35 #28
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129873497
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 18:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

In het voorgaande jaar heb ik ongeveer alle pickup video's wel gezien. Alle programma's van RSD, the daygame blueprint, en nog wat freetour stuff op het internet.

Als ik het opnieuw zou doen zou ik alleen Flawless natural kijken, en het allemaal meteen gaan toepassen. Je hebt geen technieken nodig. Gewoon ''Hey whatsup, ik ben dyna'', of ''Yooo jij bent fucking cute, hoe heet je''. Zo doe je ervaring op, en zie je vanzelf wat werkt en niet.
Ik zou gewoon voor de simpele nederlandse versie gaan 'hey, alles goed, ik ben dyna'
Spreekt veel meer aan.

Als ik jou uitspraken lees/zou horen doet me dat denken aan films waarin blanke tieners zich voor wille doen als chille neger..
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 19:16:31 #29
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129873844
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 19:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zou gewoon voor de simpele nederlandse versie gaan 'hey, alles goed, ik ben dyna'
Spreekt veel meer aan.

Als ik jou uitspraken lees/zou horen doet me dat denken aan films waarin blanke tieners zich voor wille doen als chille neger..
Kan ook, het maakt niet zo heel veel uit. Zolang je er een goede energie achter zet kan bijna alles. Als je geen goede reactie terugkrijgt van ''Hey ik ben dyna'', doe je iets fout met je intonatie/lichaamstaal.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_129875543
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken"

Hier kom je van een positie van minderwaardigheid.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129875858
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:05 schreef firefly3 het volgende:
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken"

Hier kom je van een positie van minderwaardigheid.
En wat is jouw antwoord hierop, O grote schepper? :)
pi_129876088
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En wat is jouw antwoord hierop, O grote schepper? :)
Mijn antwoord is om direct te zijn, open en eerlijk.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129876227
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 19:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Spreekt veel meer aan.

Yoo jij bent fucking cute werkt bij dikke vrouwen niet :D
pi_129876275
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mijn antwoord is om direct te zijn, open en eerlijk.
Net zoals jij die 234 chicks die je elke avond aanspreekt vertelt dat zij slechts 1 van de 234 zijn?
pi_129876624
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:29 schreef Modus het volgende:

[..]

Net zoals jij die 234 chicks die je elke avond aanspreekt vertelt dat zij slechts 1 van de 234 zijn?
Elke vrouw moet je als individu zien en oprecht zien wat de leuke dingen zijn aan haar. Anders "werkt" het ook niet :)
pi_129877047
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Elke vrouw moet je als individu zien en oprecht zien wat de leuke dingen zijn aan haar. Anders "werkt" het ook niet :)
Geef nou eens gewoon antwoord op een vraag.
pi_129877137
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:44 schreef Modus het volgende:

[..]

Geef nou eens gewoon antwoord op een vraag.
Sinds wanneer moet je tegen een vrouw zeggen dat je met andere mensen ook socialized en eventueel flirt? Beetje stomme vraag vind ik het dus. Slaat ook nergens op om te zeggen dat zij "speciaal" is terwijl je haar amper kent. Dus kom je met nog meer vragen om puur in de aanval te gaan? :/
pi_129878090
Gaan we weer :')

@Pope: ik vind het serieus tof voor je dat je je zekerder voelt en zo. Ook al ben ik het totaal niet eens met je handelswijze, het resultaat is wat telt. En ik denk/hoop dat studeren/werken in Praag je beste ervaring gaat worden hierin tot nu toe. Dus chapeau daarvoor ^O^

@Firefly: Ik ben benieuwd hoever jij nu uit je comfortzone bent gestapt. Het feit dat je nu nog loopt te posten impliceert in ieder geval niet dat je nu bezig bent met je "game". En als je later uitgaat, is dat slecht voor je "daygame" morgen. Keuzes, keuzes.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_129879668
Simpel hoi , ik zag je en vind je leuk. Doet soms al wonderen :Y
pi_129886144
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 21:47 schreef formerjellybean het volgende:
Simpel hoi , ik zag je en vind je leuk. Doet soms al wonderen :Y
Dat is best eng om te zeggen :)
pi_129887074
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:47 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Wanneer je het al uit je strot krijgt en je word aangekeken als in wie denk je wel niet dat je bent.
Doe je het nooit weer :P
pi_129889179
quote:

[..]

Nee joh. Het is de mogelijke reactie die je eng vindt. ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 01:10 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wanneer je het al uit je strot krijgt en je word aangekeken als in wie denk je wel niet dat je bent.
Doe je het nooit weer :P
Tuurlijk wel! Altijd blijven lachen! :)
pi_129891769
quote:

[..]

Je kan ook eerst een normale gesprek aanknopen en kijken hoe dat gaat :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129892450
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:03 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Een stukje evaluatie over de afgelopen weken:

Tof om te lezen. :)
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_129892471
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 08:21 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je kan ook eerst een normale gesprek aanknopen en kijken hoe dat gaat :)
Nee, gewoon meteen duidelijk zijn vanaf het begin werkt het beste. En je weet zelf ook meteen waar je aan toe bent.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_129893149
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:29 schreef Modus het volgende:

[..]

Kan ook niet anders, door 234 meiden op te tillen heb je zo een hernia te pakken.
pi_129896704
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 21:07 schreef Barbusse het volgende:

@Firefly: Ik ben benieuwd hoever jij nu uit je comfortzone bent gestapt. Het feit dat je nu nog loopt te posten impliceert in ieder geval niet dat je nu bezig bent met je "game". En als je later uitgaat, is dat slecht voor je "daygame" morgen. Keuzes, keuzes.
Mijn "daygame" is als ik naar mijn werk toe ga in de ochtend, van mijn werk af kom of als ik naar de winkels toe ga. Het is leuk om met vrouwen overdag te praten en flirten en begin het zelfs nog leuker te vinden. Ik plaag vrouwen steeds meer op een positieve en oprechte wijze om mezelf te vermaken waardoor zij steeds meer zelf het gesprek gaande willen houden. Ben zelfs een paar keer bijna te laat op mijn werk gekomen omdat we de tijd kwijt waren geraakt :)
pi_129897057
Je moet vrolijk zijn, je intenties moeten duidelijk zijn en je moet een uitdaging zijn. Deze punten hebben me enorm geholpen, waarbij ik mijn zwakste punt telkens omhoog schroefde door aan het einde van bijv de dag even te denken hoe het ging. Even bewust zijn wat goed en fout ging.
pi_129897480
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 13:29 schreef firefly3 het volgende:
Je moet vrolijk zijn, je intenties moeten duidelijk zijn en je moet een uitdaging zijn. Deze punten hebben me enorm geholpen, waarbij ik mijn zwakste punt telkens omhoog schroefde door aan het einde van bijv de dag even te denken hoe het ging. Even bewust zijn wat goed en fout ging.
Waarom moeten je intenties duidelijk zijn?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_129897506
quote:

[..]

Dat is alles behalve eng. Eng is in een vliegtuig stappen zonder kerosine.

Iemand aanspreken is niet eng. Iemand niet aanspreken, dat is ook eng. :- )
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')